Zemi žádná mimozemská invaze nehrozí

Zprávy, že k Zemi se blíží tři mimořádně velké kosmické lodě, vzbudily ve světě velkou senzaci. Plavidla objevili spolupracovníci organizace SETI, která se zabývá hledáním mimozemského života, a už také vypočítali, kdy by mělo dojít k jejich vstupu na oběžnou dráhu Země. „Celé je to nesmysl,“ říkají o „objevu“ astrofyzikové.

Vysvětlují to na příkladu největší planety naší Sluneční soustavy – Jupiteru, jehož průměr je 11x větší než zemský. Když se ale na Jupiter podíváte tím nejvýkonnějším teleskopem, bude velký sotva jako hrášek. Objevená mimozemská plavidla se v současnosti nacházejí za dráhou mnohem vzdálenějšího Pluta. Jak by je tedy mohli lidé ze SETI vidět? A ještě popsat tvar jednotlivých lodí?

Pokud je skutečně spatřili, znamená to jediné – lodě jsou tak neuvěřitelně velké, že svými rozměry překonávají naše Slunce. Astrofyzikové jsou přesvědčeni, že autoři této „senzační zprávy“ vůbec nemají představu o velikosti Sluneční soustavy.

[quote]Čtěte dále na ProcProto.cz: Vědci ze SETI varují: mimozemšťané se blíží![/quote]