Piloti a jejich setkání s UFO

12
829

Vojenští i civilní piloti občas mluví o neznámých létajících objektech, které spatřili během letu. Někteří popisují objekty s barevnými blikajícími světly, jiní mluví o ohnivých koulích, které vyvolávají halucinace. Případů je velké množství a ve většině případů jsou svědectví hodnověrná. Ruští piloti tvrdí, že nejčastěji se s UFO setkávají ve Voroněžské oblasti.

Ačkoli mnohé fotografie UFO jsou volně dostupné, některé jsou stále uzamčeny v trezorech. Z toho ufologové usuzují, že za záhadnými jevy stojí mimozemští návštěvníci, o jejichž existenci nemají běžní smrtelníci vědět.

Odborníci jsou ale přesvědčeni, že jde o zcela jiný úkaz. Předpokládají, že by mohlo jít o utajované prototypy vojenských letounů zahraničních armád. Některá vyvíjená letadla jsou natolik neobvyklá, že o jejich existenci nemají tušení ani letečtí specialisté. Jako podobný příklad můžeme zmínit jaderné bomby, které Američané v roce 1945 svrhli na Japonsko. Tehdy také nikdo netušil, že USA vlastní zbraň, která bude schopna srovnat se zemí celá města. Kdyby se například v červnu 1945 objevila zpráva, že Američané mají bombu o síle několika tisíců běžných náloží, také by jí nikdo nevěřil.

Stejné je to i nyní. „Mnozí nevěří, že by nějaká armáda mohla vyvinout nový letoun se zcela unikátními manévrovacími schopnostmi,“ upozorňují ruští armádní specialisté. Jenže milovníci senzací nemají rádi prostá vysvětlení. Nicméně neexistuje jediný hodnověrný důkaz o kontaktu člověka s mimozemšťanem. Údajná setkání třetího a čtvrtého druhu patří skutečně jen do říše sci-fi.

  • FFS

    Já se obávám, že toto senzace není. Piloti, a to nejen vojenší, nýbrž i civilní se s těmito úkazy setkávají a to poměrně často. To je nepopiratelnej fakt. Záznamy komunikace mezi letadly a vedením letovýho provozu taky mluví za hodně. Dokonce je už zavedena speciální forma hlašení pro piloty, kde se ptají, jestli chtějí nahlásit ufo. Pilot může, i nemusí přijmout.

    Nepředpokládám, že by některá země měla ve svém arzenálu letadla popírající gravitaci. Je sice faktem, že mnohý technologie jsou dost fantaskní a více, či méně úspěšně se je mnozí snaží uvést do praxe, ale pohon popírající gravitace je přeci jen otázka budouncnosti, nikoli přítomnosti. Navíc člověk nikdy nedělal objekty kulovitýho, či válcovitýho tvaru. Vše vždy odvozuje tvarově od letadel, pominu-li kosmický lodě.

    • Tom

      zajímavá myšlenka, jak by UFO mělo vlastně vypadat, jaký by mělo mít tvar? Pokud odhlédneme od známých létajících talířů…..pravě koule z hlediska tvaru mi přijde nejvhodnější. Nebo tvar nějakého krystalu, či krystalické mřížky.

      • FFS

        Jojo. Koule je energeticky nejúspornější objekt. Ale potřebuješ k tomu samozřejmě i další propriety, abys tento tvar mohl použít. Do naší atmosféry je samozřejmě zatím nejlepší mít Redbull, nebo křídla, vzhledem k pohonným jednotkám, zde používaným. Právě proto mi přijde dosti nepravděpodobný, že by něco takovýho měla některá ze zemí. :)

    • Nevim

      … :D tak to co si napsal ohledně toho tvaru je nesmysl, podle tebe se vždy budou dělat letadla podle „typického“ tvaru? :D neumíš číst? možná jde o novou technologii…založenou na jiných principech než je aerodynamika …. co třeba B2? před X lety by jsi napsal že je to nesmysl protože nemá typický tvar letadla? o.O

      • FFS

        Pro místního retardéra Nevima, ještě jednou a polopaticky.

        1.) Nikde nepíšu, že se takto bude stále projektovat.

        2.) Píši, že je dosti nepravděpodobné s naší současnou úrovní technologie, aby tento princip, byť v testovací fázi, byl uveden do letuschopnýho stavu.

        3.) B2 aerodynamická je samozřejmě. To si ovšem pleteš se vztlakem. Ale i to je špatně.Jelikož stále musí vyvíjet pro let jeho dostatek. V letu je udržována počítači, ale z toho důvodu usnadnění jeho pilotáže.
        Nebo mi vysvětli na jakym jinym principu má létat.

        • Tom

          ad. 2 čeče vyděl jsem pokusy s fotonovým motorem, byl použit Laser a řekněme že ta věc plus mínus pár sekund levitovala. byl to ale labolatorní pokus už je to nějakej pátek
          ad 3, máš pravdu i vrtulník ten spropadenej vztlak potřebuje. to je jako tvrdit že může plout po vodě drátěný nákupní vozík :-)) určitou fyziku neokecáš. Pokud by se dalo léta bez Aerodynamiky příroda by to jistě dávno vyvinula :-DD

          • FFS

            2.) O tom jsem slyšel už taktéž. Ale nějak se to vytratilo, tak nevim bohužel nic bližšího. :-/
            3.) No… fyziku už jsi mi vysvětlil. Jen jsme se tradičně z mojí strany slovně minuli. :)

            • Tom

              v klidu já se tradičně míjim pravopisně :-D

              • FFS

                Ach jo. Já zůstanu u těch pohádek. Tam může lítat i ranní stolice. :(

      • FFS

        Btw. B2 stále má tvar letadla, byť je to koncept samokřídla a nepoužívá směrovky.

      • Tom

        jiná technologie možná, ale VŽDY budou pro ní platit aerodynamická pravidla. myslel jsem že jsi ….. záměrně se vyhýbám slovu chytřejsí…. řekněme sečtělejší…..:-))

  • Nevim

    „Jenže milovníci senzací nemají rádi prostá vysvětlení“ ??? To jako vážně? Tak pokud naše civilizace vlastní podobnou technologii tak podle mě je to senzace dost velká a rád bych o ní věděl víc.