Za Saturnem se ukrývá obří tajemný objekt

Astronomové z Keckovy observatoře na Havajských ostrovech informovali o hypotetickém kosmickém tělese ohromné hmotnosti, které se vyskytuje v naší sluneční soustavě zřejmě za oběžnou drahou Saturnu. K tomuto závěru dospěli po sérii pozorování, při nichž detekovali silné záření v atmosféře Uranu – jev, který na této planetě nebyl dosud nikdy pozorován.

„Vše svědčí o tom, že někde v blízkosti Saturnu se zničehonic objevil kosmický objekt neuvěřitelné hmotnosti, který způsobuje podstatné gravitační odchylky ve sluneční soustavě. Může jít dokonce o mikroskopickou černou díru,“ stojí v komentáři astronomů.

K bouřím na Uranu, jejichž vlivem bylo v atmosféře této planety pozorováno záření, došlo už v roce 2014. Vědci ale tehdy nedokázali objasnit, jaké procesy tuto činnost vyvolaly. Teprve teoretické výpočty naznačují, že takhle silné bouře mohou způsobovat gravitační výbuchy nějakého obrovského vesmírného objektu: černé díry nebo Planety X.

• Nobody

Dokáži přenést elektrickou energii vzduchem,bez „drátů“ pravil Tesla.Dokážu elektřinou zničit celou naší planetu …. (konec citace).Kdo ví,zda-li by byl toho schopen,záznamy o jeho pokusech se jaksi kamsi ztratily.A kdo pak tomu věří?Že by el. proud „protékal“ na vybrané místo či bod pouze vzduchem?Ono to zas tak nemožné není :) Vezměme si optické vlákno :) Takže pokud se opravdu za jmenovanou planetkou něco velikého skrývá,potom je divné,že to skryté zatím nikdo oficálně nepotvrdil.I když „kachna“ to být nemusí.Když si vezmeme v potaz rotaci planet,obíhání okolo Slunce,a ješteě k tomu pohyb v celém orionu,s tím že Orion tzn.i naše planeta se stále cestujeme vesmírem,potom,nikde není psáno,že tam to něco nemusí existovat.Může být skryté a my ho nikdy nenalezneme – to vše záleží na tom,kdy v jediném časovém úseku máme nastaven teleskop na tento bod s něčím.Žádná fyzika to nedokáže vysvětlit,ale zde,když použijete kvantovou mechaniku,zjistíte že je to možné.Holt fyzika má své hranice.Pokud je překročíme,dojdeme pouze k nekonečnu :)

• Duhaczek

Zřejmě odkazujete na jiný článek, „osla“ čtu pravidelně a nikde jsem tam zprávu o možné mikroskopické černé díře za Saturnem nepostřehl…

• Ingr Míša

O černé díře ne, ale o výpočtech gravitačních odchylek poukazujících na přítomnost obra ano, navíc v článku se odkazuje na to, že informace o černé díře se objevuje někde v komentářích/diskuzi jako je tato

• Ingr Míša

Tento web mi byl doporučen profesorem elktrotechniky pár let zpět a můžu jej vřele doporučit!!

• Duhaczek