Vědci ze SETI varují: mimozemšťané se blíží!

323
6082

Před časem jsme zveřejnili článek K zemi se prý blíží mimozemská kosmická plavidla. Odborníci ze SETI (organizace zabývající se hledáním rozumného mimozemského života), kteří s tímto varováním přišli, vydali před časem další upřesnění. Jedná se o tři lodě dlouhé několik desítek kilometrů. Pokud budou udržovat stejnou rychlost jako dosud, k Zemi by se měly přiblížit přibližně v polovině prosince příštího roku.

Astrofyzik Craig Kasnov tvrdí, že jedna z lodí má tvar válce, další vypadá jako kruh, tvar třetí zatím neupřesnil. V SETI mají k dispozici také souřadnice, na kterých se obří UFO nacházejí: první je na 19 25 12 – 89 46 03, druhé na 16 19 35 – 88 43 10 a třetí je na 02 26 39 – 89 43 13. Brzy prý bude možné pozorovat všechny tři objekty teleskopem. Otázkou podle Kasnova je, s jakými úmysly k nám hosté z vesmíru míří.

Americká NASA prý o blížící se mimozemské návštěvě ví, snaží se ji ale kamuflovat zprávou, že tou dobou se má k Zemi přiblížit obrovský asteroid.

Zdroj: worldru.ru

  • Michal

    2011…………2016 a stále nič ??? :D

  • G94003

    Tak to jste mě uklidnili.
    Když to tu nestihnou do vánoc, tak už mě tu nezastihnou.

  • Gibsonx Gibi

    2015………..a N I Č !

  • Hana Bartošková

    Zajímavé.

  • Jarda z Alfa Centauri

    je druhá polovina roku 2015 :))))))))

    vidíte jací jste pitomci :D

  • Mortag

    Možná přiletěli a stali se 2 možnosti.
    1) Kontaktovali jen představitele nejvyspělejších států
    2) Nekontaktovali nás
    Důvod pro obojí: Nízká vyspělost lidstva. Sám jsem jedno UFO na nebi kdysi viděl a jestliže přiletěli a my tu stále jsme, nejsou dobyvatelé (pravděpodobně). Nechtějí nás ale kontaktovat, aby neovlivnili náš vývoj a nepřivodili tak naši zkázu. I z naší historie víme, co se stane s kulturou, která narazí na technicky vyspělejší kulturu – buď vyhyne, nebo se přizpůsobí. A jestliže jsou tak inteligentní, aby zvládli mezihvězdné cestování, pak si toto musejí uvědomovat.
    Samozřejmě je ještě 3. možnost a to ta, že tu jsou a studují nás. To se mi ale zdá nepravděpodobné, neboť prakticky veškeré základní informace jsou na netu a jistě by si našli způsob, jak si je rychle stáhnout.
    Pár dalších alternativ jistě ještě existuje, ale o těch se nebudu zmiňovat.

  • Pavel Řezníček

    To jsem se pobavil :-D Jako vtip dobré. Až sem opravdu poletí mimozemšťani, doufám, že budou zdroje uvedeny trochu přesněji.

  • Jiri
  • ..

  • Ivan Radovnický

    iba dement sprosty ktory si nevidi dalej od nosa by veril že tu sme samy v celom kozme a ved mi vieme hoby čo je kozmicky priestor neviem čo je za slnkom a čo je dalej ako mliečna draha a tak verim a vždy som veril vto že su tam a to čo nas učia v kostoloch je kokotina na entu ale ak sa zamyslime z uhla pohladu ineho ako farar a pochopime ako to je ano vela napovedal aj Davinčiho kod a atd a kto si mysli že Ježiš vstal z mrtvich asi už neni celkom ok verim bol a žil ale z mrtvich nevstal ale kosti su uchovane v vatikane a všetko ine čo by cirkev mohlo poškodiť aaj vianoce su pohansky zvyk den zimneho slnovratu a vela dalšich veci ale taketo veci si cirkev preonačila na seba a my sme slepo posluchaly a velebyly ich lebo to tak ma byť a či to tak ozaj ma byť nik neskumal lebo sa bal boha ale boha sa budu raz bať všetci od diakonou až po papeža ak by bol take svinstva čo dorobily onni by ich davno stihol trest boži ste všetci blby ak ich velebite ale zas vela ludi asi len to ma vieru a nie cirkev len sa ich bojite umna ma papež menšiu hodnotu ako chudobny či bezdomovec charakterny ale každy ma vsebe moralku a logiku uvahy a pocity a domyslavosť tak využi a pochopiš vela

  • pigeon

    Keďže zistili, že na takto zasvinenej planéte môže žiť iba podradný hmyz, leteli ďalej, rozumné bytosti by sa takto nesprávali.

  • potok

    Jestli to není soudruh Paroubek s Marťany

  • Aleai Actaest

    vzali roha , keď zbadali zem.

  • Monika

    Ahoj, 14.3.2015
    na dnešek se mi zdálo o mimozemštanech. Bylo jich moc. Viděla jsem ohromnou oválnou loď mezi domy. Po té se objevila menší loď, která zničila krásnou zámeckou stavbu a postřílela mnoho lidí v ní. Neuvěřitelně živé!!!!
    Já chránila vše živé a hledala úkryty. Někteří mimozemštani měřících sotva metr mne pronásedovali a někteří bránili. Bojovali i proti sobě. Objevovali se jen ve tmě.

    Už jsem viděla v mém životě dost podivných věcí. Nikdy jsem o nich tolik nepřemýšlela.
    Nyní se snažím pochopit a rozumět všemu podivnému. Jako je např.: zářicí studené světlo v okně, které se snažilo mne ochladit. Stalo se to v létě.

    Zdají se mi sny neskutečně živé.
    Bojím se těch špatných, které varují, že se to stane. V realitě to může být jen v jiné podobě ale bohužel stejný konec.

    Snad najdu někoho podobně bláznivého….

  • Bird

    uááááá : to je pravda, jenže to je zákon a ty elity bohatý to dobře ví. Tady platí jenom jeden zákon. Vidíš to na každém videu s jakýmikoliv zvířaty. My jsme taky vlastně druh opic. Zvíře. Je to právo silnějšího a proto nikdy nemůže šéfovat někdo jako ty a když budeš bohatý jako oni, tak pokud nebudeš dělat to co oni, tak končíš.

    Prostě ale nevysvětluje to všechno. To by člověk dělal i kdyby bydlel vedle opic v lese.
    My ale jako jediný druh děláme divné věci. Žádný jiný živočišný druh nedělá to co my.
    Pořád jsme ale zvířata a fungují u nás zvířecí instinkty a zákony. Tzn. i zákon silnějšího.

    Je to smutné, ale to tak. Proto taky vznikly státy a v nich různé sytémy, ale ten americký podvodný system co nám sem nacpali nás zničí. Tak či tak má ten system už před hrobem jak v usa, tak tady.

    Já nevím, ale to čemu se říká americká demokracie a svoboda, tak já vidím, jak někdo dostane na chodníku elpileptický záchvat a lidi raději čumí do těch svých debilních mobilů a dělají že nevidí. To je jenom jeden příklad z tisíce. :-(

    Pořád nás novinky zahrnují : přepadli starou babičku, dědečka okradli….atd.

    Tak tohle plodí ten svobodný americký system. Tak tohle se beztrestně děje v naší Zemi.
    http://zlin.idnes.cz/ministerstvo-dopravy-proveri-drahou-studii-o-kreckovi-u-r49-pqy-/zlin-zpravy.aspx?c=A150218_2140492_zlin-zpravy_ras

    http://www.novinky.cz/domaci/361103-za-patnact-kopii-dokumentu-si-radnice-nauctovala-deset-tisic.html

    A ted´ se podívejte jak hezky jako hodiny běží státní dluh.

    http://www.verejnydluh.cz/

  • uááááá

    oni když viděli z výšky jací jsou tady primitivci na této kouli, že se tady zabíjejí a znečišťují si vlastní prostor smogem a jedy tak se sebrali a raději letěli rychle pryč protože i ve vesmíru se ví, že nejhorší je domluva a srážka s blbcem, který je velice chytrý a přitom se sám otravuje jedy a zabijí mezi sebou. at žije inteligence. musí se primitvci už konečně odstavit z rozhodovacích postů jinak nikdo nebude mít nic ani litr vzduchu za chvíli a ani kapku vody čisté za chvíli protože se už znečišťuji i oceány a moře kvadratickou rychlostí ne -li rychleji už

  • alalalabama to by som rád videl ako si dáš s takým mimozemštanom kávu :)

  • hinimír

    a ono nic asi se klucí sekli :D

  • Zdeněk

    Ti mimozemšťani, co přiletí, jsou ve skutečnosti Bůh. Soudný den, kdy přežijí jen „vvyvolení“ (a je jich dost), bude mít podobu takovou, jakou si ji ve filmech naprogramovalo samo lidstvo.

  • Ann

    je rok 2014 a pořád nic.. trosku víc se zmýlili! :)

  • Lukáš

    pokud se nějaká inteligentní rasa chtěla přesídlit, tak samozřejmě ideální řešení je předat část svých základních informací jednomu vybranému živočišnému druhu na zeměkouli a nechat tento druh, aby planetu zničil pro sebe, ale připravil pro nové obyvatele… potom přijdeš a máš hotovou infrastrukturu i klima

  • marica daru

    ludia váámm vazne jjééébbbéééé !!!

  • Pavol Szentivanyi

    vložte tieto súradnice po jednom do google vyhľadaváča
    19 25 12 – 89 46 03, druhé na 16 19 35 – 88 43 10 a třetí je na 02 26 39 – 89 43
    http://thetruthbehindthescenes.wordpress.com/2011/01/14/approaching-giant-ufos-to-attack-earth-false-flag-rumors-or-truth/

  • tonda ali schallmann

    zajmalo by me jestly na fb je skupina kde jsou lide jako tady takhle myslici ?jestly ne bylo by fajn ji udelat a tam jse delit poznatkama a teoriema.. me jmeno je na fb tonda ali schallmann

  • Rado

    tak bylo to publikováno, v roce 2011, takže v půlce prosince 2012 měli být tu. Neříkám že mimozemšťani neexistujou, ale kde ty lodě teda jsou? :D

  • alalalabama

    ted se divam na datum 2011, to je uz rok prescas…tak tu uz musi byt, a kde pristali ? mozna v bud Kremlu, nebo v Pentagonu….kam jinam by leteli kluci jedni…no treba leteli pomaleji a pristanou letos….no kde vas mame hosi?

  • alalalabama

    pokud by toto byla pravda, tak nas muzou napadnout, vyhladit lidskou rasu a osadit svouji kulturou….a na jednu stranu si to lidstvo jak stale vyhlazuje vlastni druh a vede valky a koncentruje se na negativni cile – si to asi i zaslouzi, ze by jen tak leteli s takovou velkou nejen jednou lodi na vylet…nevim nevim…pokud to ovsem neni zase novinarska kachna…

  • Nemo Veřitel

    Klid, počítačový virus a hrdinný americký vědec a černý pilot nás spolu s hrdinným černým americkým prezidentem zachrání. Den Nezávislosti byl „chytře natočen s předstihem“, aby nás na to připravil :D :D :D

  • Tomáš

    Někdo to nafejkoval na prosinec 2012, jen aby zbláznil lidi a využil drbů o konci světa. Takový kecalové jsou všude: „Bude konec světa, pošlete mi peníze a já vás zachránim!“ Lidi jsou tak vypatlaný, že se nechaj ze strachu o sebe namotat úplně na všechno. Sám sem nikdy nebyl dost vysoko na to, abych mohl říct, že vesmír vypadá přesně tak, jak nám to vědci tvrdí, nicméně se tomu dá věřit a je to i rozumný vysvětlení. A Pokud je vesmír nekonečnej, tak tady asi fakt nejsme sami. A pro skeptiky, kteří nevěří, že je nebo bylo více civilizací i mimo Zemi, doporučuju, aby si vygůglili pár vět o Puma Punku. ;)

  • CONDOR ENERGIE UNIVERS

    MIMOZEMSTANE MIRUMILOVNI LETITE DOKONCIT UKOL DOKONANO ZNICIT DEMON STRILET LAVA POVODNE OTRAVIT VSECHNO UVAZENI SLUNICKA SPOLECENSTVI VESMIRU MRACKU PTACKU HAVRANKU STROMU SUMENI VITR
    HVEZD MESICE BLYKAJICIVH SVETEL PROSIM VSICHNI CEKAJI ZVIRATKA OCI SVETEL VRAZDI CERVEN CEKAME ZACINEME OTOCENI CEKAME DEMONI POSTUPIJI PRILETTE PROSIME VZSILAME VLNENI ZNAME TADZ PRIPRAVENI

  • Štěpán Lípa

    už sou tu dávno…a Seti ? Proč by měli návštěvníci , používat radiově vlny ?

  • libor

    je rok 2014 skoro kveten a porad nic,tak kdy prijdou?

  • miro

    Bruce,… zozen si pravdive informacie o pasoch Van Allen a potom tu hovor o najivite

  • erik

    povecte este vtip

  • Rado Radoslav Adamík

    Ja len dufam,ze sa este v tomtom zivote stretnem aj osobne s mimozemstanom.

  • evžen

    Ivo Rozehnal musí být hodně sjetý, když tohle pouští do světa

  • Mirka Thoribova

    už aby tu byli a konečně nám zatrhli tipec, ničíme na co přijdeme

  • Standa

    Budte v klidu,už s jedním sedím u televize,popíjíme pivko.

  • jijoajcio

    mozny to je no…

  • marie

    Nevím a nejsem žádný odborník, ale dle astrofyziků je naše Země opravdu jedinečná a čím více se toho o vesmíru ví, tím více se ukazuje její vyjímečnost. Tak si nejsem s těmi mimozemšťany tak jistá. A už vůbec ne tím, že krouží kolem nás. Třeba je to jen zbožné přání lidstva…..přeci nejsme sami!!!! A co když ano?

    • Jakub

      a co na todle „Steven Greer-odhaleni“ ? Nase pristroje az tak presne zase nejsou aby jsme mohli rici ze jsme sami a ani ze nejsme.

  • Anca Vonaskova

    no pripomina mi to projekt Blue Beam…:)

  • matti-@seznam.cz

    Čau Lidi, bez ohledu co vše sem čet atp. a bez vysvětlování vám chci říct že vesmír je energie která nemá konec vesmír je totiž jedno pravidlo nejvyššího řádu nechce se mi to psát napovim vám není čas není hmota i když mi hmotu a život jako takovej vnímáme je s určitýho né zrovna záměru ale je to skrátka hříčka chaosu ze kterýho se stalo pravidlo vzniku všeho a můžem počítat co bude může být bylo pokud někdo příde na tuhle matiku bude asi král ale já jako omezenec vám můžu dát jen takhle strohý informace takže vzniká vše a tím vše znamená nekonečně mnoho světů životů energií schopností jak tady někdo psal ten klasickej kec co tim básník chtěl říct jenom to že je nekonečně mnoho všeho uvažujte o tom dál kdo má na to sílu já jí nemám mám tady prcka o kterýho se musim starat a na tohle už nechci myslet ale samozřejmě mi nedá občas zavítat na tyhle stránky s takovou tématikou omluvte můj pravopis ale ten mě nikdy nezajímal zbytečná informace pro mě tak se mějte dostanete na otázky správnej směr pohledu a tim přídete i na spoustu věcí jako duchové nebe peklo síla vůle atp. nebrante se pravdě a ona se vám zjeví jako dar s čistýho nebe ale ne každej ste připravenej já zůstávám právě proto dál omezencem tak čus zdar a sílu

    • Tom

      Myslím, že z celého komentáře se dá vypíchnout a s tím též souhlasím, že jsi skutečně omezenec. :-)))

      • YoU

        Me pripadas jako omezeny blbec Ty, promin TOme.Ten chlapek nahore to mysli dobre, ale Ty se na to nesmis divat sebou..tak či onak muzeme psat, vysvetlovat ,rikat a tvrdit jakoukoliv pravdu chceme..ale jedina pravda je Ta, ze si clovek..premyslis jen a pouze stim co ti od narozeni bylo dano jako obraz..jsme jenom lidi, tak uz to pochopte konecne a prestante si uspokojovat potrebu vedeni a neustaleho polemizovani, kdo nebo co ma pravdu.Protoze ji nema nikdo.Jste „jenom“ lidi panove.

        • Tom

          to myslíš vážně s tím „přestat uspokojovat potřebu po vědění“ ? kdo jsi bůh, že nás soudíš? polemika je nejlepší nástroj jak se dobrat, řekněme uspokojujícímu výsledku vědění. Kde je pravda to právě hledáme víš? akorát si přitom hledání až tak nenecháme vodit za nos. teda někteří :-))))

  • flatt1

    kristepane, tad je ale blábolů… vzdělávejte se, prosím, v astrofyzice a používejte zdravý rozum a hlavu, než budete psát tyhle bulvární nesmysly, prosím. pro začátek by možná stačilo sledovat astro.cz nebo exoplanety.cz, popřípadě weby o kosmonautice kosmo.cz…bože můj, ta nevzdělanost a povrchní blábolení je úděsný jev dnešní doby…

    • Tom

      To jsou zakázané weby, které šíří jen osvětu vědu, a ukazují holou pravdu. Děkuji děkuji za to že je sem někdo umístil, já už nemám sil :-))))

  • vasek

    Už tu měli rok být. Že by i mimozemštani neměli hodinky je divné :D
    Navíc, oficiální stanovistko organizace SETI tento článek popřelo, autor v ní nepracuje. Viz:
    http://www.seti.org/nospaceships

  • paul

    Hmm… zaujímavé že kde je pravda… dva roky po publikovaní článku….

  • PETR

    TAK KDE JSOU ASI JIM SELHALA NAVIGACE NEBO CO UFONŮM A NĚKDE ZABLOUDILI V TOM OBROVSKÝM PROSTORU NE ???

  • Jakub

    No nevím ale SETI je určen k vyhledávání pravidelných radiových signálů ne k vyhledávání mimozemských lodí teleskopem kdo o tom něco ví bude souhlasit…

  • Jirka

    Hodně vám k tomu řekne Elektrický vesmír od dr. Scotta. Všechno na slunci a kolem je tvořeno projevy plasmatu. Vyšší inteligence při tom není vyloučena ze hry http://obchod.alternativa.cz/atlasobchod/ostatni-tematika/%5Bid-886%5D-_elektricky-vesmir-dr-donald-e-scott.html?&Search=Elektrick%FD

  • Heavy

    No?? Kde sú?

  • Jaroslav Kovar

    smeju se nekterym komentarum a to dost :D treba to co psal bruce ze lidi o vesmiru nic nevi :D a ty vis?:) hm? co kdyz zadnej vesmir neexistuje co kdyz sme vsici pestovany ve sklenici jak kobilky hm? co nam vlady taji? zadny obycejny clovek nemuze rict ze tomu rozumi :) tak ci tak v nejblyzsi dobe uz vlady nebudou moci nadale zakrivat informace co nam taji mozna to dostane lidi na vyssi uroven evolucniho vyvoje jak vime naz mozek nejede na 100% co je schopen dokazat nas mozek? jeden z faktoru sou okultni vedy jako je pirokineze telekineze levitace atmokineze lumokineze atd atd myslim ze je vse jinak a vlady se v nas tyto schopnosti snazi zakrnet z lidi delaji ovce ktere poslouchaji na povel pousteji nam serialy jako je ulice vymyvani mozku vsak se musi mozkova kapacita necim zaplnit tak proc ne timhle? hm je to zoufale zivot je jako nepovedeny vtip… pravda se brzy ukaze co je clovek a vse kolem nej zac:)

    • Tom

      Ach ne Jardo, víš, na světě je bratru 3-4 miliardy lidi kteri ani nevědi, že mají vládu, kteří nikdy neviděli televizi na tož nějakou ulici. A přesto mezi nimi jsou fenomenální myslitelé, keří rozhodně vymytý mozek nemají. To jen západní civilizace se nevědomky řídí heslem: podle sebe soudím tebe.

      • Jaroslav Kovar

        ano ale kazda vlada je podvod:) je to jen pumpa na penize o nicem jinem to neni:)

      • Jaroslav Kovar

        a k vymyvani mozku nemusi byt zapotrebi televize:) jsou lide kteri dokazi cloveka ovladnout pomoci slov :D je to v prdeli kdyz clovek nevi co zivot vlastne znamena a jaky je nas smysl:)

      • Jaroslav Kovar

        ale mas pravdu

    • wikx

      ja se smeju pro zmenu tvemu komentari

  • Triton

    Děláte jako by fenomém UFO byl starý 50 let… Přidejte vážení. Je starý nejméně 15 000 let. Po celém světe byly nalezeny malby, rytiny, sošky zobrazující humanoidní bytosti které opravdu nejsou podobné lidem. Byly nazeleny malby zobrazující vesmírné lodě, skafandry. Všechny tyto artefakty se v základu shodují. Je vyloučeno že by lidstvo v té době mezi sebou komunikovalo do takové míry a je zcela vyloučeno že by měli lidé stejné „fantasmagorické“ výjevy ve snech které chtěli zaznamenat. Sny se do stěn skal nevyrývají a lži už vůbec ne. V Mahahbarátě je popsána mimozemská rasa Anunaki. Hopiové ze severní ameriky mají dvě slova anu – mravenec – naki- člověk. Docela náhoda že? První inteligentní člověk, kterého podle Mahahbaráty Anunaki stvořili, se jmenoval Adamu. Hezká podobnost s biblí viďte? Dále se v Mahahbarátě dočtete o válce bohů kde jsou popsány atomové a nejspíše laserové zbraně. O atomových zbraních mimochodem je až moc záznamů. … Jak mohl Gilgaméš ve svém eposu popsat planetu Zemi jako modrou kulatou věc? … Než tady začnete fantazírovat o všem možném, zjistěte si něco o historii, podívejte se kolik trhlin ve vědomostech máme a které se historici snaží zaplnit nejrůznějímy nesmyslnými teoriemi jen proto, že to zapadá do ucelené mozaiky kterou jsme se všichni naučili, a mimo kterou je všechno nepravdivé, odvážné, kontroverzní a falešné. Podívejte se na lidstvo, Zemi, historii trochu více s odstupem a přestaňte se omezovat zaběhnutými věcmi. Právě díky těm pár odvážným, kteří vystoupili ze zaběhnutého, často nesprávného, máme moderní svět. Kde máte jistotu toho, že aktuální informace jsou správné? … Přestaňte považovat lidstvo za vrchol evoluce a nedělejte z nás střed vesmíru. Moderní lidstvo je staré zhruba 200 000 let. Naše planeta 4,5 miliardy let. Jak asi vypadá civilizace jejíž planeta vznikla před 8 miliardami let a inteligentní život tam započal například před miliónem let? … Asi jinak že? Podívejte jakého pokroku lidstvo dosáhlo za posledních 100 let… Pohých 100 let! Jak vypadají oni, poku jsou starší o 800 000 let? Asi budou schopni pomocí lusknutí prstů vymazat celou naši sluneční soustavu viďte? ;)…

    • Jakub

      Konecne nekdo rozumnej. Diky!

  • !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    by
    mě moc zajímalo proč se lidi musíte furt urážet….akorát to naznačuje
    jak myslíte.každej pracuje s jinými infemacemi a každý tyto info.
    vyhodnocuje jinak…

    místo toho aby proběhla výměna názorů,tak se akorát lidi mezi sebou
    hádaj jak na pískovišti a každej tady mele svojí pravdu…však aby ne co
    člověk to názor…ale proč se hned urážet a proč se hned napadat?a proč
    hned schazovat jinou pravdu než tu mojí že?

    remcat můžete cokoli a každej má právo myslet si cokoli i kdybych si
    myslel že na stromě rostou hovna …tak vám to může bejt u prdele stejně
    jako mě, co si kdo myslí.

    čekal jsem občas že se s dizkuzí něco dovím ,ale jediné co tady vidím
    (a to sry chodím na hodně for a hodně stránek) jsou urážky a
    schazování…. a uživatelé tady by se měli zamyslet v tom co píšou.

    dyt to jde dělat jinak ? nebo snad ne? řekl bych že máme všichni
    společnej cíl ,ale spíš mě přijde že se lidi staví sami proti sobě….

    musel jsem to napsat.přál bych Vám občas číst jiné diskuze(na jiných
    www) kde jsou lidé k sobě vlídnější a jsou na sebe milí a když má někdo
    na něco jinej názor tak to spolu rozeberou s otevřenou myslí,a
    prodiskutujou bez urážek a opovržení…

    na negativní comenty nebudu reagovat. mějte se hezky…..

    • Tom

      – Ty tvé „infemace“ mají stejný zdroj, jejich různé vyhodnocení, pramení z neznalosti
      – protože jistý druh pravdy se dá empiricky dokázat, kdežto o jiné lze jen blábolit
      – no to je zásadní omyl, vedět co si kdo myslí nebo o čem kdo přemýšlí je potřeba kvůli komunikaci
      – všim jsem si že chodíš na hodně fór :-))
      – to jsi řekl ty, lidi nemají společný cíl. Znáš to, někdo vdolky jinej holky a někdo oboje :-))
      – no ty weby kam ještě chodíš by možná měli zakázat…:-)
      – musel jsem ti napsat, protože ani za půl roku ti nikdo nepsal a ty jsi pak smutný a smutek je semínko neštěstí. A proto hlavu vzhůru Jardo, i ty třeba jednou pochopíš že nebe je modré a voda mokrá.

      • Jméno T.

        Nebe není modré a voda není mokrá. T.

        • Tom

          :-F a je to venku…

  • Tak je druhá půlka února 2013 – kde jsou? (vesmírné lodě) Nebo že by došlo palivo?

  • gabrielarch@seznam.cz

    Doufám,že tam budou sexy nadržený mimozemštanky! Ale nasere mě,když budou modrý! Nesnaším modrý lidi!

    • Tom

      Ty budeš Gargamel to je jasný :-))

  • arjunai

    Tak co je? Kde jsou? Uz meskaji!!!:-) Konec sveta uz skoncil!!!:-))))

  • Lopez

    Hoax jak vyšitej.Je smutné,že tyto stránky které se tváří seriozně zveřejnují takové bláboly.

  • shallynka Líbalinková

    dejte tam video

  • Aldar

    No a teraz su na akych suradniciach keď sa „udajne“ pohybovali pretože tie suradnice sú už asi 2 roky staré ak nie viac …..

  • Petr

    Kdo nevěří v ufo je největši debil světa až přijdou knam ještě blíže tak zlí lidi nechaji na pospas jako politici a tak dále a hodny lidi kteří věří v boha tak vezmou sebou hlavně hodny lidi zli lidi maji smulu kruhy v obily vše vysvětluje kdo nevěři je blb!!!!!!!!

    • Tom

      Ještě, že jsem blb. :-))) Mimochodem zjisti si co je zkratka UFO, pak zjistíš, že věřit v UFO je vlastně strašná blbost. :-))

  • Clark Stark

    Stále doufám že sem přistanou !! xDDD …

  • Honza

    Tak mame tady ten prosinec pristiho roku a lode nikde. To je hruza jestli jsem je zaspal. Navic konec sveta prosvihnu v praci. Tak snad uvidim alespon tu velkou kometu co prileta pristi leto a ma byt jasnejsi nez Mesic.

  • Karlik

    Tak dost bylo spekulací.. domnívám se, že teď už bych to měl vidět snad i z okna ;) nehledě na to, že jiné info se o tom nikde stále neobjevuje.. že by kachnička :D Pokud je pisatel seriózní, jistě nám poskytne i odpovídající odpověď…??

  • laura

    a jak sme se vyvynuli ? ptáci z plazů . a co je mezi nima ? nikdo asi nikdy neviděl ještěrku z křídlama. je to vypočítané . na cykluse. jako homo habilis sapiens a tak dále. taky se nenašli kosti nebo pozůstatky co by je spojovalo . vždycky je to ve stejnou dobu v stejných vyklech a další je tento rok , nikdo nevíme co se stane . mimozenšťani už mezi náma dávno sou:)

  • laura

    a vy si myslíte že kde se vzal první mikroorganismus ? no zpadl na naši zem z vesmíru . a ten se někde musel vzít. například kruhy v oblí . moje učitelká má přítele v peru . vybůral se a ztratil vědomí a když se probudil na břiše měl vytetované 4 dlouhé prsty. a nebo když se teď našla tá piramida v pralese. když vědci říkají že ty kameny z kterých je postavena by neuzvedl ani náš nejvýkonější bagr , jak ju teda mohly postavit ? myslím si že si snáma jenom hrají . a že sme postavy v jejich hře . a vy si myslíte že kdyby sem přiletěli . tak sou na tolik vyspělí sestrojit loď a doletět sem miliony světelných let proto aby nás postřílely ? proč by to dělali když sou tak vyspělí ?:) je to všecko jedna velká otázka

    • Milena Nováková

      Oni jenom trpělivě čekají,než se probudíme.Protože teď je ta správná doba na to,abychom se mohli vrátit ke své kosmické rodině.Jsme multidimenzionální bytosti,které přišli v rámci vesmírného experimentu na tuto planetu a dobrovolně jsme se vzdali vzpomínek na to.Snížili jsme naše vibrace na úroveň 3D a hrajeme tady hru na dobro a zlo-na tyrany a oběti a přitom se máme postupně rozvzpomínat-probouzet se.Tento cyklus je u konce-matrix končí.Máme se v těchto letech(nezáleží na přesném datu) opět setkat s naší kosmickou rodinou.Je to podle plánu.Všechno je OK! Já se moc těším!

  • TvojeMama

    hahhahah tohle je ale retardovana stranka plna bullshitu :D cus

  • babushka6

    O TOM ZE PRIDE MIMOZEMSKA CIVILIZACIA NA NASU ZEM TO UZ TU VEDIA VIACERY,ALE CAS NIKTO ESTE NEVIE,PRIDU V DOBROM KED MY SAMI BUDEME NA TO PRIPRAVENY,A NETREBA SA ICH BAT MI SME PRE NICH TIEZ MIMOZEMSKA CIVILIZACIA,LEN ONI SU NA VYSSEJ UROVNI JAK V TEHCNIKE TAK I V TEJ DUCHOVNEJ

  • Silvio

    Lidi 21.12.2012 sem přiletí mimozemská rasa nesmíte snima letet jinak se nedostaneme do 5-té dimenze vím že myslíte že sem blázen ale je to tak, NASA všechno skrývá,podívejte se na youtube je tam dokument kruhy v obilí, v jdenom kruhu je napsané:Dávejte pozor na posly falešných darů a jejich plané sliby,hodně bolesti ale stále je čas,venku je dobro,skláníme se podvodům,kanál se uzavírá.21.12 2012 bude 3 dny tma,nebude slunce nic ani sítě elektrika,jenom svíčky, nachystejte si zásoby :vody sušenek všeho ,nesmíte myslet na nic zlého jinak se to splní a a budete pořád ve 3-tí dimenzi.

  • jindrich77

    Zdar lidi… zajímalo by mě zda k této věci ví někdo někde něco nového :-) .

  • Ivan

    a kde su tie objekty ozaj nemysleli tym mesiac:-))))))))

  • Napalm

    Obavám se ze tak jednoduché to nebude,zánik zivota a znik zivota probíhá neustále,forma dinosaurus nebo homo sapiens…trochu se opomina ze vse je neustale běhu i bez nás.
    Prilitnou a napakovat někoho technologiema asi není moc realne,ani nevím jestli byl zájem používat nove technologie.
    Člověk dokáže hodně velke veci,nekteré věci jen aby si něco dokazal a druhé aby přežil,pak se muže zdát ze to nedo za nás vymyslel
    Vesmír je plní zivota jen člověk to nevidí,vlasně chce vidět jen sama sebe a jeho formu zivota

  • Ufonopastelog

    Tak nevím co to knám letí, ale příjde mi že musí být trpělivý letět takovou dálkou ( pokud jsou to mimozemstane a stejně nevíme, jestli jen neproletí …aaaaa srat na zemi, je tak malá ). Buď mají jako z sci-fi nějaké stázové komory (což při lepší technologi, bych jimi vymyslel i rychlejší způsob cestovani) nebo jejich život je nekonečný a mají zvýšenou hladinu trpělivosti. Pokud jsou to lodě a nemizí kolem nich planety coustou sem, tak bych se jich nebál. Proč by znicili jednu planetu s životem a letět takovou dobu ? Každopádně bych si je při nejmenším stopnul zeptat se na pár otázek. Lidi by to stejně posrali: Vlady by chtěli zbrane a mimoni by chteli letet s nimi — jop uplne si to dovedu představit. Kdybych si měl vybrat mezi asteroidem a UFO. přičemž by to byl apokaliptický záměr z obou prospektiv volil bych UFO. Kromě toho, že by to byl nářez, tak bych zemřel s vědím odpovězené otázky ,, Jsme ve vesmíru sami?“ a doufajic zahlednutí jejich pravé podoby.

  • Sliprs

    Tak uz ta vypoved nahore,od NASA,aj tomu veriiim.Mam takove myslenky porad,a vychazi to presne na Volby v USA;( sakra tak mysliiim bud ten asteroid tady spadne,nebo fakt prichazi jiny druh zivota,z jine planety.Akorat se bojim ze hned Amici nezacnou panikarit jako obvykle;DDDa zacnou po nich strilet a ten druh bude mit takovy sok z toho ze nas proste vyhladiii;( no co kdyby;( CO?;)

  • Ivan

    No kde su tie lode ved už by ich videl aj amater s dalekohladom za 10 €:-)))) Co zas bude noveho už sa tešim na dalšie pikosky :-))))))

  • zmizí iluze..vyplyne pravda.. vraci se naš pan, pan všech 6ivých důší z Vrnavadánu, takže zvolněte, nehonte se nadarmo za bludy naší doby..

    • Tom

      tý pravdě se musí někdy pomoci. Ona je mrška pěkně vykutálená a rozhodně se neobjevuje na zavolání…

  • vím že vesmír je dobro,láska, NEKONEČNÁ MOUDROST a benevolence k nižším formám vědomí, (inteligence a faleš. ega) , LIDÉ DEGENEROVALI A ZAPOMNĚLI PROČ JSME TU_““““!!!!!

    • Tom

      Jakým směrem degenrovali? člověk jako jedinec úmístěný v zoo rozhodně nějak degenerovaně nevypadá.

  • to není snad z historie a vlastnich pozorovovani patrné? odjakživa tu sou, stoji u zrodu fauny a flory ne jen tady… ale celej vesmir je posetý dušema přátelé

    ;

  • na všechno jsou odpovědi, stačí se jen ptát a naslouchat

    • Tom

      když se ptáš blbě dostaneš blbou odpovědˇ a stejně jdeš spokojeně domů

  • lama

    tak jsou to mimozemské lodě – nebo UFO ?může to být jen jedno, nebo druhé

  • FFS

    Kdybych nevěděl, že je to hoax, se kterým nemá SETI nic společného, tak
    při údajné závratné rychlosti několika měsíců Pluto – Země, tak selským
    rozumem si člověk dá do kopy, že je to pitomost.

    Napadlo mne, že by mohlo když už, tak jít o generační lodě (vyspělá
    civilizace by je ale zase neměla proč stavět a zajisté disponuje FTL),
    jenže při údajné velikosti 250 km jedné z nich, člověka napadne, že toto
    je plýtvání surovin i na vyspělou civilizaci. Nehledě na stavbu
    takového kolosu, natož udržování v letushopném stavu.

    Navíc nejbližší hvězda je Proxima Centauri, vzdálená přes 4 světelné
    roky, což by znamenalo, že tu cestu by museli plánovat na stovky, či
    tisíce roků.

  • dr smith

    Este keby naozaj niekto zo SETI daco k tomu aj povedal a toto nebol len dalsi paranoidny zvast „ufologov“…

  • AnoVlastneNie

    SETI :D páni redaktory
    http://www.seti.org/node/825
    seti nevie o nicom co robite na tom internete vsetko je to hlupost vymyslena somarina.

  • Jasgos

    Americká vláda Americká vláda, přemýšlel někdo co všechno má česká vláda ? Kolik věcí nám tají fotografií ohledně UFO a exportuje to mimo republiku ? Ti co píší knihy v oblasti těchto témat to určitě vědí kolik toho česká vládní armáda má.

  • Michael211

    Zdravím všechny který se zajímáte o vesmír a vše kolem něj.Na mapě SKY-MAP.ORG
    jsem na souřadnicích: 17 42 16 34 – 89 41 25 1 našel objekt podobě červeného hada.Chtěl porosit zda my někdo odpoví zda je to nějaký cizí objekt nebo zda se jedná jen o chybu.Díky za odpověď.

  • jane

    No hurá tak konečně nam nekdo možna vysvětli proč tu sme:)… Například nam jedou jenom říct nebo nekomu potvrdit… kdo vlastně jsme…Ž e jsme ufoni vlastně taky:) akord tam je jejich technika… a tady muže být jejich duše vyspěla … na tu to teorii je mnoha faktu.. stačí se do toho pouze ponořit… tady uš nepomuže nic vic neš vyspěla civilizace…. za to muzeme my… že neszname sve ja;) desne moc věcí kolem:)

  • Podle mě je velká nepravděpodobnost Invaze/války světů,nebo pádu asteroidu,podle mě zničíme sami sebe,už několik víznamných vědců tvrdilo a trvrdí hlavně známý Americký Astrofyzik že mimozemšťané jsme ve skutečnosti my to prý my pravděpodobně cestujeme z budoucnosti červímy díramy a pozorujeme naší planetu kterou jsme si v minulosti zničili a Bermudský trojúhelník je pravděpodobně část našeho zničeného světa v budoucnosti která uvízla v časoprostorové smičce,možné životy ve vesmíru můžou bý,ale pouze v mikroorganické formě a nebo ve formě tak vyspělé že pokud by nastala fakt Invaze tak by byla tak rychlá že by to byla otázka pár minut,nebo hodin.

    • Tom

      Hhhe ? :-) anebo je to všechno jinak a zašmodrchanější

  • sajbi

    Bruce pošli fotky.:)

  • wasa

    bruce je debil

  • havran202

    akonahle doletia mimozemske lode, bude toho plny net a ani ta najväcsia a nasilnejsia organizacia tomu nezabrani a neututla to…nikto to neutaji pred svetom a potom len bude bordel! a ludia sa bud vzburia proti vlastnym, ak sa bude dat este proti komu burit ak nam nevypalia rybnik mimozemstania este skor…alebo sa daju do dobrovolneho pevnejsieho otroctva, oproti tomu v akom sme teraz, a nasinci, (usa, russia) ich zlikviduju, aj ked nvm ako…

  • k_k
  • Bruce

    Je vidět kolik lidí tady neví nic o vesmíru a je fakt najivní si myslet že jsme tu sami..Na těch zmíněných souřadnicích jsem ty objekty opravdu našel,ale dá to docela práci..v těch souřadnicích jde totiž jít do plusových hodnot a naopak..Já sám se zajímám o vesmír a mimozemské technologie a civilizace už několik let a musím podotknout,že je toho hodně na co zatím nejsou odpovědi..i když hlavně americka vláda toho ví víc než dost..jsou to věci největšího utajení na světě,taky lidé by tyto skutečnosti nedokázali probrat,protože na to nejsou připraveni..a co se médií týče tak ne vždy se jim dá věřit,protože jim nahrává skutečnost,že lidé věří většinou všemu co je ve zprávách nebo novinách..ono totiž i vlády ostatních zemí toho hodně tutlají nebo kamuflují…a sami se zamyslete kam až se dostala dnešní věda a technika a co všechno je reálné…všechno je to jen malý krůček toho všeho co ještě přijde..a je toho opravdu hodně…mějte se všichni ;-))

    • Tom

      A básník tím chtěl říci co? :-)) Zajímáš se mimozemské technologie…hmmm jaké? konkrétně. Jaké mají ledničky nebo fény? či zda používají mobily? Nebo jsi pronikl do něčeho hlubšího …. napověz. Ty souřadnice jsem viděl taky, taky se sice okrajově, ale zajímám o vesmír a nechápu kde berete že ty modrý fleky po emulzi nebo bordel jsou mimozemský lodě. jedině že by jste nikdy neviděli zbastlnou vývojku E-6.

      • Tom

        oprava, některé jsou galaxie

      • Sliprs

        Ty jenom kritizujes Tome;D,jak se to opravdu stane,uz to nevratiiis,a budes v tom s Naaami;DDD

        • Tom

          buď v klidu a vyčkej………..čas je kolem nás

          • Jaroslav Kovar

            zadny cas neexistuje ten si vymysleli lidi kuli prehledu:)

            • Tom

              to vyprávěj octomilkám, kdy je vhodný čas na páření. :-))) ćas je určitá opakujici se perioda. Viděl jsi někdy ženu? Kdyby ne zkus se podivat na sluneční hodiny. ………… jojo bez času to nejde

              • hal

                Je len premena hmoty v priestore vplyvom rôznych okolností,nie času.Čas ako samostatná veličina neexistuje.A never všetko vedcom,len vykazujú činnosť,aby si zaslúžili svoje platy.A čo majú octomilky s časom?Majú svoju genetickú danosť.Ak si myslíš,že ked máš na ruke hodinky a práve tie sú dôkazom existencie času,tak si to mysli aj naďalej:)Prepáč,že reagujem s ročným oneskorením,bol som v časopriestorovej dimenzii:))

            • hal

              Ano,je to tak a potešujúca správa pre ženy:))

          • Mat

            čas si vymysleli lidé aby vědeli od kdy do kdy a kolik za to …. co génie víš kdo to řekl?

            • Tom

              Jistě však se také o tom v jinych komentářích rozepisuju. :-D akorat ta veta co jsi napsal neni uplne presne ale pro tentokrat ti to prominu a budu dělat ze jsi nic nepsal.

              • pravy Mat

                Opravdovou záhadou zůstává, jak je možné, že jsem sem psal před osmi hodinami, když jsem dávno spal a navíc bez možnosti přístupu k internetu.
                P.S. pro Toma (rozumu ubývá)

                • PRVNÍ OČITÝ SVĚDEK

                  Asi máš schizofrenii a měl by ses jít léčit.

            • dan

              Werich Jan :)

      • Jaroslav Kovar

        kdyby to byly lode urcite by nam to armada takle zverejnila je to jen dalsi fake do zbirky:)

        • Tom

          neni to fejk jsou to vzálené galaxie

          • Joe Pí Es

            je hodně naivní si myslet že by ti někdo něco řekl . Není to v tvém zájmu se o toto zajímat , na to jsou tu jiný a kdyby to byla pravda tak to budou tajit do poslední minuty … Protože by se tímto vyvolala panika o takovém měřítku že si to nikdo nedovedeme ani představit

            • wikx

              nevim, z jakeho duvodu, by mela vypuknout panika..

            • Tom

              bez obav :-)) Jsou to galaxie….

          • mirek

            Je to ison,jakapak galaxie,paneboze!

        • Monika

          Četla jsem něco o tom, že nám chtějí američani v budoucnu předložit „něco“, co má napodobit přílet mimozemšťanů. Ale ještě nevím, jestli to má být proto, že zamýšlejí zpustit HAARP, nebo jiné věci na zpuštošení Země.

          • Milena Nováková

            Chtějí udělat nějaké holografické bubáky,aby v nás udrželi strach.

          • Tom

            HAARP je zařízení pro výzkum Ionosféry. Je spuštěn a funkční :-)))

            • PRVNÍ OČITÝ SVĚDEK

              Ty jsi taky spuštěn a funkční.

        • Felis Diaboli

          Bez diakritiky, s hrubkami, ale hlavně „FAKE“ – hodně zdraví, amerikanofile …

      • mirek

        Az prileti ison,tak nebudes mit cas ani strcit hlavu do pisku

        • Tom

          Aaaaale kušuj, ISON je už dávno tady :-)

    • Sliprs

      Presne souhlasiiim s tebou kaaamo;D aj se bojim uz,se priznavam predem;D

    • WeeHool

      a kde sou teda?? je rok 2013 a stále nic ;-)

      • sany

        ja to videla loni

        • sany

          tri letici objekty este se trema kamosema jsme to pozorovali

          • Luboš Slůně

            30.9.2011 to bylo publikováno, je 19.1.2014 a pořád se nedostavili oni mimozemšťané, tak kde je chyba? A že prý do poloviny roku 2012!!! Ha ha ha… opět jen kachna, jako vše zde!!!

            • Štěpán Lípa

              příteli už tu jsou dávno , ….

            • wee

              Já se obávám trochu i toho, že mnoho z toho jsou výmysly. Prostě lidi rádi věří, že je něco víc, že už tu mimozemšťani jsou a tak dále. Já to pozoruji sám na sobě. Taky tomu chci věřit, ale jak se snažím jak chci, není nikde důkaz a spíš jsem čím dál víc ujišťován, že to, odkud čerpám jsou zprávy, jejichž autory jsou podobní lidé. Lidé, kteří chtějí tomuto věřit. Nebo se chce někdo zviditelnit nebo vytvořit senzaci, tak napíše, že se viděl mimozemšťany, někdo zase napíše zprávu o něčem jiném podobném a už si to lidi mezi sebou posílají a každý přidá něco svého. Samozřejmě, byl bych z důkazu rád, ale nyní je to jen na nás, jak si to přebereme, jelikož tu máme informace, které bohužel nejsou podloženy. Já už ani nevím, čemu věřit. Ano, bylo by naivní si myslet, že jsme ve vesmíru sami, ale postupně už tak nějak pochybuji, že už došlo k setkání s mimozemskou civilizací nebo alespoň vědomě.
              Když tak mi napište, co si o tom myslíte vy a proč. Nebo jestli víte o něčem, co vypadá opravdově, klidně napište. Budu rád. :)

              • wee

                Tak chtěl bych dodatečně poděkovat za tyto stránky. Po přečtení několika dalších článků jsem zde narazil na nemálo článků a dokonce i videí, které vypadají velmi skutečně.
                Děkuju. Máte dalšího čtenáře. :)

              • mat

                pochybuju že jsou t, ale nkěde daleko , hodně daleko, určitě život existuje

              • Astralnaut

                Planeta Zeme byla jen zastavka na znameni. Nikdo nevystupoval. Zase nas preleteli. Buuu

              • hal

                Kľudne môžeš veriť tomu,že už tu sú dávno,je na to dosť dôkazov..Určite neurobíš chybu,pretože je to pravda.Ja sám som videl dosť objektov za život a neboli to balóniky.Neviem aký je dôvod,prečo nemajú záujem na otvorený kontakt,ale pravdepodobne nás nemajú za seberovných.Pochybovačov a posmeškárov bude vždy dosť.

          • alalalabama

            to byla mozna holografie…na you tube je video..kde rikaji, ze holografii se budou chtit USA udajne zmocnit sveta..oblbnout lidi..tak pry lode nemusi byt loge, ale projekce…a barak obama dle nich je psan v bibli – barach obamach…dabluv posel.., az ten nenabyde li moci prijde mesias na zem…, no uvidime, nebo neuvidime..

      • mirek

        Dyt uz leti-ISON

        • alalalabama

          jupiiiii, tak kde jsou? ja vim, musim byt trpeliva, pristanou v roce 2015 v prosinci..darek na vanoce…kamosi ufo a jejich pratelstvi..

          • PRVNÍ OČITÝ SVĚDEK

            Dostaneš od mimozemštanů maximálně tak anální sondu.

            • KT

              je vidět, že se na ni už těšíš

          • Sander13

            Trocha meskaju,dojdu az v roku 2029 alebo az 2030.Vyckajme este.Mozno pridaju,aby stihli zastavit americkych sionistov a ciernu papulu zaniku ludstva.

          • Anca Vonaskova

            alalalabama…vidim typicky zenskou reakci…naivita a opet naivita…pratelstvi ???

      • Venedo

        Добавлено 17.12.2010
        no to asi bude jako Čerčanech vidí Vindobonu, ale nestaví tam :)))

      • alalalabama

        chtela bych jit na kavu s nejakou hezkou sedivaccti pani, nebo sedivakem s temi velkymi kukadly..myslim, ze obsluhujici personal by od nas ani nechtel penize….jsem o tom presvedcena..

        • alalalabama

          jo a jeste na ruzne urady- stacil by me jejich doprovod, myslim, ze v minute by k me spokojennosti bylo vyrizeno moc moc veci…, a jak rychle…kde jste mi pratele z kosmu? cekam na vas uz leta….

          • Poustevník

            Šediváci a přátelé??? To jsou mi věci.

      • Pavol Szentivanyi

        vložte tieto súradnice po jednom do google vyhľadaváča
        19 25 12 – 89 46 03,

        druhé na 16 19 35 – 88 43 10

        a třetí je na 02 26 39 – 89 43

        • Milena Novanska

          No a máme rok 2015 a pořád nic – tedy jestli Mimozemšťan není Obama :-). A na nějké googlení stránek vytvořených nějakým výrobcem „důkazů“ se můžu vykašlat. Stačí zajít na hvězdárnu a na souřadnice se podívat solidním dalekohledem. Po třech a půl roku od napsání článku a desetikilometrové velikosti lodí by toho muselo být už dost vidět, že?!

          • Sara

            Možná tu i přistály

          • Dohnys

            Někdo to tu už psal dříve…
            Země byla jen zastávka na znamení, ale nikdo nechtěl vystupovat. Tak letěli dál.
            Jak prosté.

      • Kde jsou? Si děláš prdel ne? Takže dokud nebudeš mít mimozemštana před nosem, tak je to pro tebe důkaz, že jsme ve vesmíru sami? :D :D :D

    • Monika

      Já se zabývám vším, co nám vláda tají. Snažím se například dohledat info o podzemních mimozemšťanech, kteří na nás provádějí pokusy. Ti, co k nám letí, tak pevně věřím tomu, že patří k těm dobrým, kteří se zbaví těch, kteří huntují naši Zemi pro vlastní prospěch a nedovolí nám používat volnou energii.

      • Tom

        Moniko, neboj nikdo neni hodný nebo zlý, jsou jen ti co chtěji přežít, a ti co si chtějí užít. Bohužel obě skupiny za každou cenu.

      • Milena Nováková

        Souzním.

      • mat

        a zase ta volná energie …. zase demence která tahá Teslu někam kde by být nechtěl a nafackoval by vám za to že!

    • Milena Nováková

      Nedávno USA ukončila spolupráci na kosmickém výzkumu s Ruskem bez uvedení důvodů.Domnívám se,že důvod znám:Rusko žádalo vládu USA o odtajnění dokumentů o ufo s tím,že když to neudělají , oni,tak učiní sami.Taky jsem četla,že SETI se chystá natočit dokument na toto téma a bude to veliké.Takže to nakonec dopadne tak,že se budou předhánět v odtajňování,protože UFO už nám dýchají na záda a jestli to neudělají oni,stejně se to brzy dozvíme! Bráškové už se na to nemůžou koukat a letí nám na pomoc.Konec matrixu a otroctví.Všechny ty technologie a volné energie a možnosti léčení které nám doposud zatajovali,budou konečně k dispozici pro náš další vývoj a záchranu planety.A tomu pevně věřím.Tak to je.

      • DychtivýČekač

        Smrk. Tak to tak nebylo. No co… Je to asi hodne tezky si priznat ze mimíci tady nejsou, nebyli ani nebudou. Smrk.

    • Mat

      a že přileteli co ? Myslet si že jsme jediní ve vesmíru je arogance to co projevujete vy je paranoia ….

    • alalalabama

      no pokud prileti nemusi to byt na kamaradskou navstevu,ale naopak.., tezko rici, vlady by to rici mohli, ono by jim vetsina lidi stejne neverila, proc to nerici na rovinu, kdyz se o tom pise mluvi denne? osobne bych uvitala, pokud by umeli klonovat casti tela co chci vymenit a byli ochotni nejen me pomoci…, pokud neuvazuji jako vetsina primitivniho lidstva, ktera nepomuze nikomu radeji , a jen hrabe do sveho korytka…

  • hmmmm

    Dobře jsou na záznamu od 80 let a ted je vidí lidé na netu..kde jsou starší fota?Pohybují se?Od 80.let kolikrát to změnilo formaci?Vypadají,že tam dokují či se spojují?Jsou fota na kterých se to pohybuje od místa posledního focení?Různé záběry?

    • tom

      Bordel se pri skenovani pohybuje…..

    • JAN

      Pokud se bordel pohybuje přes 40 let v jedné formaci jeedním smrem, jsou všechny modré.. jak říká předpověˇmimochodem.. jestli je tedy bordel modrý a letí vysokou rychlostí – aby k nám dorazl za pár měsíců..

      Není možné, aby letělo 8 asteroidů či čeho.. ve tvaru mimozemských lodí, byly modré, zhruba o stejné délce do 240km… že by letěly asteroidy ve formaci a byly ze stejného materiálu.. stejnou rychlostí..
      POkud zavoláte do hvěězdárny, oni vám o souřadnicch i objektech řeknou své.. mají i staré snímky.. já osobně viděl tyto objekty na hvězdářském teleskopu hvědárny a docela se to mazalo.ale objekty byly vidět všechny. dnes by již byly o hodně blíž a určitě se kolem září pojedu podívat zase.. kdo bude mít potom zájem o fotky, tak mi napište na mail.

      glaudit.han@seznam.cz

      • tom

        zajem mam tom@photonic.cz treba neleti k nam. Predpovedi maji jednu chybu. Nedaji se rozlustit driv nez se dana vec stane. Pokud by tomu tak bylo da se na vse pripravit. Pak by ovsem predpoved pozbyvala smysl, protoze by se nenaplnila. … Zajimave dneska mi to jde ;-)….

        • kuper

          veľmi pekne povedané:)

  • glaudit.han@seznam.cz

    glaudit.han@seznam.cz
    Podám více informací o tomto..

    Mimochodem sem neletí lodě tři, letí jich osm..
    Pro příklad – podívejte se i na souřadnice 19 26 51 -88 42 38 a poté 23 13 06 -89 06 59
    Pošlu vám snímky všech lodí a řeknu, kde se na ně můžete pdívat elektornicky na SKY mapu..

    Napíši vám několik legend, které předpovídají přílet těchto lodí a popisují dokonce co se má stát – žádný konec světa.
    I když to má s těmito tzv. dávnými bohy hodně co společného, není to nic k předpovědi konce světa.
    Oni pouze předpověděli svůj přílet..
    Podle rychlosti a dráy letu dorazí 18.12.2012..

    Pokud máte zájem se škrábat v informacích tady, tak se loupejte.. pokud vás zajímá tisíce let stará legenda, která předpověděla vše – od příchodu bíléo muže který zabral zem která mu nepatřila.. až po modrý padající objekt vypadající jako padající modrá hvězda dopovázaný strašlivým hřměním – dále jeho pád do oceánu a obrovskou vlnu.
    Nejde o potopu světa, ta tu byla již v dobách oblasti Tiahuanaco (Tiwanaku) a před 15 000 lety v Egyptě..
    Pouze Tiwanaku a další vyšší místa byly nad hladinou.

    Pokud máte zájem, napište mi. Jde to přeci o důkazy. :)

    • Tom

      tak dej ty souřadnice….

      • fsdfsdfsdfds

        jste nechpavý ? napsal jsem je nahoře.. zbylé 3 máte v článu info podávám pouze na mailu.

        • Tom

          Já to tam viděl, ale neviděl lodě… :-(

        • Tom

          PGC70533 galaxie to druhé taky a kde jsou lodě?

    • Tom

      jakou mají rychlost? z čeho jsi poznal že se ty“objekty“ pohybují a jakým směrem? třeba vůbec neletí k nám…kolem našeho baráku denně projede aut :-) tam tím směrem i tímhle směrem.

      Já tam FAKT žádnou loď nevidím…:-))

      • JAN

        Nadělejtep rosím žádn épředčasné závěry.. Jednoduše napište otázku na můj mail a já vám logkcy odpovím.. Lodě se pohybují, protože se meltí již pěkně dlouho. Poprvé byly spozorovány kolem roku 1970.. Od té doby se přiblížili opravdu o hodně.
        Za pár měsíců budo uvidět i klasickým hvězdářským teleskopem – ale bohužel bez detailů.. Detaily uvidí ve hvězdárně.

        Souřanice máte v mém komenřtáři.. Pokud si je chcete prohlédnout, jděte na SKY-MAP.org
        zkopíruje je do vyhledávače nahoře… p ojedné… XX XX XX -YY YY YY … v takovémto tvaru.. mínus před Y..

        Další jakékoliv otázky prosím na mail, nebudu kontrolovat každé téma.. pokud chcete, na SKY-MAP-org mají starší fotografie, tak stačí zaslat do hvězdárny a zdarma vám pošlou snímky na mail. za tohle jsou placeni, pokud tam něco uvidí..

        dá se tedy říct, že lodě byly pozorovány od dob prvního přistání na Měsíc.. i když ani přistání neproběhlo, ale to je fuk.. jednoduše bylo po přistání vše utajeno..

  • MaZuL

    proč to slovo Varují, když sou naše jediná naděje když se opravdu stane konec našeho světa, oni sou naši zachránci a mislim že i stvořitelé..:)

    • Ondra

      naprosto s tebou souhlasím :)

    • ja to myslím tiež…

  • Ladislav

    Uvidíme a právě proto musíme přestat s rasyzmom, aby sme daly do kopi hlavy jak se ochránit. Cikáni taky mají chytrý rozum a to se nám to múže hodit, stejně vietnamci či černošy, nebo číňané a my, atd… Děkuju :)

    • wayfarer

      A poniektorí by sa mohli naučiť aj pravopis a bolo by všetko krajšie..:D

    • Michal

      Všichni dohromady se dokážem možná nějak připravit.Takhle,zatajováním a podobnými postupy,nás vyhladí.

  • Tulina

    I kdyby sem nakrásně přilétli v míru, ukazovat nové technologie apod., jak tu někdo psal, mě osobně by ranila mrtvice při prvním setkání s ufounem :) a myslím, že bych nebyla jediná. Třeba zrovna na tomhle by byla založená ta selekce, že pouze silné kusy přežijí :D já bych to teda nebyla :(

  • pradaaklam@centrum.cz

    Apokalypsa sv. Jana
    1/3 lidstva mrtvá zbytek zemře v následujících 40-ti letech (když to tak necháme).

    • Tom

      On Honzík taky nevěl všechno :-))

  • Jesienka

    Ľudia, všetci ste tu super! už som sa dlho tak dobre nezasmiala…..ako ja hovorím – raz sa všetci dozvieme pravdu…:)

    • tak to určite, len nie je jedno kedy…

      • Michal

        ženský jsou uplně jinde…nemá cenu snažit se jim vštěpovat něco do hlavy..

  • ivan

    Už sa tešim čo budu pisat v septembri začina to byt zaujimavé:-)))))))))))))))))))

  • proč mažete komentáře kde je uvedená pravda ,a nic víc to jste takový pokritci ???
    HAARP,a HAARPS je velkej rozdíl kosmopaka !

    • error …….(se omlouvám ,koment nebyl smazán asi si koupim brejle :D)

    • Tom

      Kde pak tady to je na dosmrti smrtouci….

    • Krystufek

      HAHATohle nam slibujou uz 50 let

  • Petr

    Kdyby měli nepřátelské úmysly,dávno by se podle nich chovali,přinejmenším od roku 1947. Tohle však vypadá že od onoho roku pouze pomocí biorobotů sondovali terén, připravovali nás,abychom si zvykli že tu něco mimozemského neškodně lítá a nebáli se toho,a hlavně se pak nelekli onoho hlavního setkání,které naznačují Mayové s tím datumem 21.12.2012…
    On to nebude konec světa jako takového,pokud se skutečně jedná ne o asteroid ale opravdu o setkání. Bude to konec světa takového jaký doposud známe,vždyt kdo by nechtěl-teda kromě naftařů-poznat energii,která neznečištuje prostředí,kdo by nechtěl poznat jakou technikou oni disponují, kdo by se nechtěl dovědět jakým způsobem překonávají ony nesmírné vzdálenosti….
    Ale to by znamenalo i konec náboženstvíí protože by se zjistilo že pravda je mnohem jednodušší než nás církve učily. I politikům se to nebude moc líbit,protože zjistíme že jsme součástí něčeho daleko většího než jsou státní hranice….
    No,byl by to skutečně konec světa takového jaký doposud známe…ale – naštěstí v dobrém slova smyslu…….

    • kaladze

      to je absolutní nesmysl, mayskej kalendář kterej umí předpovídat astronomický události a trvá několik desítek tisíc let, umí předpovídat příchod naky mimozemský civilizace??? my jako lidi sme se na tuhle uroven na jaky sme ted vyvinuli za nakejch dvěstě tisíc let tušim, pochybuju že by mayové sami nebo s něčí pomocí předpověděli příchod mimozemský civililizace na Zem když my sami sme ani nevěděli například v roce 1600 že za tři sta let bude první automobil, ale naka civilizace dokáže předpovědět svuj příchod někam za desítky tisíc let? to silně pochybuju za tu dobu by se mohli dostat uplně na jinou uroven nebo taky třeba zaniknout, minimalně by se tam vystřídalo několik generací a možna už by to dávno ani nebyla priorita jestli by to vubec nezapomněli :D takže jestli je pravda že kalendář co umí předpovídat pohyb planet nebo například zatmění Slunce končí tim že sem někdo z vesmíru přiletí, tak čekam že mě ráno vyzvedne bůh na kole a hodí mě do práce na Mars

      • 11jířa

        Milý příteli!
        Ještě před několika lety bych s Vámi souhlasil.

        Potom jsem se dočetl, že říše Aztéků se z původně divokého nevyvinutého kmene rozvinula do největšího rozmach za pouhých třista let.

        Dneska už bych za Vaše slova pravdy pazouru do ohně nestrkal !
        Díky a hezký den !

        • kaldze

          jistě jistě, pravda pravdoucí, nebyli to jenom aztékové… jenom prostě si nemyslím že by mayský kalndář byl něco jako jízdní řád mimozemské civilizace :D

        • Tím největším rozmachem je předpokládám státní uspořádání a kooperace pod jednou vlajkou. Bohužel pro vás lidská rasa se seskupuje a žije ve společnosti pár desítek tisíc let, to že nestavěla monumenty nebo nezanechala hliněné nádoby nemá zrovna výpovědní hodnotu. Rozhodně bych nemluvil o divokým nevyvinutým kmeni. To je pohled dnešního člověka.

          Zajímavý by byl článek o starých keltských stavbách, který jsou starší než pyramidy atp. Asijské země taky nebyly zaostalý, to, že jsou schopní žít v obrovských státních útvarech a udržet si jakous takous morálku (konfucianismus, hinduismus… komunismus nepočítám) je imho doklad toho, že v takovém uspořádání (bez (?) státní moci) žili dlouho a dlouho.

      • kuper

        Mayovia používali iné spôsoby na predpovedanie, to bude zrejme tým, nie všetko čo dokážu počítače a prístroje, môžeme brať ako smerodatné. mayovia pracovali a rozumne využívali prírodu, čo dnešní ľudia sotva vedia čo je, a teda mohli lepšie predpovedať, čo príroda prinesie, pričom dnešní ľudia vedia skôr predpovedať kurzy na burzách atd.. takže ja osobne si myslím, že mayovia dobre vedeli čo robia a čo predpovedajú..

      • Muerte

        no vzhledem k tomu že čas neubíhá všude stejně a například údaje o době vlády některých faraonů v Egyptě která byla několik tisíc let, bych neviděl důvod k tomu proč by nemohli předpovědět svůj návrat defakto se nemusí jednat ani o předpověď ale spíš o datum schůzky stejně jako když si napíšu kdy kam jdu do diáře. Mimochodem Egyptská civilizace má hodně společného třeba s Mayskou nebo i Indickou.

        • Tom

          a co mají společného? Nil a Ganga je jasná a jeký potůček měli Mayové?

          • Muerte

            No dost věcí. Já mám rád autora Ericha von Dänikena, nevím jestli ho znáš ale vše dost podrobně popisuje ve svých knihách tak se mrkni ať si ještě chytřejší :-).

            • Tom

              Znám je čtivý……..

              • Muerte

                No vidíš a mě se jeho teorie líbí a proto se jich zastávám btw. líbí se mi i spoustu tvých komentářů které mi dávají smysl (nemyslím pouze v této diskuzi)

      • Johnny

        prichod dobrych mimozemstanov vedeli preto vyratat,lebo nasa civilizacia ma prejst do vyssej frekvencie do 5D (po 2012,v druhej dekade 21.stor.) a dobri mimici su v tejto a vyssej dimenzii. Je to vlastne Druhy prichod Krista (Kristova energia kt.prúdi zo stredu galaxie,nie osoby) a tak sa zaradíme do hviezdnej rodiny,kde sme vzdy patrili….

        • Milena Nováková

          Tak jest-přesně.

        • Tom

          Co to je 5D? Nic Takového v kontextu který popisuješ neexistuje. Je to takhle:
          0D čas
          1D usečka
          2D Plocha
          3D objem
          4D moment setrvačnosti

          Dohromady je to vaše 5D avšak nazývat to tak je nesmysl. Ty rozměry – dimenze tu byly vždycky. nikdo nikam nepřecházel a přecházet nebude.
          Jiná otázka je změna stavu vědomí, avšak to se v průběhu evoluce mění také. Takže jde o přirozený vývoj ducha v chápání fyziky, která se během existence člověka stále objevuje tím jak vice chápeme její principy.

    • pradaaklam@centrum.cz

      Myslíš, že budou hodní? nejsem si jist zda se jedná diplomaty či kolonizátory.

    • oko

      jakoby víra v mimozemský život nebyla náboženstvím.

      • creat

        asi by sis nejprve měl zjistit, co slovo náboženství vlastně znamená

    • havran202

      suhlas! stym 21.12.2012, ak si zratate 2 a 2, 21. den nie je tak vzdialeny polovici…inak znamy vyfotil cez teleskop vcera, 23.7. medzi 9. a 10. pm (vecer) 3 objekty a podla tychto suradnic ktore su udane to sedi, len su male odchylky v niektorych cislach, kedze sa pohybuju…ak to teda bude sediet s tym 21.12. dalo by sa teda vyratat, akou rychlostou letia…

    • Jaroslav Kovar

      majove nepredpovedeli zadny konec sveta omg :D ale konec dalsiho ciklu :D

      • Tom

        tak konec cyklu se snad předpovídat ani nemusí ne? zejména pokud je ten cyklus znám :-))

    • wikx

      Tak co hosi kde jsou? Nejaka zmena, nebo je jen zpozdeni?

    • Franta.

      Jen souhlas a palec nahoru…

    • tonda ali schallmann

      neco na tom bude.ma teorie je takova ze nejsme na stejne stupnici jako oni a tudis jsme pro ne jako krovaci v busi ,tim myslim zaostaly.a tim padem nebudem prece opice komunikovat s mravencem..nebo jeste jeden priklad,50 lety clovek jsi toho s 5 letym ditetem nema co rict..tak to chapu ze na nas kaslou a maj snama jine plany.a mimochodem bylo by fajn udelat na fb skupinu osamelejch pistolniku ,kde jse vsecky muzem delyt o sve poznatky a domenky.jsem tam pod jmenem tonda ali schallmann .jestly nekdo do toho pujde…?))

  • I kdyby to nebyla pravda a „vědci ze SETI“ byli vědci ze Shromáždění Etnicky Těžko Identifikovatelných, což jsou Ti, co se bojí všeho, vždy a odkudkoli, je nutno vzít v úvahu, že zeměkoule už přes 80 let vysílá do vzálenosti 80 – 90 světelných let množství informací na všech frekvencích. Na to, jak je malá, je tato intenzita jasným projevem, že se na Zemi něco děje, co nemá přirozený přírodní původ a vysíláme o sobě na všechny strany úplně vše od politiky až po porno. Nelze se tedy divit, že se to někomu nahoře může nebo nemusí líbit a chce nebo bude se chtít dříve či později na původce tohoto nepříliš inteligentního radiotechnického chaosu v širokém etéru, podívat. Občas od nás vyletí i podivné přístroje na jejichž palubě stěkají psi, co si mají myslet? Můžou se i bát a chtít nás postrašit, popřípadě i ochutnat. Jak říkal Julda Fulda „lidé bděte“, to bude platit stále, jinak nás někdo schlamstne i s Měsícem. Pro jistotu jsem si koupil prak na krmení ryb. Honza

    • oko

      aha, a proč se tedy nedonesou taky nějaké mimozemské signály k nám??

      • kuper

        možno práve preto, že sa nás boja. ked si uvedomíme, čo všetko zlé smeruje od Zeme do vesmíru, vrátane mimoriadne nadmerného množstva negatívnej energie, nehovoriac o škodlivých látkach, môžeme byť pre nich niečo ako čierna diera. prídu sem a spadnú do toho s nami – budú lietať po obchoďákoch, nadávať na politikov, nechať sa okrádať ekonomickým systémom, v strese vykonávať každodennú rutinu a like-ovať fotky na facebooku. no byť na ich mieste, vážne by som sa tohto sveta bál:)

  • Blbost,ZE POPLASNA ZPRAVA ! NAOPAK :) POZITIVNI,I KDYZ ZAPRENA,STEJNE JAKO JEZIS ZAPRENEJ SRA…CEM PETREM… :) UZ DRUHY,ROK,PO REALIZACI BOHA,V TELE CECHA,MJ.REINKARNACI NOSTRADAMA,TADY NA NETU,PISU CO SE DEJE,PROC A JAK MUZETE ZMENIT SVUJ OSUD,STAT SE LIDMI A ZASTAVIT ARMAGEDON.TAKY ZDURAZNUJU: NIKOMU NEVER,ANI NASA.PROC BY NWO,NEOVLADLA PRAVE TYTO STRATEGICKE AGENTURY? CO SI MUZES OVERIT,JE ME,DOPISMENE NAPLNENE PROROCTVI: V NOCI,V POSTYLCE,HORICI HOLCICKA,S MAMINKOU… CESKA~LIPA ! ZDOKUMENTOVANO NA FB !
    TEDY JDE O EVAKUACNI,KOSMICKE MEGALODE,JEZ ZACHRANI,JEN BYTOSTI,MILUJICI VEGETARIANSKY,VSECHNY TVORY ! POKUD BY TE CHTELI ZNICIT,DAVNO BY TO UDELALI.
    POKUD SE NESTANETE LIDMI,HLAVNI FAZE ARMAGEDONU,VAS VYHUBI,JAKO MNOHE CHYTRAKY PRED VAMI.TJ.I V JAPONSKU,USA,… V NEDAVNE DOBE ! A TO JE POZITIVNI ZPRAVA,NE POPLASNA !
    KRSHNA SAMOZVANY PREZIDENT CR :)

    • Tom

      Fuj ještě, že jsem tě nevolil. :-) Jaký lodě? o čem to plácáš? Jaký Armagedon? ten už dávali ne? A co je probůh NASA? a NWO? a co zdůrazňuješ? A poslední otázka on je v sanatoriu volný přístup na net? :-)))))

      • Lukáš

        Naprosto souhlasím, že pisatel příspěvku nad komentem by měl vyhledat odbornou pomoc. Tohle špatně zkončí, jestli ho nezačnou léčit…

    • Ajak mvíš. že to nejsou lodě otrokářské. Já bych teda radši nenastoupila.

    • Hans

      Hmmmm, slušnej matroš! :D

  • petros

    Největší problém lisdstva je přelidnění Země a od toho nám myslím ufoni dokážou pomoct.Jako kdysi za Noeho, vyberou pár vyvolených a zbytek usmrtí.Příroda nám poskytuje vše co k životu potřebujem, ale uživí max. několik milionů lidí.

    • pradaaklam@centrum.cz

      Když využijeme své technologie uživí mnohem víc.

      • áno ale to len vtedy, ak sa ropný magnáti rozhodnú, že majú peňazí dosť a povolia zverejnenie čistej energie a technológií… ale to sa tak skoro nestane… až potom keď sa minie ropa a to ešte pár 100 rokov potrvá…

  • realista 2

    jj ..a co teda přesně mám dělat? Když sem si to teda přečetl tak to hned koupim pistol a střelim se do hlavy protože to nechci zažít..nashle :)

    • Tom

      To asi nepude cece, oni chtej takovy psychotesty a vyjadreni psychiatra a vzhledem k tomu ze te rozhodila informace o mimozemsťanech byť nepodložená, ……. no myslím že ti ji neprodaj :-)))))

  • Zlatodějův Fanoušek

    Uvažujte racionálně, i kdyby přiletěli, tak by nám asi nedali svoje technologie ani vědomosti.

    • Tom

      Jsou to přátelé otevřeme jim naše srdce—–! Vesmírní lidé z Plejád
      Jsou to nepřátelé chtějí nám otevřít naše mozky—-! Predatori
      jsou to mimosi který se jen ztratili a teď chteji domu ……… E.T.
      jsou to zlý mimozemšťani z daleké budoucnosti co nam chteji vzit deti ženy a drahé kovy… Madagaskar
      jsou z vesmírné federace…………. Star-Trek
      Jsou z hvězdy Smrti…… Star Wars
      co jsouuuu zaaaac?????

      • zdenek

        kámo co bereš za matroš a kde ho kupuješ … já ho chci taky …

  • razananity

    Je fakt, že dokud to nebude na nově, tak to nebude pravda… a kdyby to pár milionů lidí na světě vidělo (třeba to ufo) na živo , tak na nově by řekli, že se objevila nová halucinogenní droga, která se uvolnila do vody a lidi na ní často mohou vidět létající lodě a postavy s velkou hlavou. A kdo je uvidí, ať se nahlásí do Bohnic, kde na to mají protilátku :-D

    Ať už ufoni jsou nebo nejsou, ať už s námi komunikujou či ne, tak stejně nikdo kdo to neví, nemůže říkat někomu jinému s jiným názorem kdo taky neví, že jenom ta jeho pravda je pravda.

    • otvor oči a prestať pozerať zmanipulované stupidné správy v TV…

  • karel.j

    Prosím čtenáře tohoto webu sdílejte tento odkaz všude kde se dá,rozesílejte kamarádům atd,předem děkuji,(je to závažná věc NWO začíná…!)
    To už není domokracie kontrolovat fotky z digitálních foto z dovolené na hranicích!
    Cílem tvůrců NWO je ovládat a kontrolovat každou lidskou bytost a to se jim očividně daří,a také razantně snížit počet obyvatel Země doufám že to tak nedopadne ale když jsem se dozvěděl pravdu o 11.září…a dalších svinstvech USA… co dodat..
    (prosím podívejte se na toto video a roresílejte a sdílejte všem co znáte!)
    Předem Děkuji za podporu NWO-je ďábel…
    ZDE odkaz:
    http://www.youtube.com/watch?v=i8aBw5spbmo&list=UUfAaz7udc-lkmyp8mDwra5g&index=3&feature=plpp_video

    • razananity

      Snížení počtu populace jim schvaluji… a bylo by fajn, kdyby toho dosáhli tím, že by nějak omezili porodnost (mít 8 a více dětí je velice sobecké) a ne tím, že budou posílat pohromy, války, viry…
      Uznejte, na planetě je nás fakt moc… mělo by nás tady být tak půl miliardy… to by pak bylo místa… to by se nemuselo kácet tolik pralesů a odlesnovat kvůli polím, to by se nemuselo používat tolik všech těch škodlivých látek (pesticidů, chem. hnojiv atd… tyto látky jsou nyní nutné, aby se na omezeném a stále se zmenšujícím prostoru vypěstovalo dostatek potravy, to by se pak slepice a jiná zvířata nemusela „boostrovat“ aby rostla jejich svalová hmota rychleji než kosti (viz. KFC a jejich chovny)

      To by se pak člověk, který se nechce zapojit do společnosti mohl vzít a jít někam kde nikdo není a žít si po svém…

      Dokud se nevyřeší problém s velice rychlým vzestupem počtu populace, tak snad ani nemá cenu řešit jiné problémy…

      • Tak šup! střel se do hlavy!! :))

      • Tea

        Stačilo by neudržovat uměle na živu ty, kteří logicky na živu být nemají. To není nenávistná poznámka, ale fakt. Udržujeme slabé jedince, kteří by v přírodě zemřeli. Proto je nás tu moc a se špatnými geny.

  • Realista01

    Je hodně teorii,hodně smyšlených hypotéz a mezi nimi jsou také některé pravdivé tvrzení,záleží co si člověk vybere.Podle mě se tento rok něco stane,myslím si a taky se domnívám,že to nebude mít nic společného s nějakou mimozemskou civilizaci,ale naopak v tom budou mít prsty světoví mocipáni, kteří budou chtít vyvolat na Zemi nepokoje.

  • vladce hvezd

    Haha zajímalo by mě,naprosto vážně a úplně seriózně, samozdrejme.anonyme…co to kurva berete ;))))) prosim zasílejte recepty a rady na můj mail…pomatencum všech zemí…děláte si prdel.? ;))))

    • daj si voľne dostupnú šalviu lekársku a ocitneš sa v inej dimenzii, prípadne na marse a tak :D

  • Rád bych poskytl těm z vás, kteří neumí anglicky stručný výklad toho, jak se věci mají.
    Zpráva o třech lodích poblíž oběžné dráhy pluta je samozřejmě falešná, pokud by skutečně k něčemu takovému došlo, věnovala by tomu média pozornost, a NASA by jim v tom sotva zabránila.
    Citovaný „astrofyzik“ Craig Kasnoff ve společnosti SETI nikdy nepracoval. Jméno je patrně odvozeno od spoluautora SETI spořiče obrazovky – jeho přímení je ovšem Kasnov.
    Na webu projektu SETI se navíc kupodivu, narozdíl od mnoha jiných webů – jako je tento – žádná zpráva o objektech mířících k zemi nenachází. Zato tam snadno naleznete zprávu, která uvádí že se SETI od tohoto falešného poplachu distancuje.
    Rád bych autora článku (který ovšem nenapsal on, pouze jej přeložil z anglického originálu) upozornil, že šíření poplašné zprávy je trestným činem a je trestáno až pětiletým trestem.

    • Lukáš

      Myslím, že autor článku je pro společnost nebezpečný a měl by za své jednání nést důsledky. Zde je naprosto jasný příklad šíření poplašné zprávy, tedy naplňování legislativní podstaty a pisatel skutečně vystavuje čtenáře zvýšenému tlaku, když se spolu s manipulací a promyšlenými slovními obraty snaží pomást čtenáře tohoto webu.

      • Tom

        Ja bych to nevidel tak tragicky, staci selsky rozum a dat si pet a pet dohromady, kouknout odkud je zdroj atd. Taky preci kazdej neveri blbostem co reknou na nove nebo napisou v BLESKU. Vyjma o Ivete to bude vsechno pravda :-)))
        Toto neni zadny oficialni WEB. Apson to tak ja chapu. Jsou to zahady to ano. To by se pak clovek mel usinout i pri cteni Ludvika Soucka nebo Arnosta Vasicka. Vsechna cest temto dvema autorum. Maji muj neskonalý obdiv a respekt.

    • Prosím Tě Pepo, jsi z totality ? Nebylo toho strašení už dost? A co kdyby? Patříš do rakve. Svět je o informacích a dezinformacích, taky jste jich vydali dost, že? Chytrej si vybere, ostatní patří do toho přespočtu, který na Zemi už nemá co dělat. A prober se komouši. Žádné poplašné zprávy už nejsou, je zapotřebí si dávat bachy na vše, i na Tebe Ty strašidlo. Sám bys měl jít na pět let sedět, abys došel rozumu. Honza

    • oko

      A pokud jsi tento čin nenahlásil, jsi spolupachatelem. Za to je u nás trest smrti.

  • Je to hoax, příště si to, pane autore, alespoň vyzdrojujte, než začnete šířit paniku za účelem zvýšení návštěvosti: http://www.seti.org/node/825?pid=1539

  • jack o ́neill

    Zdravím
    Jsou to goauldi kteří chtějí zničit projekt hvězdné brány a aby můj SG tým nemohl páchat škody!! :D

  • Štefan

    Je to jasné!Přiletí jen pro to že se nemužou dívat na Českou politickou situaci a korupci která tady vládne.ha,ha

  • kolda

    tezko rict pravda je ze s toho nemam moc dobrej pocit

    • Jasně!

      Chudák čeština :-(.

  • pan premysl

    Mala rada pro vas pro vsechny… http://www.plbohnice.cz/

  • devil

    čoked su len mimozemsťanky a nas budu znasilňovať? :D

    • Danny

      UFOPORNOOO

  • devil

    hmm nato take velke plavidla aby sme sa na ne zmestili vsetci no nie? lebo noemova archa asik nepomože :D

  • Endaria

    hmmm…..niečo sa určite chystá..ak prídu v dobrom, budeme sa mať možno lepšie,možno sa tým niečo zmení, ale ak prídu v zlom, tak nám bude koniec…

  • Acif
  • petros

    Zřejmě dojde k redukci počtu lidí . Největší problém světa je obludné přelidnění, devastace přírody je důsledek.Svět byl zařízený dobře dokud bylo lidí málo, mohli žít jen v příhodných oblastech subtropů, nemuseli topit ani si dělat zásoby na zimu, nebyli tak nemocní a příroda jim poskytovala vše co potřebovali – ZADARMO, jediným nevyčerpatelným a dokonalým zdrojem energie bylo slunce.

    • kuper

      plne súhlasím!

    • Tea

      Proč všichni slepě věříte, že naše planeta není schopna uživit tolik lidí? To už máte tak vymyté mozky? Potenciál naší planety je daleko větší!

  • Vládík

    Já věděl že přijdou sou tady ( budou tady ) Ale bacha to co řeknu dává smysl budou nás využívat PŘÍSAHÁM VIM TO!!!!!!!!!!!!!! Koukejte proč by stavěly takovou loď velkou jak kráva a proč by se letěli až sem? Určitě nejsou přátelský tohle neni žádnej star trek je to realita!!!!! Ty mimozemšťani budou pěkně zrujnovaný a budou hledat novej svět a pamatujete si jak to dopadlo s černochama a indiánama? Naše civilizace zničila kulturu nižší civilizaci. Myslíte si že to bude jinak? Já NE!!!!! Ale bůh je s náma máme šanci!!!! JSME LIDI!!!!!!!!!!!!

    • TUŠITELKA

      MYSLÍM ŽE EXISTUJÍ A JEJICH ZPRÁVA NÁS INFORMUJE O TOM ŽE VE VESMÍRU JE LÁSKA ALE I VARUJE I PŘED NĚJAKÝMI FALEŠNÝMI DARY ,Z YOUTUBE.COM JE FŮRA ZPRÁV OD VESMÍŘANŮ CO SE TÝKÁ TRANSFORMACE LIDSTVA ,TEDY CHANNELINGY A PODLE VŠEHO LETÍ Z PLEJÁD A NEBO Z ORIONU ANEBO JE TO GALAKTICKÁ FEDERACE SPOJENCŮ Z VESMÍRU.
      TUŠÍM ŽE SI VEZMOU NÁS S SEBOU DOBROVOLNÍKY , KDO BY NECHTĚL
      DO LEPŠÍ DIMENZE. NĚKTEŘÍ TU ZŮSTANOU A BUDOU MÍT HODNĚ PRÁCE
      ZMĚNIT PLANETU K LEPŠÍMU.

  • Stela Denisa

    Ahoj všem, lidičky spojte si důležité body – proroky – historii – nostradamus a jeho obrazy a hádanky, realitu – např: dávné záznamy o mimozemských civilizacích, nynější záznamy, víru – energii která nás spojuje! Jinak byste tady nenapsali ani čárku a neodhalená fakta např:planeta – Nibiru, což nás spojuje v tomto kruhu opět k historii – epos o Gilgamešovi ! , Křišťálové lebky, atd.
    Jen najít tu spojitost, na co nás to vše připravuje, na co je tato příprava a k čemu je to tak důležité…A Kdyby nás chtělo něco zničit tak určitě nebude čekat na nějaké datum.
    Skoro všechny víry lidstva at už křesťanská, muslimská, buddhismus,…..všichni uctíváme “ TO“ co nás chrání kdýž jsme v nouzi a nesnázích, TO – co nám dalo život, TO k čemu všichni vzhlížíme, akorát se jinak nazývá!!
    Všechno se spojuje postupně jako puzzle a čím dřív to dáme dohromady tím líp pro nás pro všechny.
    Je pravda, že se něco blíží…soud či co, ale přežijí všichni Ti co jdou dál s „čistou dušé“
    a vesmírnou energii, jen ti co chtějí…víc hlav víc ví..:-)

    • Tom

      Já nkam nechci do žádný dimenzemě se tu líbí v tý naší. Ty průsery předkterými by jsme rádoby utekli dělají JEN a JEN lidé. Pamatujte, že člověk se vyvíjí ALE lidstvo zůstane stejné.

    • 11jířa

      Jo , jo, kam dosud nedosáhla věda, tam se roztahuje víra.
      Věřit, znamená dohromady nic nevědět.
      Je to ale běžný stav, který se čas od času sám vylepšuje, např. naše Země už pár stoletím není plochá deska, kterou nesou na svých bedrech čtyři slonové.

      • Tom

        A co je naše Země? jaký má tvar? Nemyslím jakým se zdá býti objektem……:-)))

        • Muerte

          Jako brambora je to takový šišoid :-D

          • Tom

            na to jsi přišel čí přišla jak? Já myslím jaký má tvar ne jakým se zdá býti……

            • Muerte

              Přišel, tedy aby bylo jasno v pohlaví. No jednoduše já se to tak učil ve škole v první řadě, že je planeta na pólech zploštělá no a dále jsem viděl (už nevím kde, je to dooost dlouhá doba) obrázek země jak ASI vypadá bez vody…..záměrně to slovo zdůrazňuji ;-)

              • Tom

                Přesně.Takže to neni šišojd, ale okousaný spíš jablko. pak rozložení hmoty je dosti nevyvážené. Pokud Nám v oblasti atlantiku „chybí“ v průměru 4-6 km hmoty nahrazena vodou. a na druhé straně v oblasti himalají nam 6-8km přebívá. tak těžiště planety neni uprostřed…

                • Muerte

                  jojo pravda slovo šišoid není tak výstižný mělo by být v uvozovkách a bráno s nadsázkou. Chtěl jsem tím říct, že to rozhodně není koule

                  • Tom

                    Pravě ale ostatní tělesa zřejmě jsou……Měsíc Venuše Merkur Slunce.

                    • Muerte

                      No zřejmě i když taková Venuše pokud je to ledová kulička s vodou tak její dno může být taky rozmanité. Ale to se asi my už nedozvíme, nicméně můžeme předpokládat, že jsou.

                    • Tom

                      Pravě že Venuše neni ledová kulička… Ani Mars který je bez oceánu

                    • Muerte

                      hm nevím nezbývá mi než ti věřit :-)

                • Kinley

                  Dovolím si nesúhlasiť ….. Iba to čo vidíme teda zemskú kôru je nepravidelné pretože keď si vezmete že gravitácia je všade rovnaká a kvapalina dokáže meniť svoj tvar (Plášť a vonkajšie jadro) vtedy vznikne guľa avšak pri zemskej rotácii okolo osi vzniká odstredivá sila

                  • Tom

                    dovolím si nesouhlasit ….
                    – gravitace neni všude stejná
                    – pravě, že koule vznikne ve stavu bez tíže
                    – proto je divné že Země koule neni ač ostatní tělesa plus mínus
                    jo. I Phobos a Ddemos jsou víc kulatý než Země

  • cunamy

    Nechápu, proč VARUJÍ :D oni jsou na daleko vyšší úrovni ve všem, než jsme my :D oni nám přicházejí pouze pomoci!!! tedy se snad není čeho bát ne :D

  • mimozemec

    Dle mého názoru,není nic takového,jak jisté analogické vědecké instituce naznačují.Doporučuji vám všem zachovat klid.Pakliře se má vskutku cosi takového přihodit,určitě se to přihodí,ale varuji vás,tito mimozemšťane nepřiletí s přátelskými úmysly.V každém případě se bude jednat o samozvance,kteřá mají v úmyslu lidstvo zotročit.

  • pimon

    No potěš koště, zase něco čím krmit dav a odvádět jeho pozornost od skutečností. Myslíte si, že přestaly platit přírodní zákony? Základní přírodní zákon je zákon evoluce a ten říká, že slabý a nepřizpůsobivý bude sloužit silnému a vyvinutějšímu, když k nic jinému, tak k potravě.
    Osobně se těším na to jak Ti co dnes melou o vyšších vibračních dimenzích budou mlít dál Ty své nesmysly, jen s tím rozdílem, že oni zachránili lidstvo, tím, že odklonily vesmírné lodě a tím je poslaly do hlubin nekonečného mrazivého vesmíru.

    • Pavla

      kdo nic nezažil, nic nepochopí ,budiž mu přáno poznat !!!

    • Tom

      ty seš drnda…..Myslíš že jako sloužíme virům jo? :-)

  • DASA

    Terezko máš pravdu , vesmír je plný a živý , naše planeta je takovým odložištěm,
    nebo li polepšovnou , ale zatím nám to moc nejde.
    Ale jsou zde lidé z vyšších světů kteří pomáhají v odsažení vyšší vibrační úrovně myšlení , cítění a projevu a tak to také beru, že nám letí na pomoc aby se konečně uskutečnil ten krok ,kdy lidstvo pochopí existenci Boha a obydleného vesmíru a přidá se ke Světlu a lásce.

  • Tereza

    “ 21.12.2012 se stane to, co si 28.10.2011 vybereme!
    Mayové nikdy neříkali, že svět skončí, říkali, že v tomto dni „28.10.2011 sestoupí 9 bohů“, tedy jinak řečeno, že se spojí všech devět vln vývojových cyklů a cykly Tzolkin, a datum tohoto okamžiku, kdy se může stát cokoliv, je 28.10.2011, ne rok 2012……28.10.2011 je označen v mayském kalendáři jako „vrchol křivky evolučních tvůrčích cyklů“, je to den, kdy „velkolepá vesmírná síla bude v souladu s lidstvem, které bude mít možnost dosáhnout svého nejvyššího potencionálu a seberealizovat se jako naprosto vědomá kosmická bytost, která bude moci ovlivnit svou budoucnost……21.12.2012 se stane to, co si 28.10.2011 vybereme! “ lidi už se probudte, oni k nám letí aby nám pomohli se přesonou nebo převibrovat, jak chcete do 5dimenze, celý vesmír na to čeká až lidstvo udělá tento pokrok… Proč sem asi letí, to je vážně záhada, jak se někdo může tak blbě ptát.. Někteří a je vás tu hodně koukám je tak zdegenetrovaný z medii až to hezký není… UŽ SE KONEČNĚ PROBUDTE!!!!

    • Tom

      No aby to nebylo jináč dělej dělej musíme je překecat ať se stačí převibrovat do Vánoc. To bude mít manželka radost jakej mám proni dárek….tak jo ja budu ten hodnej buh a ty ten zlej demon tak je trochu poustouchni :-)))) ……….. Každá mince má eeee 3 strany? :-))) zajímavá myšlenka. a vy se ženete do 5D aniž by jste vůbec tušili co vás čeká, kdo na vás čeká co tam budete smět dělat co tam nebudete smět dělat. Uvědomte si že se honem honem připravujete na něco co bylo interpretováno před dejme to mu 15 lety. a dost možná že to bylo iterpretovano chybně. To že něco naoko do sebe zapadá neznamená že to zapádá dobře tak jak má.

    • Muerte

      doba od které lidstvo datuje není až tak přesná může tam být chyba i několikset let to, že si člověk něco vymyslí neznamená, že to tak je. Proto můžou být všechna data milná

  • MozziM

    Njn. přeložit článek z obskurního webu, dovede každej, ale ověřit si ho, je už nad síly běžného „publicisty“.
    http://www.seti.org/nospaceships

  • Honza

    NASA taji vse co muze a pokud ja vim tak lidstvo navazalo kontakt s nejakyma mimozemstanama a ty jim rikali ze se neco stane ale nerekli co a ze ti co preziji se setkaji s vladci hvezd konec sveta ma byt 21. 21. 2012 a ty letouny sem maji dorazit v +- v polovine prosince pristiho roku coz vychazi prave na 21 takze ja tomu uz zacinam docela verit a NASA schvalne reklo ze nic nevidi protoze vedeli ze to SETI hnedka rozkriknou

  • Libor

    A kdo si to furth vymejšlí takový ptákoviny??? Není průšvih, že by se k nám něco blížilo, ale že někdo může takhle žvanit a tvářit se, že je na nejvyšší úrovni světového poznání. Že prostě ví víc, než kdokoliv jiný. Je to blbý zahrávání s osudem, myšlenkou, virtualitou. Někdo si asi myslí, že stále mu to budou lidi baštit i s chlupama. Myslím si, že takových prostáčků je v současné době čím dál míň!

  • Marcel

    More a on jak vie ze idu k Zemi retard… co mu pisali sms :DD ?

  • Lakass

    Nejdřív by bylo na místě položit si pár otázek
    1.) Proč, když tuto zprávu vypustil institut SETI tuto informaci teď tají a prohlašují ji za hoax?
    2.) Proč vědci a astronomové z NASA na daných souřadnicích nic nevidí?
    3.) Proč by se nějaká inteligentní rasa zabývala stavbou mnoha kilometrových lodí, které letí neskutečně pomalu?
    4.) Proč je v článku skrytě naznačeno datum údajného „konce světa“?
    5.) Proč se tato totožná informace objevila v médiích už podruhé za tento půlrok? (mimochodem v první zprávě stálo že lodě jsou na oběžné dráze kolem měsíce europa a připravují se na útok který má být v polovině října tohoto roku)

    Jednoduše na vše odpovím
    1.) Údajný pracovník SETI který měl tuto informaci vypustit neexistuje o tomto pracovníkovy není nikde na seznamu pracovníku ani slovo a ani v starších záznamech pracovníků toto jméno není k nalezení. Možná se to SETI snaží ututlat a možná je toto prachsprostá lež
    2)Touto otázkou se zabývalo hodně institutů i soukromníků a amatérů na daných souřadnicích a ani okolo nich se nic nenašlo. K tomuto problému se dokonce vyjádřil jeden z vedoucích z NASA a vše označil za pouhou smyšlenku s odvoláním na pozorování astronomů z NASA ale i podle hlášení amatérů a soukromníků
    3.)Kdyby chtěli něco podniknout se zemí myslím, že by spěchali rychleji :)
    4.)aby měli babky za panelákama o čem diskutovat a aby pošetilci věřili zprávám o tom že na konci prosince dojde ke konci světa
    5.)Právě proto že je to všechno vymyšlené!!!

  • Stanleo

    podstatné ,až teda přiletí,tak jejich vizité bude ve smyslu ,,vejdi a neuškod ,,

  • Josef
  • antoine

    lidi moji take se na ne tesim jak blazen,ale jedno nechapu tyto cislice pro vygenerovani na sky map, nechci nci rikat ale tam neco je ? po priblizeni leda tma , ze by uz ani system nasa nedokazal zaznamenat , :-D MNO NERESIM VERIM ZE TU BUDOU BRZO BO TO BUDE PROSTE NAAAAAAAAAAAAADHERA ,ALE JINAK VAZNE JESTLI NEJSME SAM KOMU SE NIC NEUKAZALO BUDU RAD AT sa ozve :-d

  • thechosenone729

    To je jedno XD možno to dopadne jak v hl2
    zoberu si suroviny obsadia to tu budu mat novych otrokov :D:D:D
    hej chyba nam gordon XD

  • pastilence

    nevím jak vy ale já se na ty šedý emzácký klučiny těším :)

  • Smoly

    Třeba mají hlad, a to podélný je obří mrazák kterej si na nás vezou

  • thechosenone729

    No tak to brrr jak mluvči loled to my chceš nahovoriť že snaď vedia akou rečou budu rozpravať už do predu :D:D:D to snaď nie to už radšej uverim tej hitlerovej zmluve s luciferom

  • Josef

    Myslím,že nás na to lidi,kteří vědí o trošku víc,už roky nenápadně připravují. Vždyť byla
    dokonce stanovena oficiální mluvčí pro případný kontakt. Po kouskách pouštějí na světlo
    informace i když to občas vyvolá úsměv.

  • Idú sem na školenie o fenoméne zvanom Európsky dlhový systém. :D

  • sArtas

    Taky věříte všemu :D blbost je to… a aby tomu lidi ještě víc věřili, tak navíc nenápadně naznačili že přiletí 21.12.2012… kravina :D

  • David

    Jo, tak to bude zajímavý :D :( Nevím jestli se těšit nebo bát…

  • thechosenone729

    Začína to byť zaújmave XD
    Mimozemštania,Prepólovanie zeme,Vybuch Super Vulkánov,Záplavy a boh vie čo ešte všetko.

    No povedzme žeby došlo k stretu s mimozemskov civilizáciou
    -Tak to by nás čakali veľke zmeny a možno aj to potrebujeme aby sme prežili nasledujúce roky.

  • Nemo

    Nuž ostáva nám dúfať, že sú inteligentnejší než my, ľudia :)

  • končíme, co by tu asi tak dělali, škrábali nás na lopatkách??
    Dávali nám rady a technologie ? Ale notak, proč by to asi tak měli dělat ?
    To je zajímavé, jak jsme najivní, kdy sme kdo pomohli druhým ? Tal leda od peněz, či do hrobu.
    :-)

    • Tea

      Kdo říká, že jsou primitivní jako my lidé? Pokud jsou o několik tisíc nebo i víc let napřed, nemohli žít v nenávisti, svárech a tak dále. Civilizace s negací dlouho nepřežívá. Moc se koukáš na televizi ;)