Došlo v roce 1955 k „Roswellu č. 2“?

6
500

Zájemci o jevy UFO tvrdí, že nyní mají v rukou skutečnou „bombu“. Od důvěryhodného svědka se dozvěděli informace o pádu neznámého létajícího objektu, ke kterému došlo v roce 1955 nedaleko texasko-mexické hranice. Příběh popsal zkušený pilot USAF Robert B. Willingham, který během leteckého cvičení sledoval UFO v oblasti Rio Grande. Neidentifikovatelné těleso se nakonec zřítilo a místo havárie uzavřela armáda stejně neprodyšně jako Roswell v roce 1947.

Penzionovaný plukovník amerických vzdušných sil a bývalý stíhací pilot Robert B. Willingham (82) tvrdí, že na vlastní oči viděl havárii neznámého létajícího objektu, ke které došlo v západním Texasu u Rio Grande. Událost popsal autorům nové knihy „The Other Roswell: UFO Crash on the Texas – Mexico Border“ Noe Torresovi a Rubenu Uriartemu. Podle autorů jde o vysoce důvěryhodného svědka, který jako jeden z prvních Američanů létal na proudových letadlech, a byl informován i o řadě tajných vojenských projektů. „Ten den letěl ve skupině stíhacích letounů F-86, které doprovázely bombardér B-47 vzdušným prostorem západního Texasu,“ uvedl Noe Torres. V době tehdejší studené války šlo o cvičení, které mělo zjistit nejvhodnější trasy pro bombardéry v případě ruského jaderného útoku.“

Během letu dostali piloti hlášení, že od severozápadu se k Texasu velmi rychle blíží nějaký neznámý objekt. „Ten se po chvíli dostal i do zorného pole pilotů. Vypadal jako silně zářící světlo – jako jasná hvězda pozorovaná dalekohledem,“ uvádí dále Torres. „Světlo viděli všichni piloti.“ Podle Willinghama objekt letěl rychlostí asi 2000 mil v hodině a zničehonic udělal 90stupňový obrat, aniž by zpomalil. Vzhledem k tomu, že se blížil ke státní hranici s Mexikem a Willingham byl v nejbližší pozici, dostal povolení opustit formaci a pronásledovat objekt svou stíhačkou F-86. Pilot sledoval jeho kondenzační stopu až k Del Riu v Texasu, kde spatřil, jak objekt silně vibruje a rychle klesá.

Podle Willinghama objekt letěl rychlostí asi 2000 mil v hodině a zničehonic udělal 90stupňový obrat, aniž by zpomalil. Vzhledem k tomu, že se blížil ke státní hranici s Mexikem a Willingham byl v nejbližší pozici, dostal povolení opustit formaci a pronásledovat objekt svou stíhačkou F-86.

Pilot ohromeně sledoval, jak se UFO řítí směrem k řece Rio Grande. Jižně od Langtry narazilo do země a v ornici pak vyrylo asi 300 yardů dlouhou brázdu, než se zastavilo o kopec. Willinghan se poté vrátil na základnu a po několika hodinách se vypravil na místo havárie malým letadlem. „Přistáli v ornici poblíž havarovaného objektu, kde už bylo velké množství mexických vojáků, kteří celou oblast kontrolovali. Willinghamovi ani jeho kolegovi Perkinsovi nedovolili přiblížit se k vraku. Nicméně pilotům se podařilo sebrat malý úlomek, velký přibližně jako mužská dlaň. Šlo o zvláštní kovový materiál, který prý rozhodně nepocházel z našeho světa. Piloti se ho později pokusili rozříznout, spálit a všelijak deformovat, ale nepodařilo se to. Willingham dodnes netuší, s čím se to vlastně tehdy setkali.“

Kde je ale kousek záhadného kovu dnes, autoři knihy nezmiňují.

Zdroj: ufodigest.com

  • JAN

    V roce 1962 začal původně projekt OXCART – projekt s letounem A-12, který byl z 90% z titanu.. Dnes je známý jako SR-71..
    Ale v roce 1955.. Titan to určitě nebyl protože o STEALTH technologii ještě ani nevěděli..
    Každopáádně kdybych viděl fotografii či nákres tvaru letounu, určitě bych hned věděl, o jaký typ šlo.. Ať už Cowley County či TR-3b, které jsou dnes k vidění zcela běžně a hlášeny jako UFO..

    Jinak pokud jde o utajení pádu a velkého počtu vojáků.. například reklamační týmy..
    Utajení je běžné u havárie přísně utajeného letounu..

    Pokud jde o rychlost dnes tyto přísně utajované letouny létají i rychlostí přes 15 MACHů… To je přes 18 300 km/h.. Pokud chcete tvrdit, že by se při této rychlosti letoun rozpal tan nerozpadl.. raketoplány létají přes 30 000 km/h ..
    Dnes je to zcela běžná věc pomocí atmosferických motorů..

    Dnes v AUTEKu – někdy přezdívaném Area 52.. To je oblast u Baham, kde se testují ponorky a letadla tam přistávají pdo vodou..
    Jsou tma pozorována světla, která vyletí do vzduchu a opět pod vodu.. blikají, ěmní barvy atd… Mění vlnovou délku světla..
    Jednoduše tam můžete vidět vyletět stíhačku zpodvody, následně zapnout přímo atmosterické motory a letět vysokou a pro vás nepochopitelnou rychlostí přímo na 90° – přímo nahoru až do 42 500 stop… tj. asi 13 000 metrů.. Odtamtud již letí normálně dále…
    Testují tam rychlost letounů nad tzv. hladinou moře.. :)
    Pokud jde o tzv. Le mur du son.. – což znamená o rytíře nebes.. To jsou piloti, kteří pilotovali stíhačku při plné rychlosti nad haldinou moře a vytvořili rázovou vlnu – udělali sonický třesk..

  • Marek

    No jo. Za starych, dobrych casu to padalo jeden za druhym. Zvlastni, ze se to rozflakalo na maderu, kdyz to je z tech materialu, ktere nejde „rozriznout, spalit, roztrhat ani nijak deformovat“…

    Dneska uz to maj vymakany a nespadne jim nic. I kdyz by statisticky vzato melo – neuplyne pomalu den aby se na YT neobjevilo nejake nove „100% real“ UFO video.

    • Tom

      Všechna 100% real UFO jsou real UFO do tý doby než se příjde na to co to je. Jinak čupr kontář :-)

    • kaladze

      těžko říct jestli tomu dá věřit, každopádně myslim že ty si ani nedovedeš představit stroj kterej letí rychlostí kolem 2000 mil v hodině tak mi příde trochu z ruky apelovat na to že chtěla parta pilotů poškodit kus kovu o velikosti ruky… každopádně kdyby docházelo k podobným dál od padesátých let až do ted, tak ty budeš určitě první kdo se to dozví :)

    • Danny

      Ale zase jestli to letělo takovou rychlostí…Je blbost aby se to při pádu nerozletělo na kusy.

  • MidnighT