Co může způsobovat záhadné hučení po celé Zemi? Vědci mají několik hypotéz

176
1964

Zprávy o podivné akustické anomálii jsou poslední dobou čím dál častější. Nepříjemné hučení se rozléhá na mnoha místech světa včetně Česka. Nikdo netuší, odkud se zvuky berou, někdy připomínají „drnčení“, jindy pomalu se přibližující těžký mechanismus a občas zase podivně znějící cirkulárku.

Vědci sice nemají stoprocentně jasno, co tyto zvuky způsobuje, ale několik logických vysvětlení přece jen mají. Tím nejčastějším je pohyb litosférických desek. Objevily se i další hypotézy.  Společným původcem by mohlo být víc faktorů: vítr, projíždějící auto, pouliční ruch a televize ze sousedova bytu – za určitých okolností by se všechny tyto ruchy mohly propojit a vytvářet nepříjemnou zvukovou kulisu. Podle další verze může jít o sluchové halucinace, kdy lidské vnímání zkreslí i ty nejběžnější zvuky. K tomu může docházet během silné únavy, při poruše spánku nebo během nemoci.

Psycholog z univerzity v Chicagu Neil Johnson se domnívá, že za vším stojí lidská představivost. „Je to všechno hra naší mysli,“ řekl Johnson. „Když něco chceme hodně vidět nebo slyšet, tak si to představujeme a potom začínáme věřit, že jsme se stali svědky nevysvětlitelné události. Každý z nás si jistě alespoň jednou spletl ve tmě věšák se strašidlem. Podobné je to s naším sluchem. To, na co nemáme okamžitou odpověď, považujeme za paranormální jev.“

Internet je dnes plný videí s nahrávkami podivného hučení z celého světa. Podle odborníků jde v řadě případů o podvrh, což seriózní výzkum ztěžuje. Jedním z původců hučení tak může být i lidská honba za senzacemi všeho druhu.

Video zachycující záhadné hučení na mnoha místech světa, včetně Česka…

Zdroj: utro.ru

  • Bird

    Tak na závěr do třetice tu máme paní záhadoložku, která sice jako ,,titulovaní´´netvrdí, že je to hra mysli (nahraná na kameru) ale zase zarputile tvrdí, že se jedná o podvrhy. Možná někdy sama pozná a pak nebude vědět co psát a bude chtít vymazat své předešlé texty. Přeju jí to. Že člověk neuvěří druhému ufo bych chápal, ale proč nevěřit zvuku? Ten je snad pozemský a nahrálo ho spoutu lidí z celého světa. Včetně mě.

    Video se záhodoložkou je dole.

    http://tn.nova.cz/clanek/zpravy/zajimavosti/z-nebe-se-ozyva-zahadne-huceni-zname-pravdu-o-tajemnych-zvucich.html

  • Bird

    Takže ještě doplním nějaké informace. Trochu jsem se rozhlédl po našich webech a nic moc. Na to kolik to muselo slyšet lidí, je to divné.

    Především je zajímavé, jak někdo titulovaný jako psycholog (Neil Johnson) řekne, že to je hra naší mysli. ANO. ZAZNAMENANA NA MOBIL NEBO KAMERU. Nakonec zjištuji, že jistý pán, též otitulovaný řekne to samé co Neil Johnson a to doslova. Pan Ing. Josef Horálek CsC prosím. Je vidět, že to není náhoda, ale svorně to po sobě papouškují, neuvědomujíc si, že hru mysli těžko zaznamenáme na video či kameru. No nic. Tito lidé pro mě žádní vědci nejsou. Ba naopak. Nikdy nic neslyšeli a neviděli, ale odpověd´ mají na vše. Úsměvné. :-)
    http://www.novinky.cz/koktejl/256895-neznamy-zvuk-vychazejici-ze-zeme-byl-zaznamenan-uz-i-v-ceske-republice.html

    Dál jsem zjistil, že již někdo přede mnou to zjistil, že podobný zvuk byl použit ve filmu RED STATE (2011) a též jsem zjistil, že zvuk z nebe byl již slyšen v roce 2011. Náhoda?
    Je to zvuk z filmu? Nebo byl slyšený a nahraný zvuk lidmi využitý právě do tohoto filmu, stejně jako byly použity výpovědi unsených do ufo pro námět na film?

    To už je jedno. Ten zvuk byl skutečný a byl zaznamenaný na videa hodně lidí po celém světě.

    Je vcelku jisté, že lidská mysl člověka, neumožnuje věřit druhému nadpozemský zážitek, aniž by ho sama nezažila. Tím pádem nikdo nikomu nevěří. Ani já nevěřím těm, kteří údajně viděli ufo, protože tak to mají všichni.

    Jenže je rozdíl, kdyby lidi natočili naprosto jasný objekt a to všichni stejný. To se nestalo. Naopka každý objekt je jiný. Zajímám se o ufo již 20 let a pomalu je ze mě skeptik. Pořád ta samá videa – pořád nic. Světla, nebo miniobjekty v dálce na roztřepaném obrazu.

    Nemluvě o piktogramech, na které když se člověk podívá, musí se smát. Přece kdyby to udělala civilizace která létá kosmem a navštěvuje planety, tak by to tam tím svým počítačem vypálili tak přesně a středově souměrmě, že by všem padla brada. Tak křivost a ta středová nesouměrnost a opakující se formace v kruhu je každá jiná. No to je sakra vidět, že to dělají lidé. Mapa výskytu je též srandovní a koneckonců asi už je to nebaví. Poslední roky skoro nic.

    Dokud dělali kruhy, nešlo to moc poznat, ale jak začali dělat trojúhelníky, čtverce, výseče, tak to je vidět a jak.
    Zde se můžete podívat namůj oblíbený :
    http://psytreasure.com/wp-content/uploads/2014/07/main-pic5.jpg
    a další nekvalitní kruh – ty středy – každý :-)
    http://imgs.mi9.com/uploads/landscape/4949/crop-circle_1399x1000_91518.jpg

    A tak je to skoro se všemi. Prostě jak to říct : musí to být jako z počítače. Stoprocentně přesné.

    Zde je video s témeř totožným zvukem ve filmu RED STATE z roku 2011
    https://www.youtube.com/watch?v=ySIHIDlp39Y

    Nakonec chci říct, že tento zvuk jsem slyšel v roce 2012 a nahrál ho na mobil. Naprosto chápu, že se najdou lidé, kteří nevěří, ale zde ho nahrálo a slyšelo strašně lidí po celé zemi, ale žádné přistání ufo nikdy nikdo nenatočil a i kdyby natočil, tak tohle lidská mysl nepřijme.

    Důkaz o ufo může být jen jeden a to takový, že někde přistanou, kde bude moře lidí.

    Lidé, kteří tvrdí, že měli kontakt s mimozemšt´any a nemohou to nijak dokázat, můžou být obětí svého mozku. Měl jsem takový jeden zážitek. Jsem udiven co mozek umí i bez drog a alkoholu apod.

    Dokud ufo jasně nepřistane a moře lidí nenatočí to samé, tak nikdo neuvěří, ale zkuk z nebe není ufo a natočilo ho (stejný) moře lidí z celého světa.
    Mně osobně nevadí, že nekdo nevěří. Já vím, že byl skutečný a jako důkaz mám jiná videa z internetu. Tady se o halucinaci jako u ufo nemůže tudíž jednat.

    Zvuk byl nahrán, ale ufo nikoliv a to nikdy. Neznamená to, že ale neexistuje definitivně. Proč to píšu? Protože nějaký člověk se přiznal, že zvuk zfalšovala vložil do videa. Já zase vím, že zvuk byl skutečný. Takže bud´ to byl jenom vůl a bail se fakt, nebo existují dezinformátoři a přiznají se k fake, aby lidé neveřili a to samé se možná děje z ufo.
    V moři padělků se pravé ztratí a nikdo něvěří žádnému.

    Na druhou stranu je divné, že za posledních 20 let nikdo natočil ufo úplně jasně. Žádné nespadlo na veřejném místě. Prostě dokud to neuvidí hodně lidí veřejně, ani já kdyby něco viděl nemohu považovat za skutečnost. Mozek je stroj strojů a umí divy.

  • Bird

    Zdravím po půl roce. Co jsem předtím nenapsal? Vlastně jsem nikdy nic sám na vlastní kůži nezažil. Dokonce jsem přestal věřit i v ufo, protože jsem za ta léta nic neviděl a logicky je dost divné, že by mimozemšt´ani létali X let po obloze a nikdy nepřistanou – prostě nic konkretního. Jenom hloupá videa se světlama a objektama na obloze a mlha mlha a keci. Je to všechno podvod, alias byznys. Dokud něco neuvidím – neuvěřím.

    Co mi přijde naprosto fatální a důkaz podvodu je to, že skoro každý talíř je jiný tvarově.

    Jasně. lítají sem z celého vesmíru stovky různých druhů a nikdy nepřistanou. Haha. To zrovna. O ufo se zajímám už hodně dlouho. Už tomu nevěřím.

    Ale zde poprvé zažívám to, co zažívají ti co třeba ufo skutečně viděli a nikdo jim to nevěří. To je ale normální.Popravdě řečeno jsem si uvědomil, že by to moc senzace nebyla a vlastně vůbec bych si nepřál, aby někdy mimozemšt´ani přilétli. Byla by to neskutečná deprese, konec světa a začátek chaosu.

    I zde se totiž najdou lidé, kteří nevěří, protože to prostě nezažili.

    Jak již zde bylo několikrát uvedeno : halucinaci nenahraješ na mobil, kameru. Na to snad stačí průměrné IQ a ten kdo si myslí, že lidé ty zvuky tvoří, necht´ se zamyslí.

    V roce 2012 jsem jeden podvečení den kolem 20:00 uslyšel v utichající Plzni tento zvuk. Byl podobný tomu z Kieva (všude jinde byl ten zvuk jakoby modifikovaný)

    Vůbec jsem nechápal co to je. Šlo to z východu a znělo to jako kdyby někdo tahal po sobě dva neuvěřitelně velké pláty železných desek. Znělo to jako obrovský vrzající železný robot, kterému došel olej. Co krok to neuvěřitelný vrz (jen pro srovnání)

    Vytahl jsem mobil a zvuk si 2x nahrál. Ještě je tu nemocnice a tohle muselo neuvěřitelně rušit lidi. Dole u řeky sice dělali nový most, ale tento zvuk by nedocílili nijak. Taky jsem si říkal : no tak to si bude stěžovat půlka Plzně. Za 3 dny jsem videa smazal. Netušil jsem, že za nějaký čas najdu moře článků a oceány videí na youtube snad z celého světa. Přidal bych i své video se zvukem.

    Nikdy jsem nepřišel na to, co takový zvůk může způsobit. Npadá mě jediná stupidní teorie, že to byla nějaká mobilní ultra MW aparatura, ale to byjezdila po světě? Nebo jí mají všude po světě? No tak to je taky nesmysl.

    Hlavní ale je, že jsem to osobně slyšel a nahrál. Ten zvuk navíc najdete i další roky. 2013 a 2014. U nás jsem to slyšel jeden den v roce 2012 a pak už nikdy. Trvalo to asi 20-30 minut.

    Zcela jistě si na závěr neodpustím dodat, že jak už to chodí, tak psychologa dělá patně někdo s velmi nízkým IQ, když nechápe, že halucinaci nenahraješ na kameru. Toho Niela Johnsona bych kopl do huby s radostí.

    Zde je video pro nevěřící, které též dokazuje autentičnost. Podívejte hned na začátku toho videa, jak to spustí autoalarmy. No jo. Holt halucinace. :-)

    https://www.youtube.com/watch?v=FIGks7SF-lY

  • Deniel

    Jsme poslední generace nechápete. Dějí se věci takového stylu a rázu že v posledních pár letech si nedokážete představit co bude, pár mých přátel má vize, sny, předpovědi, pár z nich spáchaly sebevraždu kvůli tomu co se děje a bude dít, jste nehorázně skeptičtí a slepý vůči tomu co se děje, ale nikomu nenadávám, beru to všeobecně veřte mi. Všechny věci týkající se HAARP a zvuky co se dějí, směřují jen k jedné odpovědi a někteří z vás už tuší a vědí, že jde o UFO a mimozemské civilizace. Všímejte si změn přicházejí velice rychle, čas ubíhá mnohem rychleji než tušíme přátelé :)

  • SUZI

    HAARP

  • pn66

    Za to můžou chlapi, hučí jim v klacku …..

  • Strny

    to je ale zvast..dokazu si to vysvětlit vselijak ale ze to muze bejt halucinace ne no..hm,..jak by ji jinak natocili na mikrofon v kamere apod.hmm…systemove informace pro blbce kteří jsou zmanipulovany a nechaji si nakecat nejaky keci..hmmm..asi tak no…..

  • Bird

    Je to reklama na Mass Efect. Tady v tom videu to ukazují.
    https://www.youtube.com/watch?v=8bytxqeUMPU

  • sys

    ……v Chicagu :-DD…..Každý z nás …..:-DD „Když něco chceme hodně vidět nebo slyšet, tak si to představujeme a potom začínáme věřit, že jsme se stali svědky nevysvětlitelné události…..no, nikdy by mě nenapadlo si takový zvuk představovat…..v chicagu, potažmo v usa, opravdu dokáží cokoli. I na počkání.

  • Denisa

    Karlovarsko, Sokolov, rok 2012, kolem leta az listopadu, nepamatuju si mesic, zvuky byli slysitelne i u nas. vecer. zadny fake!

  • Astralnaut

    To je drak Percival. To je jasný jak facka.
    Zaujalo me, ze v Kieve (possibly) a v Alberte maji stejny panelaky

  • Minjaver

    Omlouvám se, za chyby kterých jsem se ve svém psaní dopustila. Chtěla jsem napsat jen toliko, že nemáme vše zavrhovat, ale přemýšlet o všem, protože nám Bůh jako jediným tvorům na této zemi dal mozek který používáme sice jen z části ale nikdo jiný neumí vše dát všemu tvar myšlenku atd.A tím jsme jako on protože umíme to co nedokáže žádný jiný tvor na zemi.

  • Minjaver

    Možná že jsem obyčejná žena ,ale když jsem četla zde vaše komentáře,tak jsem si vzpomněla na kdysi přečtené proroctví,kde bylo psáno,v posledních časech budete,vidět a slyšet znamení které vás mají napomenout abyste se vzpamatovali a dali se na pokání,protože pak nastane doba kdy z moří vylezou takové ještěři a zrůdy o kterých jste neměli ani tušení a jiné věci se kolem vás budou dít které nepřeceňujte.Možná že tyto zvuky nemají souvislost, a možná i mají, nevím to, ale jedno je jisté kruhy v obilí různé útvary na nebi i na zemi se dějí jsou věci které si neumíme vysvětlit a možná že to jsou právě ty znamení o kterých se psalo Jen mi ve své pýše si myslíme že vše se dá logicky vysvětlit.A až ten čas nastane bude již pozdě.Nechci tím nikoho zastrašovat.Protože každému člověku je již známo že je jen jeden Bůh který vše řídí a o něm slyšel tudíž, až nastane to co má nastat nikdo nemůže říci, že o Bohu nic neslyšel.A pokud by Bůh byl tak špatný jak se někdo snaží o něm říkat, že dopouští bezpráví a teror,války atd,tak by se měl také zamyslet kdyby to byla pravda,co nebo kdo by mu mohl zabránit nás zničit jediným pohnutím prstu a jaký jsme byli,ale on nás stále napomíná a stále chce aby se lid jeho (proto že jsme jeho děti on nás stvořil a proto nás již jednou svou smrtí zachránil jeho oběť by přece byla zbytečná .Tak přemýšlejme o tom spíše proč se vše toto kolem nás děje.Co my víme jestli (jak se teď píše že se k nám blíží obrovské koráby i několik kilometrů dlouhé)Jestli to nejsou záchranné koráby.Kdyby nás nemiloval jako své děti tak jako my milujeme své,tak by žádnou oběť Bůh nevykonal obětovali vy byste své jediné dítě snad určitě ne.A to co se zde děje je pouze práce toho kterému čas se schyluje ke konci a proto svými triky a jeho lstivostí chce co nejvíce lidí přetáhnout na svou stranu.Proto také zasel takovou nenávist proti němu a tak silnou že tito lidé již mají srdce tvrdé jako led a nedokážou pojmout nic než nenávist i když nepoznali jeho nekonečnou lásku,o které se zmiňují i lidé kteří zažili blízkost smrti a setkali se s všudy přítomnou láskou a nechtěli se vrátit zpět do svého těla .

  • Honza Duffy Pokorný

    prý podvrh… byl sem s kamarády na pěkném místě na chill.. jen tak u lesa.. najednou mi projel mráz po celým těle a ten zvuk?.. byl pravidelnej.. a vycházel zleva, zprava, zvrchu, zespodu, zepředeu, zezadu… prostě jakoby byl všude.. NIKDY jsem nezažil nic podobného… jakoby mě sevřela úzkost a strach.. připadal sem si strašně malinkej.. až zanedbatelnej.. nevím, co by to mohlo být.. ale pohyb litosférických desek?… hovno… že by hluk z aut atd?.. byli sme na samotě.. jediný, co sem slyšel byl pískot ptáčků, kterej asi 10 sekund před tím zvukem naprosto utichl.. Nevím, co to je.. ale nic z toho vysvětlení, co tady podávají nemůže být pravda.. Buď je to jak říká Gernny nebo je to opravdu nějaký druh vzkazu.

  • Jean

    Může to být ono pověstné biblické troubení před započetím soudu nad zemí, kdo ví.. Zjevení o tom mluví. Ale taky i fata morgana sluchová

  • George

    Tak vy jste jasní, tak halucinace měla i moje kamera moje žena muj syn a spoustu lidí kolem. Prostorové zaměření zvuku negativní… nevychází to od nikud ze země, ale zvuk jde z hora a odráží se od všeho.

  • Janka Korenova

    Kyev – RUSSIA??? Wtf? To hovori fakt za vsetko, vizitka celeho videa. Kyev je v Ukrajine.

  • LUBAN

    ale oni to moc dobře vědí o co de zmrdi jedni, ale nám to neřeknou a vymlouvaj se na halucinace jsou normální, jak to může být halucinace, když to snímá běžná elektrotechnika . Jsou tak naivní že jim to sežereme a přestaneme se o to zajímat . TO UŽ JE NA NÁS .

  • obět

    Tohle mám okolo sebe 24 hodin.Je to zvukové rušení způsobené jejich technikou.Evidentně se to děje i jinde jak vidím.

  • Joe

    Nevím co to je za vědce ale jejich hypotéza že to jsou zvuky aut televize atd. vytvoří zvuk pravidelného střídaní je asi největší píčovina co vědec muže říct piču vědci klamou pouze lidi! abych si udělal v hlavě přelud o tomto zvuku a ještě po celém světě by museli byt asi všichni sfetovaní a nespat 14 dnu !

  • miro

    pokud to není udelano člověkem tak je to možna Haarp nebo taky podzemí

  • Anca Vonaskova

    v jednom zdejsim videu byly nahrany zvuky z jupiteru, jsou velmi podobne tem které jsou slyset zde na zemi…staci porovnat. co kdyz tyto zvuky dosahuji az k naší zemi..,?

  • Anca Vonaskova

    v jednom zdejsim videu byly nahrany zvuky z jupiteru, jsou velmi podobne tem které jsou slyset zde na zemi…staci porovnat. co kdyz tyto zvuky dosahuji az k naší zemi..,?

  • Oroniel15
  • franto

    Je to obycajna hlupost , ziadne zvuky nie su ludia si ich nahrali aby ostatny mali zabavu o tom je internet. Je to podvod.

  • Marek

    Neviem či moj komentár bude aktualny, ale všimnite si zvuk na prvej nahrávke z Chicaga a potom si počúvnite časť v 10:30 z Kanady. Zvuk je ten istý, vtáci aj výkrik dieťaťa :)

  • Wlk

    nevim nad čím bádáte, už to tu na stránkách je vysvětleno ;)

    http://procproto.cz/zahady/projekt-blue-beam-ma-zmanipulovat-nase-mysleni/

  • tino

    neviem prečo ale mam stoho zvuku zimomriavky :D

    • hitaroof

      při poruchách magnetického pole koule, zvané Země, popřípadě pokud zasraný Američani zase nařušují imunitní systém planety, zvaný počasí, při svých vojenských experimentech při nabíjení ionosféry a následné systémem haarp, a ta se harmonicky vybíjí. Magnetická pole rezonují harmonicky s proměnným vzorem. Nádherný zvuk , že ??? zpěvy verlyb jsou podobné, asi slyší víc a častěji tyto krásné zvuky !!

  • Gorg

    A navíc se to zřetelně pohybovalo , jenže nebylo vidět žádný jeho zdroj . Nejprve to lokálně znělo nad stromy a hučelo to jako nějaký silný agregát a do toho jakoby táhle zvonily domovní zvonky. Už nad stromy se to zřetelně pohybovalo houpavě sem a tam , ačkoliv nebylo vůbec nic vidět a pak , když jsme na ten divný zvuk oba zareagovali , sjelo to najednou k zemi a kroužilo to kolem nás a pak nám to zůstalo viset nad hlavou . Stále ale nebylo vůbec nic vidět , co by tento silný zvuk mohlo vydávat . Pak jsme raději zdrhli , ale ten zvuk zůstal už nehybně na svém místě a neměnil svoji polohu . Kdyby mi chtěl někdo nabulíkovat , že šlo o pohyb nějakých litosférických desek jenom proto aby to mohl nějak patřičně sám sobě vysvětlit , poslal bych ho vřele do….všichni jistě víte kam , že .

  • Gorg

    Ti rádoby vědci všechno , co nezapadá do jejich teorií nazývají podvodem. Já to i se svou kamarádkou slyšel taky – přímo nad hlavou !

  • Petr

    Myslím, že autorovi hučí pero, a měl by si najít nějakou babu, protože podle toho, co sem píše mu docela slušně mrdá v palici…

  • deter

    to je komorné A

  • mirek

    urcite to je pohyb desek

  • José

    Oceňuju jak lidi běžně natáčí oblohu,silnici nebo stromy a blik už jim hučí.

  • Death

    Hele lidi tohle musíte zhlédnout,a podpořit jej autora please,jinak jsme v prdeli:((-Neviditelná říše,Nový Světový řád Definován,můžete to shlédnout na YOU TUBE 2hodinový dokument.A pozorně posloucejte autora,ten ví o co GO!!!!nevnucují ani nechci,ale za podívání nic nedáte,ale sami se zamyslete o čem ten dokument je,a zamyslet sám nad sebou.Hlavně se nebát a propagovat,já už v tom jsem!:(

    • The Name

      Nééé,prosííím jááá jsem hodnej človíííček!!!:DDD

    • Jessi

      A čemu tím pomůžeš, že to propaguješ? Akorát to rozšíří strach a mentálně je podpoříš. Zatímco když si budeš žít po svém a změníš myšlení, odebereš jim potřebnou sílu pro existenci. Mysli intuicí a ne tím, co ti dali do hlavy ;)

  • sd

    fakt nekecám, ty zvuky jsem tehdy slyšel taky, myslel jsem si že to je nějaký vysílač či co. Bylo to v Praze v Modřanech, normálně přes den. Jsem čuměl z okna a myslel jsem že to jde od vysílače Cukrák.

  • Dan

    HAARP mě hodně zajímá,určitě nejsou a nemohou být zvěřejněna všechna,jakým způsobem může ještě být či zneužit tento program.Věda běží stomílovými kroky.To naokraj.Nečetl jsem celou diskuzi.Nepřipomínávám to sedm andělů s polnicemi z Bible Apokalypsa?Ten zvuk mi tak připadá.

  • xentax

    zvuk blizicich se vesmirnich lodi v dobe kdy jsou dobre podminky pro jeho sireni .xentax

  • Mettaxa

    na tom videu od minuty 1:30 – 1:45 se mi něco nezdá zkuste si všimnout, že ten zvuk se najednou úplně usekne aniž by nějak dozněl a je slyšet cvaknutí co si o tom myslíte?

  • Frigis

    nechci být za dementa.. ale podle mě Ufo narušují náš zvuk a chtěj aby jsme něco neslyšeli, tak to narušují..

  • Sliprs

    Ahoj-te zdravim vsechny.Uz od mala se divam na historicke dokumenty,ale i priroda,hmyz,katastrofy,moderni technologie proste vse kolem nas:)) Ted nedavno jsem videl dokument o Area 51 new signing,proc myslite ze je to nejstrezenejsi misto na svete asi,lidi at uz jste katolik,evangelik,mnich,žid,neverici,verici,to je fuk:D PROBUDTE SE:(( Prave na historii se vetsina lidi radsi otaceji zaaady,nemam jim to za zle,druha svetova valka,YOUTUBE Hitler a jeho spoluprace s mimozemstany.esesaci co delali pro hitlera na vyzkum novych zbrani prevzali Americani a hadejte kam je asi soupli:D,nebo kde hitler vzal vznasedlo?a jeste v te dobe?Nemozne?:DD viz.dokument:D No proste je toho plno,o cem bych se s Vami podelil a podiskutoval lidicky:)),Mayske proroctvi taky na YOUTUBE,Area51 YOUTUBE,ja vim ze Vas to nektere nezajima ale za mrknuti nic nedate:D Moderni zbrane 2svetove valky YOUTUBE,Čtvrtý druh film,hraje tam Milla Jovovic a se skutecnymi zabery od CIA ktere jim nejak usly:DDD A velky priklad si vemte z ZEITGEIST Dokument,kdo mate radi dokumenty doporucuji prave tohle:)).Jinak ja osobne si myslim ze ty zvuky co jsou na celym svete mi za ten celej zivot dokumentovani,a zvedavosti dokonale pasuje.:) A je to smesne ale sranda musi byt,ty zvuky mi pripomina film Válka světu:DDD Mnoho vedcu na svete rika,ze je tady moznost,ze nas navstivi jiny druh zivota,jina civilizace.rikaji andele,duch doby dokonce i buh.Co jsem zhledl plno dokumentu,je to porad a porad dokola,vemte si jazyk Sumerstina taky vedci dlouho badali co to je a nakonec vyslo ze je to nejstarsi jazyk na nasi planete,a odkud se vzal?:D Nejsem blazen jsem obycejny clovek,posloucham tvrdou muziku jako napr.black,death,gothic,trash,nu metal a taky rock:),chtel jsem napsat jenom svuj nazor:),a popravde jak jsem poprve uslysel ty zvuky ve svete,mivam i zle sny uz od mala:(,zacinam se BÁT.Jakdyby jse sny staly skutecnosti:(Neverim hlavne CELOSVĚTOVÉ VLADĚ kolikrat si v hlave rikam KDO VLASTNĚ ŘÍDÍ TENHLE SVĚT?A CO K ČERTU JSOU TY ZVUKY?UPLNĚ MĚ MRAZÍ V ZADECH JAK TO SLYŠÍM:(( JESTLI JE TÖ NĚJAKÝ TRIK,A MAJÍ V TOM PRSTY LIDI,TAK JE PEKNĚ DEBILNÍ!!!!!!!!!!!!!!!!!!Hoj WOE:)

    • Sliprs

      Tohle je taky husty:)) Strange sounds in Los Angeles,CA 01/16/2012

    • JAN

      glaudit.han@seznam.cz

      Zase někdo moc přehání..
      Tyto zvuky způsobuje jen jedno.. Vysílač a příjmač 100Hz..
      Přijeďte do Pardubic.. Já vám to tu rozmístím a osobně vám ukáži, jak tohle prostředí vytvořit..
      Poté stačí pouze přehrát nějáký zvuk.
      Pokud jde o tyle zvuky, jeedná se o přemixoovaný zvuk Tripodu z filmu Válka Světů.. Viz. YOUTUBE.COM.. Tripod SOUND…

      Stačí ho jen v prográmku trošku zpomalit v určtých momentech, natáhnout to, zesílit, zryclit, ztlumit a lidi z too bude mrazt..

      V pdstatě se vytvoří jakási zvuková bublina a v ní se bude tento zvuk ozývat a vracet se zpět.. vše bude slyšet až v jeho odrazu a jen v této kopuli…

      Nebudete vědět ani odkud se zvuk ozývá.. půjde to shora, ze ZEmě, zleva, zpravaa, z domu, z vaší ruky.. prost vám to do uší proudí ze všech stran proto se to pouští maximálně ztlumené aby jste neohluchli… protože ikyyž si acpete uši, bude to slyšet stejně hlasitě..

      pokud se rozmístí víc odražečů, bude možné vybrat polohu, kam se zvuk bude vysílat… takže někomu můžete pustit štěkot na zahradě, přelet stíhačky ve vzdchu a přitom posouvat místo, odkud se zvuk bude ozývat… létání vrtulníku, který nikdo neuvidí nad desetitisícovým městem.. jen vám nikdo nesmí sebrat přijímač ani odražeče.. vy jste pořád pouze u vysílače..
      můžete to mixovat s čí mchcete, můžete pouštět střelbu..

      My jsme již pouštěli sirény v naší ulici.. lidi se dívali, kde co jede a i když to mělo projet kolem nich, nic tam nebylo.. koukali dokonce i do země..
      Zvuk ze seriálu Stargate… vytáčen íbrány, vyytvoření červí díry, pooplach v prostoru brány.. střelbu zakŇaktelem, tyčovou zbraní, zavření IRIS..

      Kdyby tohle někdo neužil – a to jakože tohle moc lidí nikdy nenapadlo.. mohli by to zneužít třeba na demonstracích typu Chánov.. A to by asi nikdo nechtěl, že ?

      Nevěřte všemu, o slyšíte, protože i když slyšíte klepání nebo zvonek, nic tam za dveřmi není ani nebylo.. a to ani na videozáznamech.

      Sice jsem si párkrát dělal srandu ze sousedů, ale to bylo takové to mňoukání když šli vynést odpadky nebo klepání ve chvíli, kdy zašli za dveře..
      spadnutí popelnice když se otočili…
      zkrátka nic co nikomu neoblížilo ani ho to k smrti nevyděsilo..

      s tímhle někdo straší v tzv. strašitelných domech.. stačí to pouze rozmístit a zapnout.. nic víc a nic míň..

      Lidi by měli znát pravdu, ale zase tu pravdu enmohou znát všichni a ututlává se to z důvodu, že to jde hodně zneužít..

      Představte si, že se pustí alarm v bance… lidé začnou šílet.. ale ve skutečnosti to nebylo v bance, ale na drué straně města… musí se najít vysíač nebo přijímač a jednoduše odpojit… ale nejprve vědět,, kde je.. že ?
      Někdo by pouštěl vysoké frekvence a vysílač i přijímač by byly v pronajatém otelu nebo opuštěném domě..
      Byl by tu prostě a jednoduše chaos.. snad stačí že někdo pouští pouhé zvuky z filmů po celém svět v domluvené ptě, která se o to s lidmi nedělí.. lepší si myslet, že to bylo posouvání litosferických esek, než že to někdo dělá schválně..

      Tohle určitě sami uznáte. Někteří lidé mají ve zvyku když slyší letět letadlo nízko běžet k oknu.. teĎ by vyběhlo k oknu 50 lidí a venku nikde nic.. někdo by dělal falešná hlášení městského rozhlasu, někdo kazil televizní zpravodajství zvukem či prdami ve studiu..
      věřte mi, že tole byste nechtěli.. proto je leDoufám, že tu není žádn fyzik aby pochopil, jak jsem to celé myslel.. stačí k tomu pár krámů.. asi tak těžké jako nakreslit zapojení zvonku..

      • Tom

        No myslím, že asi ne :-))

        • Tom

          i když já se informacím nebraním, jakéhokoliv druhu, tak mi to pošli prosím, mrknu na to a třebas dám vědět svůj názor…
          Ono vlastně je jedno z jakého zdroje informace pochází, ten zdroj ani nemusí tušit, že řekl něco podstatného a tím navedl někoho jiného na správnou cestu, aniž by tušil že to učinil.
          Smyslem, života je předávání a třídění informací. Ty správné informace si cestu a cíl vždy najdou. ….. ty špatné vlastně taky :-))) pak je otázkou času než vyjde najevo jak to bylo je a bude…..

      • Sliprs

        Jo?a to by se rozlyhalo ve stejnou hodinu a stejny den po cele zemekouli?Asi neeee!!!

      • ranger

        JO A JAKTO ŽE TO JE SLYŠET I v lesích a NA HORÁCH KDE ŽÁDNÉ ZVONKY NEJSOU :-D ?????????????????????????????????????

    • PIPetra

      Ahoj, zaujal mě Tvůj názor, mám podobný. Více k záhadnému zvuku: logickou cestou z mého pohledu lze tyto anomální zvuky vysvětlit následovně: už okolo roku 1971 americká vláda pokračovala v tajném výzkumu projektu „Phoenix II“. Pomocí radaru SAGE, mohli odborníci pracovat s frekvencemi v oblasti od 425 do 450 megahertzů, tyto frekvence ukázaly, že jsou nejvhodnější do průniku lidského vědomí. V rámci projektu nakonec byli odborníci schopni cíleně vyvolávat, kopírovat a ukládat určité myšlenkové struktury díky zařízení, které zkonstruovali. Nebudu popisovat, jednalo by o samostatnou kapitolu. Sami účastníci týmu, např. Preston Nichols, nevědí, kdo jim poskytl informace k zařízení, které působilo neuvěřitelně jednoduše, ale zmiňuje se i o možnosti mimozemského zdroje a to tvrdí uznávaný vědec! Jedná se o věhlasnou „moutauckou židli“. V roce 1977 zařízení zdokonalili tak, že dokázal zhmotňovat obrazné představy, další experimenty měli za úkol zjistit, jak se dají přenést cizí myšlenky do mozku jiného člověka. V roce 1978 měl údajně tým kontrolu vědomí v malíčku. Uvědomte si, kolik let to je a na jaké úrovni musíme být dnes? Co více k tajemnému zvuku? Jedná se o manipulaci vlády a mimozemské civilizace, to je otázka, ale jak už proniklo na veřejnost z tajný spisů, zhruba okolo šedesátých let minulého století, došlo k údajnému výměnnému programu v letech1965 – 1978 do souhvězdí „Zeta Reticuli“, na základě setkání s mimozemskou civilizací při srážce UFO s bytostí kód ESE, opět z uniklých informací došlo k popisu této mise, zajímavé, podívejte se lidi, co se děje, nejde o nic nadpřirozeného ale zcela reálně evolučního. Pokud jste si všimli, tak vývoj projektu „vymývání mozků“ silně pokročil v roce 1978, kdy se vrátila výměnná expedice, to je zvláštní, že? Čtětě a spojujte si fakta, pak možná uvěříte. Je toho více, všechno se vším souvisí:-) Jsem naprostý laik, jedná se o můj soukromý názor a zjišťuji, že další lidé se přiklánějí k těmto myšlenkám. Existují další doklady, že toto vše ani není fáma, myslím tím zaniklé civilizace v době př. n. l., viz. Egypťané (na pyramidálním principu funguje i „Montaucká židle“, hyeroglify připínající UFO, helikoptéry nad vstupem do chrámu v Abydu), Summerové, Dogonové (znali hvězdy a to i planetu Sírius B a další blízké, které nelze pozorovat pouhým okem). Děkuji za Vaši pozornost a názory.

      • Tom

        žádná informace o kterou by se dalo něco opřít, Spousty legend náznaku nic konkretního….a nebo my špatně vypláchli mozek..to je taky možný….zůstaly mi tam jen nepodstatný fyzikální sra-ky :-))))

      • Sliprs

        Jo existuje zbran kterou maji na Alijasce,HAARP je to i na yoz tube souhlas:))

        • Tom

          a co dela HAARP? nemůžeš tahat
          informace jen s YOUTUBE

          • Sliprs

            Se mrkni,na dokument HAARP;))
            nebo vsak jsem o tom psal;D

            • Tom

              jen domněnky…. a ještě blbým směrem…

      • F

        Mountacka zidle? O konspiracnych teoriach moc neviem, no pocul som ze illuminati napriklad pouzivaju symbol jedneho oka. A tiez neviem preco sa to vola prave Mountacka zidle, ale viem ze vo filme Ethernal sunshine of the spotless mind hralo rolu mesto Mountauk a bolo to taka male sci-fi o mazani spomienok, na ktore chcel clovek zabudnut, napr na svoju ex. .. :) Nieje to divna spojitost?

    • Niffe

      Film Čtvrtý druch mě lehce vyděsil, proto jsem na internetu pátrala jak je to s těmi ,,skutečnými“ záběry a zjistila jsem, že je vše fikce :)

  • Gernny

    V článku se uvádí, že se vědci také domnívají, že jde o halucinace, jenže jak může jít o halucinace, když to slyší i kamera? V tom případě by i ta kamera musela mít halucinace… Já si osobně myslím, že to bude nějaký experiment na lidské vnímání, protože když se domnívají, že to způsobuje pohyb desek, tak proč někdo neudělá nějaké výzkumy o pohybu v místech, kde se tento zvuk vyskytoval?

    Osobně si myslím, že kdyby se chtělo, tak je dávno vysvětleno, jako v mnoha jiných případech, vždyť ta planeta zase až tak moc velká není…

    • Tom

      vysvetleni nenese penize, co by pak bulvar psal ? takhle se k tomu muze vzdy vratit v okurkove sezone.

    • Pavel

      Lidi lidi vy jste uplně blbý. Jak tomuhle mužete věřit. Někdo si z vás děla srandu a vy mu to žerete.

      • Sliprs

        Jo zasranaaaa vlada :DDD

      • Argonium

        Tak tim bych si nebyl jistej. Přecijen se jedná o celej svět a nemohli by se všichni dohodnout na nějakym strašení lidí. A taky, takovej zvuk by se hodně těžko dělal uměle, tohle je nevysvětlitelnej přírodní úkaz.

        • jimanjim

          Hele lidi sou schopny cehokoli, a neni problem vedle kamery postavit radio delajici tenhle zvuk, anebo to vse dodelat softwarove, pro me by to byla prace asi na deset minut. A neprislo ti trochu divny, ze ackoli byl ten zvuk tak silnej, nikdo jinej na nej nereagoval? ja osobne bych se sel alespon kouknout ven, co to bylo. A jestli sis vsimnul, ptaci se ani nehli, a pochybuju, ze by nikde na zadnym videu nebili v okoli, a jak vime, oni sou strasne nachilni na takovy zvuk, takze by se hejna zvedly a odlitly.

          • Martin

            Jo na youtube je plno videí kde ptáci emigrovaly nízko nad zemí,až nebezpečne a někde padaly na zem a umíraly.A jenom ptáci to nepostihlo.Další objeti byly delfíni,plejtváci,želvy atd..který vyplouvaly na pláže a některý kroužily v oceánech pořád dokola,není to vtip ale realita.Jen u nás to televize neřeší,že by nás to mohlo zajímat,když už je z toho celosvětová záhada.A když už tak řeknou jen půlku.U nás to bylo slyšet jen slabě,ale na některých místech hluk dosahoval abnormálních hodnot co se týče přírodních zvuků.Co říkají vědci jsou jen hypotézy,ale sami uznali že neví co by to mohlo být.např,, http://www.youtube.com/watch?v=_mknPsy9L8A

        • Martin

          Přírodní? Kdo ví…

      • Pravda je tam venku

        Blbej je ten kdo odsoudí všechno a hned…jo když člověk něco nevidí,neslyší nebo necítí na vlastní kůži tak nevěří…já vzduch taky nevidim ale věřím že je :D

      • obět

        Nedělá je to skutečné dokonce mojí služebné při tom zvuku okolo mě běhá strachy mráz po zádech.

      • Bird

        Reklama na Mass Efect.

    • Sliprs

      HAARP:) natukej si to na you tube:)

    • Jirka

      Přesně tak.. a hlavně ty pohyby by snad byly slyšitelné i v minulosti, řekl bych. A pokud kamera má mít halucinace, tak co je tohle?? http://youtu.be/ewO9mPeKIxQ

      • Nemo Veřitel

        Bohužel to nese všechny znaky fake jako prase :(

    • blue beam project.

    • Nordberd

      s tou kamerou si to vychytal,,zabbbil :D …

    • Honza Bárta

      Přesně. To už by snad bylo lepší vysvětlení, že jde o podzemní továrny mimozemšťanů.

    • Mat

      experiment na lidské vnímání a vnímá to kamera ……. čteš co píšeš ? Blbe, elektronika nikdy „nevnimá“ stejne jako lidský tvor, už jen to to vylučuje!

    • Tomas Strny Strnad

      ano desky jsou jedna z moznosti..muze to byt vicero věci..ale ano je to jedna z moznosti..ale odkud vlastne jde ten zvuk??z planety ci z prostoru-obezne drahy??..k zamysleni je to urcite…hmm

  • Petr

    Myslíte že to má něco společného s těma propadlinami v zemi?např. v Guatemale se uprostřed města propadla zem!neuvěřitelná a docela i přesná kruhová díra,která se prohlubuje čím dál tím hlouběj.

  • Dominik

    Doopravdy si ale myslím, že ty zvuky sou opravu takovéhle jak sou slyšet na internetu. Protože když něco nahraješ na mobil, tak je to slyšet úplně jinak. Na kameře to samí. Mám zkušenost, hráli jsme ve 4.třídě představení a já byl na tom videu slyšet jinak, než mluvím doopravdy. Ale to je tak asi vše…

    • Dominik

      teda pardon…. Opravím větu : Doopravdy si ,ale myslím že ty zvuky nejsou opravdu takové jak sou slyšet na internetu….pardon za překlep, jinak je vše správně :-)

    • Tom

      To je normální. každý slyší sám sebe jinak než ze záznamu.

    • Prahs

      Ale to je přece jasný. Je to daný hlavně tím, že když mluvíš tak k normálnímu zvuku co slyší i ostatní se přidává zvuk co se šíří tělem. Zkus si zacpat uši, uslyšíš to co se šíří tvým tělem a to samozřejmě mikrofony nezaznamenají, záznam ti pak přijde jiný, protože tam chybí ten zvuk co se šíří tělem. A to je mnohem větší rozdíl než zkreslení mikrofonem.

      Pravdou zůstává, že záznam bude trochu jiný než realita, hlavně díky frekvenční nelinearitě mikrofonu, Záznam má hlavně zkreslenou hlasitost v různých frekvencích. Je to hezky vidět při spektrální analýze.

  • Fake tohle na 100% nebude. Jelikož se můžete podívat na toto video, kde uvidíte i dokonce psa, který sám netuší co vlastně slyší a odkud to jde. Má jisté tušení, ale je zmaten jako my všichni, kteří tomu už po zhlédnutí tohoto videa věříme – http://www.youtube.com/watch?v=TVz5U4TUXQc.

    Když jsem to viděl poprvé, tak mě napadla pro dnešní dobu jedna myšlenka spojena s démonem, satanem, prostě apokalyptická atmosféra, kde se pekelná brána hluboko v podzemí začíná hýbat nátlakem jejich vzbouřenců, kteří chtějí ven a neustále opakovaně a v pomalejším intervalu buší na bránu. Zvuky náhle ustávají – proč někdy začínájí a trvají jen chvíli si nedokáži vysvětlit.

    Panuje tu mnoho spekulací, o kterých ti mladší z nás tvrdí své. Bohužel jsou také proto jen přehlédnuty. Náznak konce roku 2012 nikoho nevystrašil a jak je vidět, tak ani nevystraší. Jsou jen dvě teorie. Vezmeme to tedy vylučovací metodou, jako správní realisté. Buďto se něco stane a lidstvo se arogantně a naivně nastaví zády, kdy touto situací mnoho nezlepšíme a o svou generaci pravděpodobně příjdeme, jestli se něco takového má skutečně stát.

    Druhá možnost je že vše, co nás má varovat je jen zábava druhých na úkor dnešní moderní (ne zase až tak moc) technologie, a ve světě počítačů a internetu si tímto způsobem jen trapně krátíme nudu, což by nenasvědčovalo mnohým situacím zaostřovaným na již mnoho různých, a leckdy nevysvětlitelných úkazů na této planetě.

    • Tom

      Nenapsal jsi nic nového ….. :-)

  • Tom

    Na stránkách mám mraky, které by mohli splňovat to o čem jsem se bavili, a to že by se frekvenční šíření do nich promítlo. Posuďte sami. Jsou to mraky. Z pondělí. Dejte koment.

    • Prahs

      Teorie ohledně formování mraků je zajímavá (fyzikální podstatu chápu a už jsem na vlastní oči i viděl, tedy v případě písku), ale v jedné věci trochu pochybuji. Ve vrstvách atmosféry není klid. Představuju si to jako, když na desce, která vibruje, jsou piliny, do kterých foukám fénem. Nějakého formování se asi nedočkám. Nejsem meteorolog, takže nevím jak silné proudění tam standardně jsou, ale myslím, že i trocha proudění by mohla lehké částice vodní páry unášet celkem obstojně. Na mracích by to potom nemuselo být vidět. Připomínám, že teorii neodsuzuji ani nezavrhuji, jen nad tím tak nějak uvažuji.

      • Tom

        To je dobře jen uvažuj. Vítr je tekutina nestlačitelná tekutina. Zkondenzovaná vodní pára, která je vidět ve formě mraků. je unášena větry- tekutinou nosným mediem. Jde o inerciální vztažnou soustavu Mrak-vítr a neinerciální vztažnou soustavu mrak pozorovatel. Vítr se vůči mraku nepohybuje, protože je unášen. Mrak se vůči pozorovateli pohybuje protože pozorovatel stoji. proto ty vztažné soustavy. Takže se nám unáší mrak ve větru a do toho viditelného mraku pustíš zvukovou energii…rozkmitáš molekuly vzduchu, zákonitě se musí rozkmitat i molekuly sražené vody a to přesně ve frekvenci vlnění…..toť má teorie :-))

        • chytry muz

          Ty jsi opravdu velký DICK

    • Tom

      Tak jsem to rozšířil o další důkaz, že frekvenční zápis vzniká i na zemi :-)))
      http://photonic.webnode.cz/fotogalerie/#imag0533web-jpg moc se těším na komentáře hlavně od těch, co mají mojí teorii za bláznivou :-)) Já tam prostě analogii vidím.

    • Gernny

      Ta druhá fotografie by tomu mohla i napovídat.

  • Honza
    Myslím, že země takto pláče nad tím, co jí děláme, zatěžujeme povrch technikou. Sami
    ji zásobujeme zvuky z našich konstrukcí, které proudí do nitra Země, soustřeďují se tam a ona nám je vrací, třeba přes půl zeměkoule, zpět. Takto můžeme v Kijevě poslouchat zvuky z Ameriky a naopak. Jde o interfverence a harmonické frekvence toho, co matičku Země trápí, a nepřijme to. Na Sibiři se lidé provrtali až do pekla, najdete to pod „zvuky pekla“ a vrtařli utekli od zařízení. Šlo o jasné lidské naříkání. Je nesporné, že lidstvo zahyne a vyhubí se samo, svými vlastními činy a zejména zapomětlivostí. Honza

    Ohodnoť komentář: 0 0

    Odpovědět
    24.2.2012 v 15:42

    majka
    co to je?

    Ohodnoť komentář: 0 0

    • TOM

      proc jsi to sem dal znovu?
      nemůžeš být ze všeho tak vyděšený……

  • Geo

    Jezdím na chatu Vysočina je to zapomenuté místo kolem jsou pásy lesů tak 7km ke zdrojům lidského zvuku. Uznávám, že letadla tam přelítají. Od jara 2011 si tam člověk uvědomuje zvuk co tam nepatří, a postupem doby je hlasitější, na podzim 2011 už to byl docela hlasitý zvuk cca 60 decibelů na frekvenci cca 50hz až 200hz. Nejvíc je slyšet v noci asi tak mezi 1 až 3 hod. Podotýkám, že na místě je velké množství spodní vody a ten zvuk přichází také jakoby ze země, tedy ne z nebes. Jo a šumící les a jiné prkotiny tedy rozhodně rozlišit umím.

    • Tom

      Super tebe potřebujem budeš nám dělat pokusy jo??? :-)))

  • dada

    vlada ani vedci nam nepovedia pravdu teraz. povedia nam to az vtedy ked uz bude neskoro. myslim si ze ani oni samy nevedia co to je….my mozeme o tom len diskutovat a plemyzovat.

    • Tom

      Tak vlady bych se neptal ani na cestu ke karlovýmu mostu…..můžeš dát dotaz na akademii ved…

  • Hana

    Ať je to cokoliv…nepřekvapilo by mě kdyby spolek Bilderberg v tom taky měl prsty…

  • karel.j

    Prosím čtenáře tohoto webu sdílejte tento odkaz všude kde se dá,rozesílejte kamarádům atd,předem děkuji,(je to závažná věc NWO začíná…!)
    To už není domokracie kontrolovat fotky z digitálních foto z dovolené na hranicích!
    Cílem tvůrců NWO je ovládat a kontrolovat každou lidskou bytost a to se jim očividně daří,a také razantně snížit počet obyvatel Země doufám že to tak nedopadne ale když jsem se dozvěděl pravdu o 11.září…a dalších svinstvech USA… co dodat..
    (prosím podívejte se na toto video a roresílejte a sdílejte všem co znáte!)
    Předem Děkuji za podporu NWO-je ďábel…
    ZDE odkaz:
    http://www.youtube.com/watch?v=i8aBw5spbmo&list=UUfAaz7udc-lkmyp8mDwra5g&index=3&feature=plpp_video

    • Sliprs

      Ahoj Karle,ja s tebou naprosto souhlasim,videl jsem to take a nadseny nejsem.To by bylo blaznive kdyby vsechno zive na Zemi z niceho nic zacalo blaznit:(,a o 11.zari ani nemluvim,Americani porad lzou,udelali si to sami ja vim:),zeitgeist jsi videl?:)smutny dokument:(( Ja prave neslysel o NWO ale zhledl jsem Vladni tajna zbran HAARP.Budu taky rad ze by jsme pokecali casteji:))zatim cau

  • MICHAL :)

    Tome.Nejsem fyzik ale rad si občas hraji se zvukem a podobnými vecmi.Napadlo tě že akustický tlak rozhýbe (rozkmitá) hladinu atd.To sice ano ale lidské ucho je přeci citlivé.Někteří lidé dokáží poslouchat šepot na 5 metrů.Nemusí se hýbat hladina nebo klepat talíře v kredenci.Ten akustický tlak je malí na pohib těles.Ale zaráží mne že zvířata nato nereagují.Psi,kočky,koně,ptáci atd. cítí třeba že se blíží zemětřesení a prchají.Ale při tomto jevu ne????Je to divné a nezviklé.Jen tak mimo řeč koukal jsem na záznam z Litoměřic a zvuk je velmi z elektrizovaný a má rychlí spád bez ozvěny.Připadá mi to jako fejk :) ————http://www.youtube.com/watch?v=5H5DO0XkeeM&feature=watch_response———–posuďte sami :)

    • Tom

      JA si nemuzu pomoct ale slysim tam prepnuti zdroje :-))) a ye si nekdo strasne ale strasne ubzdil :-)) Ted jsem poslouchal spoustu videi na Youtube a mají nekolik spolecnych rysu:
      1. ten co to nahrava je sam nikdy nikdo k nikomu neprisel…. nahrava te to? slysite to. odkud to jde proste dalsi svedci na miste nejsou
      2. porad otaci kamerou sem a tam ale je to slyset porad stejne, zvuk nema skutecne ozvenu….zadnou
      3. na spouste videii jsou zvuky naprosto identicke
      4. na nekterych vidiich hraje v pozadi ?hudba? basa, čelo
      to že se nedá určit zdroj mi přijde nepravděpodobné pokud jste nekdy slyseli rokovy koncert, nebo czechtek da se s urcitou spolehlivosti urcit odkud zvuk jde i ve městě.
      Bohuzel Youtube je zaplevano evidentnimi padelky, ktere znemuznuji hledat puvodni zdroj :-(((

      • Pavel

        To Tom: Bylo to točený foťákem, takže i kdyby ten zvuk byl skutečnej a na různejch stranách, tak by byl slyšet na jednom místě.

        • Tom

          Ja to beru tak, že když na síslišti nademnou letí vrtulník tak je slyset jen z jedný strany, samozrejme je to odraz zvuk, ktery je v urcity moment je silnějsí nez zdroj protože zdroj je ve stinu domu. A dá se určit odkud vrtulník priletí. Myslím že by to šlo i u tohoto zvuku. Nebo jiny přiklad slysite brzdení kol a naprosto instinktivne se kouknete smerem odkud to slo. dalsi priklad cirkularka na vesnici taky vite kterej soused reze drevo, motorova pila v lese, tam to muze byt horsi hodne zalezi na vzdalenosti ale plus minus se to da urcit taky, takze neni duvod proc by to u tohoto zvuku neslo….

    • Pavel

      Ten zvuk z Litoměřic je opravdu fejk. S kámošem jsme to vydeo vytvořili proto, aby lidi konečně začali používat hlavu. Zvuk je z filmu Kontakt (cca 42. minuta)

      • MICHAL :)

        sem si řikal že mi to je povědomé :)

      • Tom

        Tak ja si myslím ze film CONTACT jaksi patri mezi kultovni filmy nasi ery UFO. A troufam si rict, ze ho videl kazdy kdo se o ufo zajima vice nez cetbou clanku v BLESKU…….apropo vite že zprava ktera byla odeslana z ARICIBA Carlem Saganem v roce 1974, byla odeslána ještě 3x? v roce 1999 30.6 a 1.7 a v roce 2001 znova. je to užasný tolik stripku puzle tu mame, mam ale obavy co z toho vznikne az to postavime. nemyslím elity ale mi lide …. Zvuk ktery koluje na youtube patri asi do kategorie dezinformaci, anebo, ze by preci ne?…….

  • Adam

    Tom-e: Ja ten zvuk mam nahrany do mobilu a nahral jsem ho az asi po 5te co jsem ho slysel, ale neprijde ti to hned divny, ziju v klidne casti mesta – pres den obcas prolitne letadlo, ale tohle je proste jiny. Az kdyz se nad tim zamyslis, vypnes zvuky v mistnosti a poslouchas, zjistis ze je to proste divny. Netvrdim co to je a co to neni…jen to proste neni prirozeny zvuk, co bys normalne slysel.

    • Tom

      Poskytnes? Ja nerikam, že ten zvuk neexistuje třeba patříš do tech 2 procent. Je to divný, proto si o tom tady píšeme, dumáme nad tím co by to mohlo být a co ne. Nadruhou stranu ten zvuk možná, až takový akustický tlak mít nebude aby hýbal s mraky nebo vodou. Letadla dělají pořádnej kravál a zvukově taky mraky nerovnaj do frekvencí….. píšu prostě co mě napadá CHCI se o tom bavit. Někdo kdo má další nápad? co by to mohlo být.

      • kacha kaladze

        mam jeden nápad, když sem viděl dokument o kruzích v obilí tak jedna teorie řikala že vznikaj pomoci nakyho signálu co by k nám moch bejt odněkud z vesmíru vyslanej, na základě naky energie, plazmy, protonovýho děla co já vim tomuhle bohužel nerozumim, ale vim že fyzik Nikola Tesla se zabýval takovými přenosi energie na dálku, takže mě napadlo že by to k nám ten zvuk mohl být seslán obdobně jako u teorie vzniku kruhu v obilí, nebo ne přímo ten zvuk ale cosi (naka energie) co ty zvuky vytváří jako doprovodnej efekt… sám tomu úplně něvěřim ale napadlo by mě to že by něco takovýho asi bylo možný

  • Jiri „kacatko“ K.

    Pred 6000 lety stari Sumerove vytesali do kamenu obrazce, ktere se az moc podobaly napr. „kosmickym lodim“ a „kosmonautum“ bylo to z nadmerneho uzivani halucinogenich rostlin nebo je opravdu navstivili mimozemstane ze kterych udelali sve bohy. Kazdopadne nam nezbude nic jineho nez cekat co se stane a diskutovat o tom. Casem se ukaze zdali Mayove a Sumerove meli pravdu, nebo byli jen sfetovany ale to uz muze byt pro nasi civilizaci prilis pozde.

    • Tom

      jo jo ten okamžik, jakýsi bod zvratu jsme nejspíš minuly tak před 15 – 20 lety, myslím celosvětově. Hadání o globálním oteplování, emisní povolenky atd. atd. Místo toho aby se čas využil na přípravu změny, která přichází. Nejsem si ale jistý jestli tohle vlákno je to pravé místo pro tuto diskuzi. Jedna věc je jistá, nás jako uživatele a čtenáře tajemna cosi spojuje a snažíme se hledat nějaké řešení, či varianty jak z toho ven nebo jak TO aspoň přežít. Nikdy se svět nedostal dopředu kvuli konkurenci, jen díky kooperaci. Proto nehádejme se hledejme řešení bavme se o tom víc hlav víc vymyslí a nebo taky pos…e, je to 50 na 50 :-) horší je nedělat nic.

    • Reni

      Dobrý den,zfetovaný nebyly.prostě je to fakt.Jestli jste slyšel o přistávacích drahách starých přes 3000let,setkání Mayů s mimozem.bytostmi,sochami a vědomostmi o vesmíru,tak to všechno měli od těchto návštěvníků.Bude o tom natočen dokument,ale bude vysílán až v prosinci 2012,divný že jo?Tak si radši užívejte každý den!

      • kacha kaladze

        dokumentů už o tom je moc, mimozemsky civilizace tu možná byly, ale já sem přesvědčenej že tu sou ted, už několik let se objevují jako ufo, příde mi už nemyslitelné že by to nebyla pravda ptz fenomen ufo je celosvětově rozšířenej jev kterej svoji kvantitou a ruznorodostí pozorovatelů přesahuje všechny meze… takže když vemem že tu sou a vypadá to že nás tajně sledují (tajně – oni ví že je vidíme, ale oficiální kontakt prostě není nebo o něm nevíme) jakej by byl důvod aby přiletěli zrovna v prosinci 2012 dokonce 21.12. to je prostě nesmysl :D ale možná že je jeden fakt že když tu sou a sledují nás takhle neoficiálně tak to prostě neni jen tak, někdo tvrdí že si myslí že na to nejsme připravený, já tvrdim že plánujou na základě několikaletýho sbírání informací…

  • Reni

    Dobrý den,jestli nám chtějí vnutit že to jsou zvuky nějakých mechanických prací ,tak jsou blázni asi ty vědci.Když si to poslechnete pořádně,tak zjistíte že ty zvuky jsou všude stejné,a to by jinak nebyly.při zhlédnutí dokumentu o zvucích v Kyjevě,kdo to točí nějaká žena z okna paneláku se ptá svého syna co si myslí o těch zvucích.Syn odpoví že jsou to zvuky z oblohy,z lodí,a že jsou strašlivé.Toto malé dítě ví své,protože se nyní rodí tzv.indigové děti,které už vědí mnohem více než naše generace.Když budete chtít vědět více,začněte číst informace o kruzích v obilí,změna DNA,transformace.Už se tím zabývám déle,vše to na sebe až neuvěřitelně navazuje.Pochybuji že kbyby v tom měli prsty ilumináti a HAARP tak to byli fakt ¨borci.Každý by se měl zajímat co ho čeká a ne jen chroustat hambáče v mekáči.Přeji hodně štěstí.

    • Tom

      Mno kdyz si zminil kyjev, nepříde ti divný že lidi v 8 patře jsou celý bez sebe co to je za randal a dole se bavej lidi a nemaj tušení co ty nahoře blbnou s mobilem nebo fotakem?
      Ja nevim co to je. Opakuji vsak ze pokud je to ZVUK a zvuk to je na tom se shodnem, tak vytvari akusticky tlak. a ten akusticky tlak nam hejbe s uchem a prenasi to na elektroimpuls do mozku. v prvopocatku je to kmit jako kdyz hodis lasem najedny strane a vlna ti leti a na druhou stranu. pokud se ten Zvuk a na tom se asi opet shodnem. vse by rezovalo v tom kmitoctu nosne vlny, vodani hladina, listi, prach na zemi talire v polici, mraky na obloze je to mechanika, jenže to se neděje.Takže promin. Neurčite nahrané video se zvukem navic povecinou stejnymje divny. a ja se priklanim k tomu že to bude podvod. Vzpomente na kaouzu UFO na HAITI, rok se to olýlolo diskuzema a taky to byl ne asi primo podvod ale rekneme bizardni umelecke dilo. Nebranim se diskuzi, klidne mi oponujte, skuzte me presvedcit o tom ze to je jinak. Ukazte kde se pletu.

      • Reni

        Vůbec Vás nechci urážet,ale lidé si nechtějí připusti nějaký problém.Když jsem známé upozorńovala na problém chemtrails,taky si zpočátku ´tukali na čelo.Ale když půjdete do hloubky problému tak na to přijdete sám.Já už jsem trochu na jiné vlně,ale bohužel Češi už jsou takoví,vždy skončíme u knedlo zelo vepřo.sorry

        • Tom

          Hmm kde berete jistotu ze nejsme na stejne vlne? vubec se nezname, Ja HUM neodsuzuju jsem ochotnej pripustit ze to neni normalni. Musite se vsak zamyslet nad tim jestli to to neni snaha se zviditelnit zaujmout, nebo odpoutat pozornost. jako apokalyptici varuji pred koncem sveta tak ja varuji pred tim za kazdou cenu nekomu skocit na spek. v dnesni dobe je internet o poctu unikatnich pristupu na stranky, i to ma svou logiku. a verte ze pokud je ten zvuk to zaco se vydava tak uz by ho zaznamenali seismografy, je to proste mechanika. molekula narazi nadruhou ta na treti ta na patou desatou atd. byl by potom fyzicky dukaz viditelny ocima zaznamenaný pristrojeme, na to ze je to slyset takovou dobu a v tak zalidnenych oblastech je tech videii malo. a jsou si straaaasne podobna, porad : o muj boze o muj boze co to je za zvuk uaaaa : Kdyz to nahraje mobil nebo fotak nahraje to i jina technika ……..a to se zatim jeste nestalo

          • Bubag

            Co to tady prosimtě plácáš za nesmysly, že zvuk by měli zachytit sesmografy nebo dokonce toto : “ Zvuk a na tom se asi opet shodnem. vse by rezovalo v tom kmitoctu nosne vlny, vodani hladina, listi, prach na zemi talire v polici, mraky na obloze je to mechanika, jenže to se neděje.“ No a když vole letí letadlo, už si někdy viděl, aby se kmitalo listí, hejbaly se talíře nebo vodní hladina? Já teda ne, a když jo, tak určitě to nezpůsobil vlatní kmitočet zvuku, ale třeba turbulence nebo hlasitost zvuku…. tvl, kurwa, nejdřív se zamyslete než napíšete takové bláboly, to by jeden blil !!!

        • Hana

          Zdravím Reni,děkuji že je někdo kdo ví o chemtrails.Plně s Vámi souhlasím.O chemtrails také vím několik let.Je možno na Vás nějaký kontakt?Zajímaly by mě další vaše myšlenky:)Děkuji.email – suethomas@seznam.cz

          • Tom

            myslím ze kdo navstevuje tyto stranky tak VÍ o chemtrails. Pokud chcete mít zamotanou šisku tak hledte na http://www.youtube.com/watch?v=1PnIlxWcH84&feature=related, Hledejte UMMO, Apollo 20, atd.

          • Reni

            Odpově´d pro Hana:-email Vám bohužel nedám,dneska je to fakt o ústa.Podívejte se na: rok 2012 kruhy v obilí a mayská proroctví,případně další otázky klidně napište do diskuze.Ráda Vám odpovím.R

  • kacha kaladze

    ještě když sem si přečet názory na to že to sou mimozemské lodě bych se chtěl podělit o to co vim, už hodně moc dlouho se zajímam fenomenem ufo který je spojen s návštěvou mimozemských bytostí, at sem viděl několik dokumentů nebo něco o tom čet, tak prostě nikde nikdo neřikal rozhodně nic o hluku, přímo naopak

  • kacha kaladze

    to by mě zajímalo proč například lidi s poruchama spánku a velkou únavou to slyší až ted? znamená to že unavený a nemocný lidi nespavostí nikdy nebyli? dál ruch ulice auta souseda televize taky dříve nikde neexistovaly? takže bych dvě hypotézy vyloučil… já osobně sem vyrustal na sídlišti kde blízko lítala menší vrtulová letadla a ta spleť ozvěn vytvářela strašidelné dosti podobné zvuky… ve finále muj osobní názor je – rozdělil bych to na procenta k možnostem jimž se přikláním: 40% prostý zvuk vytvořen lidkou činnosti, 30% podvrh, 30% něco co neumíme vysvětlit (něco mezi nebem a zemí) :P

    • Tom

      Ja bych ty procenta posunul jinak 10 procent normalni cinost 88 procent podvrh a 2 zatim nevysvetlitelne. Vsimnete si jak lide co ten zvuk nataci jsou v soku, jenze jedini, nikdo dalsi na ulici nevybiha nikdo dalsi nepanikari. Jediny zajímavy video je z anglie kde je videt ze i pejsek neco slysi. a to neco, muze spadnout do tech 10 procent.

  • Týna

    Řeknu vám, že mi tyhle zprávy totálně ničí psychiku, až mám občas pocit, že z toho dostanu mrtvici. A myslím si, že nejsem sama. Někdo to bere s nadhledem, jiný se tím nezabývá, šťastný to lidi, narozdíl od slabších jedinců, které každá zpráva, i vědecky nepodložená, úplně položí. Doufám, že se 21. prosince ve zdraví dožiju….

    • Endaria

      nikoho to nepoložilo..len si každý napíše svoj názor a na to má snáď každý právo, či???

      • Týna

        Asi se tím moc zabývám…..

  • Michal

    trochu off topic, ale doporucuju shlednout tento dokument:
    http://youtu.be/KjP4NX1sBwI

  • xxx

    To by jste měli slyšet co jde v noci od železnice a hutí na ostravsku za zvuky. Hučení strojů slyšíte na kilometry daleko. Někdy se u toho pěkně usíná, už bych si na klid v noci asi nezvykl :-) .

  • Martin Fox Lihocký

    http://www.youtube.com/watch?v=TVz5U4TUXQc

    Můžeme jen polemizovat co to jsou za zvuky prozatím ;) zde je mé video na srovnání ze 3 zemí … a video z Velké Británie :)

    • tom

      Chápeš princip šíření zvuku? to co se ti tam hejbe jako frekvenční analyzer, tak by se hejbala voda – uplně stejne, mraky listy, drobny castice prachu na stejný frekvenci. a to by bylo vidět. Ukaž mi rybník, kaluž která při tom zvuku rezonuje. Apropo tohle je zvuk tuším natočenej s Kyjeva. Ja chci přijít na to co to je. Ale to co běhá na internetu je málo průkazný. Je to jako s kruhama v obílí. 95 procent je od circlesmakers ale tech 5 procent? Zajímají má mě Těch 5 procent. nebo spís 2-1 procento realně nevysvětlitelnýho ůkazu.

  • Týna

    Na jednu stranu si říkám: proč by mimozemská civilizace čekala zrovna na rok 2012? Jestli je tohle nesmysl, tak počkejte, co za zprávy se vyrojí během letošního roku.

  • Tom

    no hele ma se to asi tak. Zakladni otazka je co je zvuk. zvuk je definovan jako mechanicke kmitani molekul. Pokud je ten zvuk tak silný a realný jak píší a natáčí a pokud je z nebe nebo ze země nebo z tebe, to je jedno odkud. všechno by se srovnalo do jeho frekvence voda, mraky, prach, na silnici. NIC z toho se neděje. Je to BLBOST. jeden zdroj pak to všichni kopiruji. Mezi nama —- mozna bych si pral aby to blbost nebyla. Mo je teorie je ze nekdo si dela vyzkum jak moc a z ceho lidi silej.

    • Bubag

      vomíláš tady tu svou debilní a špatnou teorii furt dokola … je to nesmysl co tvrdíš, ještě jsem neviděl, aby listí, hladina nebo cokoliv rezonovalo společně s napolno puštěnými repráky. Ale kreténů jako jsi ty znám celkem dost …

      • Tom

        ha ha tak to si toho viděl dost málo, třeba nemáš ani otevřený oči a zřejmě vůbec nic nevíš ani o fyzice. pokud máš s mojí teorií problém poučím tě, aby jsi příště nebyl za takového drndu. Pochybuji však že to bude něco platné, protože budeš spadat do kategorie lidí, co si myslí, že kosmické lodě ve vesmíru dělají VŽUUUUM :-)))

  • burys

    My obyčejní lidé jsme jen loutky , nevíme takřka nic, světové elitě je to jedno , jestli zahynem , nebo né. Kdyby něco prozradili , začal by chaos. Lidé by začali dělat pěknej bordel. Vůbec se nedivím , že nám není nikdy nic prozrazeno. Můžeme si za to sami. Každý si myslí , že se to stát nemůže , že je to jen ve filmu a potom budeme velmi překvapeni. Každopádně může jít o počátek invaze z cizí planety. Přistávání lodí , které jsou pro spektrum našeho oka neviditelné. Zvuk ale slyšet jde. To samé bylo velké úmrtí ptactva před rokem. Také na to nikdo nepřišel.

    • Tom

      Mimo misu a hodne daleko…..

    • Týna

      Ta spojitost mezi mimozemskou civilizací a těmi zvuky mě už také napadla, nicméně si říkám, že pokud by se k nám měli přibližovat, budou třeba zvuky sílit nebo se ukáže ještě něco jiného. Smrt toho ptactva byla prý způsobena odpalováním rachejtlí o Silvestra, letos jich taky pár spadlo, a taky na Silvestra…..

      • Endaria

        a čo ak nepoumierali kvôli pyrotechnike??…myslím si, že sa na nás niečo chystá…u nás v KE na Slovensku údajne spadol meteorit či čo…a keď tam prišli ľudia, tak ich policajti vyhnali z tým, že tam je radiácia a pri tom nemali žiadnu ochrannú odev….a ešte tam boli ľudia z armády či čo…to je naozaj prehnane na jeden meteorit…..myslím si, že to nebol meteorit…..proste sa nám vlády pokúšajú všetko utajiť lebo vedia, že sa na nás niečo chystá…

      • Ty máš dost.

    • Endaria

      len aby sa z filmu nestala skutočnosť

    • Endaria

      noooo..tak myslím, že filmy už nie sú iba filmami ale stane sa to skutočnosťou…

  • jirkaF

    Ta podobnost s filmem valka svetu je az mrazive zarazejici. Kdo vi jestli nas uz na neco nepripravujou.

  • endaria

    nooo…psychológovia sú asi mimo..súhlasím z niektorými,že mobil si nemôže hluk domyslieť….niečo sa tu určite deje a my by sme sa mali zamyslieť nad tým….

  • Ryochi

    Neznalost. To je to, čeho se vědci bojí nejvíce.
    Věda je pro ně život a selhání je nepřípustné.
    Touha po tom mít pravdu a veškerému dění přisoudit nějakou vědeckou teorii jim zaslepuje mozek a i kdyby se zítra vynořily z nebe kosmické lodě nebo ze země vylezly obrovské mechanismy, jejich první a jediná věta bude : ,,Musí k tomu být nějaké logické řešení.“

    • dnb

      tak s timto nazorem jsi me velice prekvapil, davam ti prvni plus..:-)

      • Ryochi

        hm??

  • Jasně určitě to jsou halucinace když je to natočený a nahraný :D A takovýhle zvuky televize ani sousedi určitě nevydávají:-)) Hrozný keci

  • MICHAL :)

    byl sem u toho ve Svitavech.na autobusovém nádraží a mrazilo mě z toho v zádech.v teto době se všechno tutlá a tutlá.třeba záhadná světelná koule v anglii.kruhy v obilí,a co třeba ten záhadný vzkaz u teleskopu napsaný binárním kodem?všechno se tutlá 5let a potom se něco řekne.a pohyb litosférických desek v česku?? co třeba to prohnat na několikrát přez filtr a pokusit se rozebrat Hz kmitočet?? třeba z toho něco bude :) ale podle vědců jsmě všichni asi zfetovaný a máme halužky. :D:D

    • MICHAL :)

      a ještě něco mne napadlo.jde přeci posílat zvuk paprskem :) a zvuk se odrazí od překážky a je potom slyšet

      • tom

        HAARP, ale kdo ví jsou to jen domenky

    • xxxx

      Nedavno jsem taky slysel tento zvuk – Olomouc!!!

  • Prašivka Martin

    Souhlasím s komentářem od Ingr kamera si ten zvuk asi těžko vymyslí a ještě k tomu že ty zvuky jsou natočeny z celé planety a jsou si navzájem některé velice podobné.

  • JirkaF

    Jediný logický vysvětlení je že se už doopravdy začíná něco dít. Když si začnete pomocí vlastní kebule dávat všechny střípky dohromady tak k tomu logicky musíte dojít. Bydlíme na samotě a celá rodina jsme zažila několik setkání s UFO. Byli jsme i vyšetřování projektem záře ale vždy se všechno záměrně bagatelizovalo a nacházela se náhradní nesmyslná vysvětlení. Nabyl jsem dojmu že hlavním úkolem těhto lidí je mlžit a dělat z lidí blbce.

    • Tom

      to mě zajímá písneš víc? pokud samozřejmě chceš. nenutim a pokud ne budu to respektovat.

      • JirkaF

        je toho tolik že bych to tady na 14 dní uplně ucpal a lidi by mi začali psát jestli nejsem na hlavu. Je ale fakt že jsme se celá rodina dost dlouho báli co se bude dít dál.

  • JirkaF

    No to je přeci jasný.To bude určitě lampion štěstí spolu s televizí od sousedů. Jak prosté.
    Jo a země je placatá a kdyby to šlo tak všechny upálit.
    Osobně jsem dost zvědavej jak dlouho jim vydží z nás dělat blbce.

  • Dorota Máchalová

    Velmi se tímto tématem zaobírá můj syn. První, co řekl, bylo, že to je zvuk přilétající mimozemské lodi, jež je za určitých podmínek na různých místech zeměkoule dobře slyšitelná….dostal pohlavek za výmysly a já si vroucně přeji, aby neměl pravdu ;-)

    • Marek

      Je nejvyšší čas přinést k nám do Pekla, Dorotu Máchalovou! Kdo se hlásí dobrovolně?!

      • Tom

        nech toho nebo z tebe udělám žížalu

    • Michal

      To by z vás měla sociálka určitě radost…

  • Senery

    Mám takový dojem, že za v blízké době zjistíme o co jde. :) Ale bůh ví jak to dopadne….

    • Senery

      *Omlouvám se…Předtím jsem psal jiný komentář.Snad to profesorům nebude vadit jak na jiných serverech. :)

  • Michal

    Několik logických vysvětlení?? Tak to sorry, ale větší blbosti jsem ještě neslyšel :D, že televize od sousedů, projíždějicí auto…to jsou vědecké hypotézi jako prase, to ať vykládají domorodcům v Africe, kteří v životě neslyšeli televizi nebo zvuk auta. Nemají ani páru o co jde, tak ať raději mlčí než vypustí z úst takové kraviny. :D

    • jarda

      přesně,…. :) sračky!sračky!sračky!:)

  • jarda

    ježiš, já nesnáším ty skeptický mozky, který si nemužou přiznat, že muže být i něco mimo naše chápání.

    • karel

      jj, souhlas … treba se boji, ze by jim nekdo mohl zbourat ty jejich dosavadni hypotezy …. kdysi jsme si taky mysleli, ze jsme stred vesmiru a zeme je hranata …. a kdo tvrdil opak, toho upalili :-D

    • JirkaF

      Naprosto souhlasím. jen se dívím co je mezi lidma vymytejch mozků. Propaganda funguje skvěle a platí pouze to co je napsaný a odvysílaný.

  • Ingr

    podle mne, když to nahrají na telefon nebo tak podobně a já si to pustím na internetu, tak už to halucinace asi nebude

    • Honza

      Podle psychologů pokud si to hodně přejem nakonec to uslyšíme, v tom případě mobil či kamera si to asi také nejspíše přeje :D

      • Clark

        Tak je tu aspoň potvrzíno , že i dost študovaní lidé jako jsou psychologové , mají vlastně IQ 00 nic :D , když tvrdí že je to o víře či přání , to tedy musely ale dostat hodně pánvičkou do hlavy :D :D :D

        • karlik09

          i kdyby nás deset stálo na kopci a všichni bychom viděli přilétat UFO a viděli by to i seriozni lide tak stejně by řekli že to UFO nebylo a že voni maj pravdu a my ne a tak to vždycky bude dokud se něco nezmění

          • To je fakt. Vždycky to jde ututlat, když má někdo vyšší funkci a silnější výhružky. Ale tady v v Čechách zní tohle jako fantasy-básnička.

          • Tom

            Karlíku co si představuješ pod pojmem UFO?