Vědci našli důkaz o existenci posmrtného života

84
4848

Uznávaný americký anesteziolog dr. Stuart Hameroff a jeho britský kolega Roger Penrose před časem informovali o vědecké teorii, která potvrzuje existenci posmrtného života. „Jakmile člověk zemře, kvantové informace zůstávají žít mimo tělo ve vesmíru jako duše,“ uvedli vědci.

Základy této teorie vycházejí z představy o mozku jako biologickém počítači se 100 miliardami neuronů, které působí jako informační síť. „Pro představu, jakmile přestane srdce bít, člověk umírá. Avšak informace, které jsou obsažené v mozku, neumírají, ale začnou se šířit vesmírem. Zjednodušeně řečeno, lidská duše neumírá, ale vrací se do vesmíru,“ uvedl Hameroff pro server news.com.au.

Když lékaři vracejí člověka k životu, kvantová informace, která byla ve vesmíru, se znovu vrací do lidského těla. Člověk si proto tuto neobyčejnou zkušenost pamatuje. „Kvantová informace se vrací do mikrotubulů a pacienti, kteří prožili klinickou smrt, si pak vzpomínají na bílé světlo na konci tunelu, ve kterém se ocitli,“ dodal Hameroff. „Pokud však člověk zemře, jeho informace zůstávají i nadále žít mimo tělo ve vesmíru jako duše.“

Zdroj: tvnoviny.sk

  • Tomáš

    Ahoj všichni :-) Tady by se dalo dlouho a zajímavě spekulovat o všem možném. Chtěl bych se podělit s tím jak to vnímám já.Není pochyb o tom že lidská duše opravdu existuje a díky tomuto vědomí se můžeme cítit nesmrtelní. Což je krásny a potěšující pocit. Myslím že když jsme si vědomi tohoto dokonalého koloběhu energie, otevírají se nám otázky ohledně sebe sama(např. kdo jsem, jaky mam úkol, v čem jsem vyjímečný atd.) a začínáme hledat cestu tedy odpovědi a harmonii tedy komunikaci k naší duši! Tedy začínám hledat neboli poznávat sám sebe :-D Což je fantasticky úkol který by mě měl dávat smysl života. Tento smysl postrádá spoustu lidí protože jsou pohlceni dnešním chaoticky řízeným světem který jim nedá prostor pro zastaveni a zamyšlení. Díky nalezeni sebe sama(své duše), dokážeme takové věci jako se třeba sám vyléčit z jakékoli nemoci bez léků. Vše ale začíná od hledání a porozumění duše která pak přes vědomí a podvědomí vytvoří energii která Ti nakloní vesmír.

  • Poustevník

    Co to je za vědce, kteří prohlásí, že „informace obsažené v mozku se začnou šířit vesmírem“.. ? A to jako vědecky jak?
    A při oživení se tato „kvantová informace“ vrací do mikrotubulů… No?

    A kde je nějaký důkaz?

  • San Pedro

    Líbil se mi dokument s Dr. Moodym life after life. Tady je odkaz: http://topdocumentaryfilms.com/life-after-life/
    Mluví tam lidé,kteří si prošli klinickou smrtí. O pocitech, o tom co viděli, slyšeli. Přirovnal bych to trochu k ayahuasce. Nejzajímavější však bylo, že se shodovali, že po smrti jsou nádherné pocity lásky a radosti a sem na zem se vrací pouze proto, aby zde byli pro druhé, pomáhali a radovali se s nimi ze života.

  • Ondra

    Kde je ten důkaz?

  • Tomas Jedno

    američtí vědci zjistili, že lidé věří všemu co američtí vědci zjistili

  • Jerry Quick

    a sakra

  • Conspira
  • Conspira

    Manifest Spiral tribe:
    Jediný způsob jak postupovat, je růst. Jediný způsob jak růst, je pronikat za hranice toho, co známe do nepoznaných oblastí neznáma. Neznámé je jediným zdrojem nových vědomostí. Systémy, zajišťující naše přežití, jsou organické. Abychom mohli obnovovat buněčné stěny, je třeba dělit a násobit. Staré bariéry padají, starobylé pilíře se hroutí a nové struktury vznikají na jejich místě. Každá nová generace rodí tu následující. Staré dává vzniknout novému. Žijeme v momentu nekonečné proměny, propojujícím minulost, přítomnost a budoucnost. Cílem našeho snažení je objevovat neustále se měnící horizont. Průběžně zavádět nové parametry, prozkoumávat a zabezpečovat každý nový stupeň, kterého dosáhneme. Naším úkolem je zničit tu lhostejnost, která je zodpovědná za zánik životní síly na naší planetě. Naším cílem je pozitivně motivovat lidi a národy. Je čas probudit planetu ze spánku! Tento krok za dokonalostí, využívající nejmodernější digitální technologie, zkombinované s organickými životními systémy, má sílu mohutně otřást lidskými smysly a tak poskytnout ten chybějící kousek energie, potřebný prokvantový skok z pozemského na mimozemské vědomí.

  • Conspira
  • Conspira
  • Veronika

    jednou si to všichni vyzkoušíme :D :)

  • adolf

    Ste všichni naký moc pomatení,měli by ste se přestat dívat na americký filmy,posmrtný život nebo naká duše prostě neexistuje,kdys člověk zemře tak prostě zemře a už neexistuje,kokoti !!! dejte bacha vy co tomu fakt věříte ad v nebi nedostanete všechno na co pomyslíte,třeba milion euro :) :) :)

    • orlus

      Možná by to chtělo si něco přečíst o kvantové fyzice.Podle ní se žádná informace nemůže ztratit. Co se tedy stane s informacemi uloženými v mozku v okamžiku smrti? Další otázka je co to je bůh. Prehistorické představy dnešních náboženství zamrzly někdy ve středověku. Asi by to chtělo se zamýšlet nad tím problémem z pohledu dnešního vědění.S náboženstvím to nemusí mít moc společného.

      • Irulan

        Ja bych šla jeste dal, pokud se žádná informace nemůže ztratit, nemůže se ani z ničeho objevit. Tedy všechno tady uz je (bylo a bude) soucasne a jsou jen receptory a zpracovatelská mista v mozku, která tomu dávají omezeni (spektra, času, prostoru). Je to jen o omezeni nebo neomezeni vědomi.

  • juliakocka

    ..prečo stále ľudia potrebujú nejaké dôkazy….ja verím v Boha a posmrtný život, na tomto svete sme len dočasne, lebo máme nejakú úlohu…láska, ak to zvládneme ideme do neba, ak nie tak do pekla…

  • JIŘÍ

    BRAMBORY A OBALOVANEJ KVĚTAK A SAMOZŘEJMĚ…MOZEČEK A OKURKOVEJ SALÁTEK ..MNAMKA TO SI BUDU PAMATOVAT DLOUHO

  • Tyty

    Čím více vyspělejší jsme , tím více se shoduje věda s náboženstvím .. Náhoda ?

    • simgiran

      Až na to, že tomu tak není…

  • Ela

    to může být takhle a nebo úplně jinak. Klinická smrt ještě neznamená úplný přechod jinam. To by byla teprve biologická smrt a tam odtud se ještě nikdo nevrátil. Takže…spíš souhlasím s panem Luďkem

  • gazz

    ted je hlavne dulezite.. jestli si je „clovek“ vedom toho ze leti vesmirem… predpokladam ze me mysleni a vedomi tvori moji dusi.. tak jeslti bych se mohl pohybovat kam bych chtel

  • Endaria

    Ja si myslím, že po smrti určite niečo je..Prečítajte si knihu Dr.Moodyho…A ešte niečo..Prečo tu niektorý útočia na náboženstvo?? Útočte na cirkev……tá je skazená….

    • MT

      knihu dr. Moodyho si dá neurovedec „na raňajky“ ;)

  • Nehodlám tu spekulovat o možnosti či nemožnosti vědecky doložit tato tvrzení. Mě by jen zajímalo, jak blízko k původnímu zdroji se autor článku proklikal. Moc daleko to nebylo, když už na tnnovinky.sk píšou přesně to, co tady „autor“. Původní článek navíc o důkazech nemluví, ale jen spekuluje a teoretizuje o možnostech odkrývání tajemství ohledně fungování mozku prostřednictvím kvantové fyziky. Sama kvantová fyzika je jedna velká spekulace a teorie.

    Vědci pomocí kvantové fyziky vyspekulovali, že tak či onak by pravděpodobně mohl fungovat mozek a vědomí. Změřit to nemůžou, dokázat už vůbec ne, ale když do nadpisu publikací hodí slovosled jako „důkaz o posmrtném životě“, tak se popularita určitě dostaví.

    • Lada

      Vedci kvantuve fyziky skutecne spekuluji, ale na zaklade pokusu… Kvantova fyzika je zalozena na nespocnem mnozstvi pokusu, bohuzel jejich vysledky se nedaji normalni mechanickou fyzikou vysvetlit. Kvantova fyzika neni zadna spekulace, ale dalsi stupen vedeckeho zkoumani, kteremu zatim chybi interpretace, ktere by nestaveli na hlavu vsechno, cemu jsme verili doted :-)

  • Jack Forsyte

    Reinkarnace je naprosto logická záležitost a není otázkou víry. Mění se pouze naše tělesná schránka. To, co prokázal onen výzkum, je existence JEDNOTY, nikoliv posmrtného života. Ve skutečnosti lze získat přístup k naší ‚buněčné informaci‘, která obsahuje veškeré vědění (tedy v podstatě veškeré informace, které se šíří vesmírem) a každý v sobě ten potenciál máme. Každý si před inkarnací napíšeme vlastní příběh, když to řeknu uplně hloupě, tak se v zásadě jedná o „lístek na nákup“ kde si zvolím, jaké zkušenosti potřebuji v dalším životě nabrat a tak dosáhnout dalšího osobnostního růstu. V momentě prvního nádechu na to zapomeneme. Pokud bychom hned znali naše záměry o průběhu života, nikdy nevytvoříme dostatečné množství synergie a nezískáme žádné užitečné informace. Já si to představuju tak, že žijeme v jiné části vesmíru jako nehmotné bytosti, kde máme přístup k onomu vědění, včetně vzpomínek na naše minulé životy a na Zem se „jezdíme“ inkarnovat pro získání informací dalších..

    • MT

      jasne, vesmír sa riadi ľudskou logikou :D :D :D

  • elena221

    ved nevieme na koho sme napojení a kto nas monitoruje.možno nam bude pravda odhalená to tvrdí pan deniken…

  • elena221

    reinkarnacia je vymysel.ked vstupiš do ineho života tak nevieš kto si predtym bol a to mi nedava zmysel…informacie sa vracuju do vesmiru k stvoritelovi a stvoritel podla písma by mal prist na zem a vratit život..tak je to v písme.može dorazit aj vesmirna civilizacia ktora tu vytvorila život a informacie odchadzaju k nim.vypnu počítač a bude koniec…

    • FFS

      Myslím, že je poněkud předčasné tvrdit, že je reinkarnace výmysl. Případně její fungování. Mimo to i Ježíš se reinkarnoval tedy podle Bible, i když Bible je sama o sobě výmysl pro jednoduché lidi. A proto, že je to takto v písmě, tak to musí být pravda, je blbost.

      A Dänikena prosim tě neber tak vážně. Sice vypustil pár myšlenek, které uznávám, ale vesměs si na tom postavil živnost.

      • elena221

        ale k niečomu sa schyluje to snad si pochopil.či je biblia vymysel neviem ale nezda sa mi to ako vymysel-možno je odkaz mimozemštanov-bohov a kristus mohol patrit k nim.a vie to volado ako to bolo??najvyšší zakon alebo pravda o svete určite existuje len nepozname a kristov prichod je proroctvo tak jak pan deniken predpoveda prichod bolon yokte krala vesmiru.bolon yokte myslím vyspelych vedcov stvoritelov ludstva.možno ozaj pride navšteva z vesmiru a vykona velke zmeny na svete.neverim že sme sami a ked mi nikoho nevidime ešte neznamena že nas oni nevidia alebo nas sleduju v počitačoch alebo na obrazovkach ake sme v živote nevideli.
        —– Pôvodná správa —–
        Od: „Disqus“
        Komu: elena221@post.sk
        Odoslané: nedeľa, 4. november 2012 14:04:09
        Predmet: [procproto] Re: Vědci našli důkaz o existenci posmrtného života

        DISQUS

        FFS wrote, in response to elena221:

        Myslím, že je poněkud předčasné tvrdit, že je reinkarnace výmysl. Případně její fungování. Mimo to i Ježíš se reinkarnoval tedy podle Bible, i když Bible je sama o sobě výmysl pro jednoduché lidi. A proto, že je to takto v písmě, tak to musí být pravda, je blbost.
        A Dänikena prosim tě neber tak vážně. Sice vypustil pár myšlenek, které uznávám, ale vesměs si na tom postavil živnost.

        Link to comment

        • lucius

          elena221 zjavne pozeráš Ancient Aliens a berieš to veľmi vážne:) a je super, že si pochopila, že sa k niečomu schyľuje. Asi by sme boli viacerí radi, keby si nám to nejako ozrejmila, že čo to bude a hlavne kedy. Vyššie píšeš o príchode Pána, potom do toho zamotáš „predpovede“ Dänikena, k tomu nejakých bohov a Krista. A možno nás nesledujú na obrazovkách,ale majú natiahnuté biele plachty a tam sa im to premieta, čo povieš? Pokračuj, je celkom zábavné čítať takéto miešanie

          • elena221

            možno čakám na príchod nejakeho princa ktory by so mnou už zostal..asi preto všetko miešam..no?
            —– Pôvodná správa —–
            Od: „Disqus“
            Komu: elena221@post.sk
            Odoslané: nedeľa, 4. november 2012 17:41:21
            Predmet: [procproto] Re: Vědci našli důkaz o existenci posmrtného života

            DISQUS

            lucius (unregistered) wrote, in response to elena221:

            elena221 zjavne pozeráš Ancient Aliens a berieš to veľmi vážne:) a je super, že si pochopila, že sa k niečomu schyľuje. Asi by sme boli viacerí radi, keby si nám to nejako ozrejmila, že čo to bude a hlavne kedy. Vyššie píšeš o príchode Pána, potom do toho zamotáš „predpovede“ Dänikena, k tomu nejakých bohov a Krista. A možno nás nesledujú na obrazovkách,ale majú natiahnuté biele plachty a tam sa im to premieta, čo povieš? Pokračuj, je celkom zábavné čítať takéto miešanie

            Link to comment

            • lucius

              princ asi nemá adresu:) na jeho škodu

              • elena221

                tak povodnu bibliu vytvorili bohovia starí astronauti.ale čo potom znamenaju zahadne bytosti ktore sa zjavuju.
                —– Pôvodná správa —–
                Od: „Disqus“
                Komu: elena221@post.sk
                Odoslané: nedeľa, 4. november 2012 23:10:06
                Predmet: [procproto] Re: Vědci našli důkaz o existenci posmrtného života

                DISQUS

                lucius (unregistered) wrote, in response to elena221:

                princ asi nemá adresu:) na jeho škodu

                Link to comment

                • lucius

                  pôvodnú bibliu určite nevytvorili bohovia. Biblia je vlastne 1500 ročná kronika židovského národa písaná dobovým vyjadrovaním, samozrejme prikrášlená udalosťami, ktoré sa mohli stať a nemuseli. Tie bytosti, kde a komu sa zjavujú?

                  • elena221

                    zlato , šak si to prečítaj.

                    —– Pôvodná správa —–
                    Od: „Disqus“
                    Komu: elena221@post.sk
                    Odoslané: pondelok, 5. november 2012 10:16:37
                    Predmet: [procproto] Re: Vědci našli důkaz o existenci posmrtného života

                    DISQUS

                    lucius (unregistered) wrote, in response to elena221:

                    pôvodnú bibliu určite nevytvorili bohovia. Biblia je vlastne 1500 ročná kronika židovského národa písaná dobovým vyjadrovaním, samozrejme prikrášlená udalosťami, ktoré sa mohli stať a nemuseli. Tie bytosti, kde a komu sa zjavujú?

                    Link to comment

          • darina

            chcete žit vječny život???? tak čtete bibli

        • FFS

          Shodneme se na tom, že je dosti pravděpodobné, že naši předci možná měli extraterrestriální styky. Uvidíme, kdy nastane první setkání po x tisících let.

          • elena221

            volačo určite existuje 1989 v septembri sa stalo niečo velmi zvlaštne mojej sestre a je ateista.chceš vedieť niečo o tom?je presvedčena že mala navštevu z ineho rozmeru dokonca ju ovladal telepaticky nesmela ani muknuť.bol vysoky 2 metre a vyzeral podla popisu ako plejaďan..a 13.decembra 2011 moja neter s fešakom mali odstavene auto pri jazere.parkovačky mali zapnute a zbadali priesvitnu postavu ktora sa zmenila na tmavodymovu a prebehla im pred autom asi 3 metre dokonca akoby nad zemou.šak vyplašení utiekli a to su ateisti čo ničomu neveria ale zmenili nazor po tejto prihode.vela ludí zažilo niečo podobne len boja sa hovorit aby sme ich neoznačili za blaznov.paralelne svety existuju a kristus príde z nebies alebo bolon yokte.ale ked prichadza k tymto javom a pribuda ich tak asi kristus pride a nie bolon ako tvrdi deniken.
            —– Pôvodná správa —–
            Od: „Disqus“
            Komu: elena221@post.sk
            Odoslané: nedeľa, 4. november 2012 21:11:38
            Predmet: [procproto] Re: Vědci našli důkaz o existenci posmrtného života

            DISQUS

            FFS wrote, in response to elena221:

            Shodneme se na tom, že je dosti pravděpodobné, že naši předci možná měli extraterrestriální styky. Uvidíme, kdy nastane první setkání po x tisících let.

            Link to comment

            • FFS

              Myslim, že je na čase se vzdálit. :)

              • elena221

                ja sa kludne vzdialim a viac nenapíšem.

                —– Pôvodná správa —–
                Od: „Disqus“
                Komu: elena221@post.sk
                Odoslané: nedeľa, 4. november 2012 22:59:50
                Predmet: [procproto] Re: Vědci našli důkaz o existenci posmrtného života

                DISQUS

                FFS wrote, in response to elena221:

                Myslim, že je na čase se vzdálit. :)

                Link to comment

              • elena221

                napisala som ti pravdu ktoru odmietaš.

                —– Pôvodná správa —–
                Od: „Disqus“
                Komu: elena221@post.sk
                Odoslané: nedeľa, 4. november 2012 22:59:50
                Predmet: [procproto] Re: Vědci našli důkaz o existenci posmrtného života

                DISQUS

                FFS wrote, in response to elena221:

                Myslim, že je na čase se vzdálit. :)

                Link to comment

                • FFS

                  Ne, ukončil jsem to, protože už zabíháš do „jedna pani povídala“. :)

                  • elena221

                    máš pravdu mali ateisticke halucinácie.

                    —– Pôvodná správa —–
                    Od: „Disqus“
                    Komu: elena221@post.sk
                    Odoslané: pondelok, 5. november 2012 10:30:09
                    Predmet: [procproto] Re: Vědci našli důkaz o existenci posmrtného života

                    DISQUS

                    FFS wrote, in response to elena221:

                    Ne, ukončil jsem to, protože už zabíháš do „jedna pani povídala“. :)

                    Link to comment

                    • FFS

                      Všimla sis, že ti nevyvracim, ale též ani nepotvrzuji?:)

                    • elena221

                      a čomu mam veriť že napr.kruhy v obilí robia ufoni so svetelnymi gulami?deniken má pravdu z neba príde kráľ zahadný maysky boh bolon yokte a kruhy su informacie od mimozemštanov ktorí nas pripravuju na prichod.
                      —– Pôvodná správa —–
                      Od: „Disqus“
                      Komu: elena221@post.sk
                      Odoslané: pondelok, 5. november 2012 14:23:30
                      Predmet: [procproto] Re: Vědci našli důkaz o existenci posmrtného života

                      DISQUS

                      FFS wrote, in response to elena221:

                      Všimla sis, že ti nevyvracim, ale též ani nepotvrzuji?:)

                      Link to comment

                    • FFS

                      Ty prosim tě… hlavně začni používat mozek a racionální uvažování. Neví se, co to způsobuje. Ať je to cokoli, zatím to neznáme. Dänikena ber skutečně s rezervou. Všechno, co řekne nemusí být pravdivé – vždyť ho to živí.

                    • elena221

                      no šak ja len fantazírujem želala by som si aby ludia na tejto zemi netrpeli a boli šťastní.
                      —– Pôvodná správa —–
                      Od: „Disqus“
                      Komu: elena221@post.sk
                      Odoslané: pondelok, 5. november 2012 23:40:22
                      Predmet: [procproto] Re: Vědci našli důkaz o existenci posmrtného života

                      DISQUS

                      FFS wrote, in response to elena221:

                      Ty prosim tě… hlavně začni používat mozek a racionální uvažování. Neví se, co to způsobuje. Ať je to cokoli, zatím to neznáme. Dänikena ber skutečně s rezervou. Všechno, co řekne nemusí být pravdivé – vždyť ho to živí.

                      Link to comment

  • Kamil Kotek

    no,já věřím v reinkernaci…tudíž věřím v ní správně ne?…informace se pak sdělí do jiného života (schránky) a duše vlastně žije dál a dál…

  • Luděk Kvapil

    Neexistuje žádné trvalé já, proto neexistuje ani žádná duše, která by byla moje.

    Pánové nejsou vědci, ale šarlatáni. Používají odborná slovíčka, aby zmátli lidi.

    • miskith

      Podle mě ani nejde moc o matení, jako spíš o přesvědčení a víru v něco. Ačkoli nejsem nějak nábožensky zaměřený, tak nehodlám tvrdit o věřících, že jsou šarlatáni a používají slovíčkaření, nepřímé důkazy a pověsti pro matení a ovládání mas lidí. A stejně jako oni přišli se svou vírou v něco, ty můžeš přijít se svou a kdo tě bude označovat za šarlatána nebo pokrytce a podobně je omezenej, protože pokud není žádný důkaz, že nemáš pravdu (což zatím určitě není)…

      PS: Občas je to ale u toho náboženství sporné s tím ovládáním lidí… Občas jim ty jejich učitelé (nebo jak je obecně označit) slušně vymejvaj mozky.

      • Ski

        nejsem omezenec, ale náboženství je jeden velkej podvod o penězích a moci, jako myšlenka je dobrá věřit v něco… mít víru pomáhat si..ale když pak maj miliardy a miliardy a furt maj málo a pořád vymejvaj svejm ovečkám mozečky tak to je už komedie…tím nemyslím všechna náboženství, ale třeba křesťanství jako celek je už o komedii…

        • miskith

          Hodně jde o to, jak moc je věřící člověk tou vírou oslepený. Pokud to je něco podobného jako muslim, který je ochotný připravit sebe a nevěřící o život jen protože mu to víra dovoluje (nebo i částečně přikazuje? nevim), tak to už je špatný. Ale o víře by se dalo povídat hodiny a stejně by sme nebyli s diskusí u konce (i kdyby sme se na 100% ve všem shodli).

          • Ski

            Souhlas

          • FFS

            Hlavně ale musíš oddělovat náboženství od víry. To jsou dvě odlišné věci.

            • Naglafar

              A také náboženství od církve to jsou taky ne úplně stejné ale podobné věci které se často zaměňují…. pozor na to… Bohužel většinou čistotu nábožesnství znaužili lidi toužící po moci a původně vznešené ha hodnotné ideály pokřivili. Protože si brzy uvědomili jakou sílu má touha lidí po lepším světě. Tak zneužily dobrých lidí k svému prospěchu a hromadění materiálního bohatství. To ale neznamená že jsou takový všichni věřící, já „věřím“ že existuje jak špatný a dobrý věřící tak dobrý i špatný ateista…

              • FFS

                Určitě. Souhlasim. Teď už jen odnaučit lidi v toho boha věřit a začít věřit ve svoje schopnosti a sebe sama.
                Btw. ateista neni protipólem věřícího, nebo lépe řečeno, synonymem pro nevěřícího. Ateista věří v to, že nic není.

    • Marek

      Sarlatani? Wow! Penrose je vysoce uznavany fyzik, ktery ziskal nekolik prestiznich oceneni a mj. spolupracoval s profesorem Hawkingem. Jeho prace napriklad prispela k lepsimu pochopeni fungovani cernych der. Jestli jsou pro vas lide jako Einstein, Hawking, Susskind, Higgs, Penrose sarlatani, tak to vazne zustante u cteni clanku o UFO a konspiracich…

      • kamaka

        Naprostý souhlas.

        • Ell

          Pan Luděk Kvapil… To je člověk který zahodí vše co vidí. Bez hledání dukazu, informací a vlastně ničeho. Potkal jsem ho již několikrát, a nikdy nebyl schopný něco hledat. Ostatně jako většina čechu. Trapní, líný….. :)

    • WorMartiN

      Kdyby tvrdili to, co tvrdí článek, tak ano. Ale šarlátáni jsou lidi, co v jejich výzkumech kvantové mechaniky v mozku našli důkaz posmrtného života.

    • Marienka

      blbosť…..Dušu má každý človek,,,,a po smrti telesná schránka odíde,,,a zostáva duša….

  • Doporučuji si přečíst knihu od dr. Herčíka… Napříč Tibetem.

    • Blanka

      Ta kniha je určitě od Jana Herčíka?

  • miskith

    Ať to je nebo není pravda, přijde mi to jako lepší teorie než teorie o tom, že když člověk umírá, tak tu bílou místnost (kterou každý vidí) má jen člověk jako představu v mostu nebo tak něco. Prostě mi to přijde, jako že páni vědci nevěděli, tak plácli první věc, která je napadla a není možné ji vyvrátit bez důkazu, který není možno získat, pokud nedokážeme oživit mrtvého člověka (nemyslím umírajícího, popřípadě mrtvého pár minut).

  • kamaka

    Jo tak jsem si vzpoměl, že ve druhé řadě dokumentárního seriálu „Cestování červí dírou s Morgenem Freemanem se o tom v první epizodě „Existuje posmrtný život ?“ dost obšírně pojednává. Takže doporučuji.

  • elena221

    ked je to pravda tak informacie sa vracaju k bohu a biblia je pravdiva.to znamena že boh ježiš kristus príde a vrati spravodlivym život a nove telo.tak to píše pismo…čo vy nato

    • FFS

      Ne, to stále nevyvrací ten podpovd jménem náboženství. Bůh nebyl, není a nebude. Pokud je jejich teorie správná a to prokáže další výzkum, tak vědomí existuje po smrti ve formě informace. Představ si to jako zápis na cédéčko. Vložíš na něho informaci, kterou můžeš později vyvolat zpět.

      Aneb, jak řikám – vše nadpřirozené je jen dosud nepoznané.

      • Fysika

        A právě že stejně jako v mozku, i se zničením Cdčka informace více méně zaniká (zbytky lze sice číst, ale celistvý obsah se ztrácí, alespoň pokud vím).

        • FFS

          Uff… po roce.

          Zde bych si dovolil býti opatrnější. Mozek je přeci jen prozkoumán z pár % a zatim nechápeme plno procesů v něm probíhajících. Ale nejprv si vůbec musíme definovat, co je onim „cédéčkem“, pro případ duše, myšleno.

    • lucius

      elena221 ty to máš mierne domotané, nie náhodou? Čo má Kristus s bibliou? Odkedy je boh ježiš kristus? A na tvoju poslendú básnickú otázku je jednoznačná odpoveď: NIČ

      • FFS

        V Bibli stojí, že bůh je trojjediný. Bůh, Ježíš a duch svatý.

        • lucius

          to stojí v Novom zákone, nie v pôvodnej biblii, alebo mi chceš tvrdiť, že 1500 rokov pred našim letopočtom toto niekto tvrdil v biblii? Trojjedinosť je kresťanský výmysel, žiadny Kristus, žiadny Duch svätý sa v Starom zákone nevyskytuje a to je tá pravá Biblia, kniha kníh. Treba si uvedomiť, že Nový zákon je umelo vytvorený, aby si kresťanstvo mohlo bibliu privlastniť. Pôvodná biblia, Starý zákon, nemá s kresťanstvom nič spoločné

          • FFS

            Děkuji za upřesnění. Nicméně křestaňství samo o sobě je největší vykradačka v dějinách lidstva. Vykradačka staroegyptského náboženství. Takže jsme si kvit. ;)

            • lucius

              keby len staroegyptského, 90% sviatkov, resp. dátumov sviatkov, sú prevzaté z pohanských zvykov starogermánskych, slovanských a prispôsobené kresťanstvu, napr. Veľká noc, Vianoce, Všetkých svätých, či zomrelých

              • lucius

                ešte by som doplnil, že zo staroegyptského náboženstva bola ukradnutá hlavne symbolika: kríž, berla, mitra, žehnanie, celkový spôsob pompéznosti atď Toto sa dá rozoberať 10 rokov a neprídeme na koniec:))

                • FFS

                  Ano, je to tak. Těšim se na dobu, kdy lidi prozřou a vzdají se toho.

                  • lucius

                    nevieš náhodou nejaký seriózny článok o Keshe Foundation?

                    • FFS

                      no to asi ne

  • Piroh

    To je zas srágořice

  • kamaka

    Dobrá, pokud je tomu tak u člověka, mělo by to samé platit i u zvířat, zkrátka u všech mnohobuněčných organizmů s vyšší nervovou soustavou nebo ne?

    • Fysika

      Přesně tak! A je zajímavé sledovat, že všechna náboženství nebo všechny tyto fantasmagorie se vždy soustředí pouze na lidskou duši či kterou další paranormální skutečnost, a ostatní byť v přírodě stejně důležité věci s úspěchem opomíjejí.

  • majk

    To bude nuda ! :DDD