Země má dvojče! Vědci objevili planetu se Sluncem, příjemnou teplotou a vodou

Vědci z amerického Národního úřadu pro letectví a vesmír (NASA) oznámili, že objevili mimo sluneční soustavu planetu, která se v mnohých aspektech velmi podobá Zemi.  Podle odborníků je lidstvo dosud nejblíže převratnému objevu nalezení prvního obyvatelného místa mimo Zemi. Planeta dostala název Kepler-22b.

Planetu objevil vesmírný dalekohled Kepler spolu s 1000 novými planetárními kandidáty. „Jde o významný milník na cestě k nalezení dvojčete Země,“ řekl vědec Douglas Hudgins z americké vesmírné agentury. „Výsledky dalekohledu Kepler nadále ukazují důležitost vědeckých misí NASA, jež se snaží zodpovědět některé z největších otázek ohledně našeho místa ve vesmíru,“ dodal.

Teplota na povrchu planety je přibližně 22 stupňů Celsia a obíhá okolo hvězdy, která je téměř dvojčetem Slunce.  Má poloměr 2,4krát větší než Země a jeden oběh jí trvá 290 dní. Podle vědců jde o první případ exoplanety, na které není příliš horko, ani příliš chladno pro život.

Odborníci zatím spekulují, zda planetu převážně tvoří horniny, kapaliny nebo plyny. S ohledem na její vzdálenost od hvězdy však usuzují, že by mohlo jít o „kamennou“ planetu s kapalnou vodou na povrchu.

Zdroj: DailyMail, tvnoviny.sk

• Další planetu, kterou za několik let zničí jako Zemi…Rocky. a tak dokola…

• Stano

Marek zrejme myslel články takéhoto druhu. Ja ich komentovať nebudem. Úsudok nech si spraví každý sám http://www.examiner.com/exopolitics-in-seattle/whistleblower-laura-magdalene-eisenhower-ike-s-great-granddaughter-outs-secret-mars-colony-project

• Karel

To by mě zajímalo jak to víš? Todle jsou přísně tajné informace a čirou náhodou ty víš co se stalo s těma penězma a s ostatníma věcma jimi spojená.

• Prosim

Adresa stránek kde lidé “ví víc než ostatní “ děkuji

• endaria

noo…dá sa tam dostať, ale mi obyčajný ľudia sa tam nedostaneme…len tí bohatý ľudia sa tam dostanú….tak to je no..

• Marek

@martin: To si jenom myslis. Ale pokud bys cetl stranky, kde lide „vi vic nez ti ostatni“, tak bys vedel, ze US tam (a na mnoha dalsich podobnych planetach) uz svoje kolonie ma. Kam si myslis ze odeslo tech XX trilionu dolaru v dobe takzvane „krize“?? ;)

• Maro